Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom worden RSU discussies altijd naar Hardtraxx gebracht? Als je het niet eens bent met iemand, ga je toch lekker daar in op zijn/haar bericht? Wat willen jullie nu dat we zeggen? "Ja je hebt gelijk wat een mongool die gast"? Daar heeft niemand iets aan. :P

In RSU zitten nu eenmaal veel knuppels, maar dat heb je in iedere groep met meer dan 30k mensen. Ik zie ook vaak dezelfde mensen reageren waarbij ik de hoop al lang opgegeven heb. Tja... De rotte appels zegmaar.

Een topic aanmaken met als doel RSU quotes plaatsen en die mensen vervolgens achter hun rug uitlachen is het laatste wat we hier nog moeten doen. Dan ben je zelf kutter dan die mensen waar je het over hebt vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 03:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Waarom worden RSU discussies altijd naar Hardtraxx gebracht? Als je het niet eens bent met iemand, ga je toch lekker daar in op zijn/haar bericht? Wat willen jullie nu dat we zeggen? "Ja je hebt gelijk wat een mongool die gast"? Daar heeft niemand iets aan. :P

In RSU zitten nu eenmaal veel knuppels, maar dat heb je in iedere groep met meer dan 30k mensen. Ik zie ook vaak dezelfde mensen reageren waarbij ik de hoop al lang opgegeven heb. Tja... De rotte appels zegmaar.

Een topic aanmaken met als doel RSU quotes plaatsen en die mensen vervolgens achter hun rug uitlachen is het laatste wat we hier nog moeten doen. Dan ben je zelf kutter dan die mensen waar je het over hebt vind ik.

Eens met dit gehele bericht.

Geloof me Roy, als je die mensen in RSU ook daadwerkelijk niet meer serieus neemt wordt je beeld van hardstyle en het publiek een stuk positiever. Ik kijk tegenwoordig eens in de 3 maanden in die groep ofzo, verder blijf ik er mooi vandaan en lekker m'n eigen ding doen. Bevalt me een stuk beter dan struikelen over iedere mening van RSU-typetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RSU is een WTF moment op zich zelf tok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 08:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
RSU is een WTF moment op zich zelf tok?


Bèèh
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 09:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Een topic aanmaken met als doel RSU quotes plaatsen en die mensen vervolgens achter hun rug uitlachen is het laatste wat we hier nog moeten doen. Dan ben je zelf kutter dan die mensen waar je het over hebt vind ik.


Gaat toch niet om mensen uitlachen? Het is gewoon heerlijk leesvoer en ja daarvoor kom ik ook naar Hardtraxx :yes: Dus laten we de namen blurren en een topic aanmaken! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa toevallig kwam dit uit Dedicated To Hardstyle, niet uit RSU. Maar ik snap jullie punt. De meerderheid van de discussies mogen ook gewoon daar blijven wat mij betreft. Zie een RSU topic ook niet zitten, vind ik idd ook een beetje zielig. Daarvan wordt het beeld dat van ons als Hardtraxxers wordt geschetst, ook niet beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij en Anne-Floor zijn wel degenen die RSU altijd aanhalen op dit forum. Ik zit niet in die groep en dat heeft een reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 11:15 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Jaa toevallig kwam dit uit Dedicated To Hardstyle, niet uit RSU. Maar ik snap jullie punt. De meerderheid van de discussies mogen ook gewoon daar blijven wat mij betreft. Zie een RSU topic ook niet zitten, vind ik idd ook een beetje zielig. Daarvan wordt het beeld dat van ons als Hardtraxxers wordt geschetst, ook niet beter :P


No offense, maar ik snap werkelijk waar niet waarom je af en toe met van die pipo's in discussie gaat :P ik lees het soms, maar dan denk ik; Roy, steek je moeite in een leuke hardtraxx post i.p.v. reageren op hen.

Verder, helemaal eens met Helicaze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige uitschieters vind ik wel leuk om te lezen hier. Het is ten eerste veel overzichtelijker hier en heb RSU ontvolgt, maar kan er nog wel in kijken. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me toch af en toe ook af waarom ik er op reageer xd. Beleef er toch plezier uit blijkbaar want anders zou ik t niet doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar vind ik dat RSU?
Wil nu ook wel eens kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Waar vind ik dat RSU?
Wil nu ook wel eens kijken.

Moet je voor uitgenodigd worden door een Facebook vriend
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.ad.nl/utrecht/tivoli-schrap ... ~a018bddf/

En dan denk je soms dat het niet erger kan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen zijn soms echt doorgedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
https://www.ad.nl/utrecht/tivoli-schrapt-racistisch-kinderfeest-onder-druk-van-actiegroep~a018bddf/

En dan denk je soms dat het niet erger kan :huh:


In- en intriest. Maar het feit dat deze dame zich ook al inzette voor het feminisme festival zegt ook alweer genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
https://www.ad.nl/utrecht/tivoli-schrapt-racistisch-kinderfeest-onder-druk-van-actiegroep~a018bddf/

En dan denk je soms dat het niet erger kan :huh:


Man man man man man man man :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
https://www.ad.nl/utrecht/tivoli-schrapt-racistisch-kinderfeest-onder-druk-van-actiegroep~a018bddf/

En dan denk je soms dat het niet erger kan :huh:


Ik las dit met verbazing, hoe door en door kansloos is dit zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar de fuck slaat dit nou weer op...Hoezo is het thema Cowboys en indianen voor een kinderfeestje aanstootgevend en racistisch?
Die actiegroepen slaan echt door. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/Actiegroep-De- ... 472513742/

De pagina van de ellende die dit veroorzaakt, een grote ellende :lol:
Maar gelukkig leven ze in een land waarin de minderheid meer voor elkaar krijgt. Ongelofelijk ook dat Tivoli zich zo laat beïnvloeden door zo'n clubje mensen, toon gewoon eens ballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap ook niet waarom zo’n organisatie daarin meegaat. Alsnog staat 98% of nog meer van Nederland aan jouw kant. Toon eens een keer ballen zeg en trek je niet zoveel aan van die zielige activisten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
https://www.facebook.com/Actiegroep-De-Grauwe-Eeuw-1009565472513742/

De pagina van de ellende die dit veroorzaakt, een grote ellende :lol:

Zat net ook even te kijken op deze pagina. Ben altijd wel benieuwd wat voor soort mensen hier achter zitten. Als je je al druk gaat maken over straatnamen zit er echt een steekje los bij je hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik snap ook niet waarom zo’n organisatie daarin meegaat. Alsnog staat 98% of nog meer van Nederland aan jouw kant. Toon eens een keer ballen zeg en trek je niet zoveel aan van die zielige activisten :/


Exactly
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals Johan Derksen altijd zegt. Dit speelt alleen in een klein groepje in de Randstad, daarbuiten wordt dit gewoon weg gelachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:53 
 
Hardtraxxer

Ja, maar ze krijgen het toch voor elkaar. Weer een succes voor die rottige kleine groep om zo maar te zeggen. Dit geeft andere kleine "rottige" groepen ook de moed om voor zulk soort dingen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

De vrouw in kwestie is lid van die partij van mevrouw Simons, ja dan weet je genoeg.
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic