Heb zelf Liever iets van dit. Gaan de vrouwtjes lekker op en zit tenminste nog iets van een lekkere beat inmakrooy wrote:Ik ga hier oprecht lekker op tijdens het uitgaan![]()
![]()
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Heb zelf Liever iets van dit. Gaan de vrouwtjes lekker op en zit tenminste nog iets van een lekkere beat inmakrooy wrote:Ik ga hier oprecht lekker op tijdens het uitgaan![]()
![]()
Feit.makrooy wrote:Ik vind hiphop juist altijd dansbaar. Maarja ligt er ook aan waar je uitgaat. Hier in Groningen heb je voldoende kroegen/clubs waar dat soort meuk bijv. niet (of heel weinig) wordt gedraaid.
Kokomo ben ik al eeuwen niet geweest, maar toen ik daar nog kwam was het wel top40/dance achtig muziek. De 3 is gewoon echt alles van mee-zing muziek tot aan sporadisch paar hardstyle platen. Oceans is begin van avond altijd veel (nederlandse) hiphop en einde van avond altijd techno'ish (alles naar mijn ervaringBroken Balance wrote:Feit.makrooy wrote:Ik vind hiphop juist altijd dansbaar. Maarja ligt er ook aan waar je uitgaat. Hier in Groningen heb je voldoende kroegen/clubs waar dat soort meuk bijv. niet (of heel weinig) wordt gedraaid.
Te veel flexjes en kleintjes en reggaetonbende. In bijv Cocomo, Oceans en de 3 en zo.
Zit zelf ook eigenlijk alleen in Warhol of W&W.
Warhol ken ik nog wel, maar die andere 2 zegt me echt niks. Ik volg eigenlijk altijd de rest van de groep dus ik kom overal wel zo'n beetje: fust, klein Amsterdam, twisters, kiwi, de 3 etc etc. Maakt mij niet al te veel uit waar, zolang de groep het gezellig heeft.Broken Balance wrote:Tja ik kom er ook niet meer omdat het destijds zo was.
W&W is eigenlijk mijn go to, Warhol als het daar niks aan is en daar voor zitten we altijd in de Pintelier of Oblomov.
Jezus, dat is nog eens een sterk staaltje stop en play.
W&W niet, die zit op de hoek rechts van de stadsgarderobe en een paar links van Klein Amsterdam. (als je er met je neus voor staat) en iets linksvoor je als je met je rug naar Oblomov staat.makrooy wrote:Warhol ken ik nog wel, maar die andere 2 zegt me echt niks. Ik volg eigenlijk altijd de rest van de groep dus ik kom overal wel zo'n beetje: fust, klein Amsterdam, twisters, kiwi, de 3 etc etc. Maakt mij niet al te veel uit waar, zolang de groep het gezellig heeft.Broken Balance wrote:Tja ik kom er ook niet meer omdat het destijds zo was.
W&W is eigenlijk mijn go to, Warhol als het daar niks aan is en daar voor zitten we altijd in de Pintelier of Oblomov.
Ja daar zitten wij zo goed als altijd, chille sfeer en muziek altijd, wel druk zoals je aan de rij wel vaak ziet.makrooy wrote:Ohja wolters&wolters ken ik idd wel, herken ik ook altijd aan de rij die er wel eens staat.
wat een tyfes herrie.
Dacht dat Carnaval al voorbij was?Pedaalemre wrote:wat een tyfes herrie.Danny Phantom wrote:lekker setje, goede overgangen![]()
[youtube]
Geweldig programma, Typisch Tuinzigtmakrooy wrote:tenenkrommend ditWel lieve moeder daar niet van.
http://www.dumpert.nl/mediabase/7375179 ... oriet.html
Gaat over de buurt Tuinzigt in Breda, beetje Man bijt Hondrakkietakkie wrote:Hehehe, en dat wordt uitgezonden op de EO?
Hij heb wel op Tomorrowland gestaan hemakrooy wrote:tenenkrommend ditWel lieve moeder daar niet van.
http://www.dumpert.nl/mediabase/7375179 ... oriet.html
Promo kennende niet nee.Jordy wrote:View on YouTube
Ik kan me moeilijk voorstellen dat dit nummer van Promo & Catscan serieus bedoeld is.