MAX nieuwsbrief is done, nog meer suggesties?
(E-mail gecensureerd anders ben ik dadelijk nog de lul voor doxxing)

Helicaze wrote:Not my proudest fap.
Hmm hier nog niet eens over nagedacht. Goed dat hier eens over geschreven wordt, of het nou waar is of niet.Exterkate wrote:Interessant stukje over de kvk van Tomorrowland. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Van de ene kant klinkt het wel ergens logisch. TL zelf ontkent alles (natuurlijk). Zou wel ernstig zijn als dit echt gebeurd..
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/01/27/tomorrowland/
Geen aangifte doen?makrooy wrote:Portemonnee kwijt geraakt tijdje terug. Politie die mij belt dat er een vrouw is die pasjes op haar zoons kamer vond die niet van hem was. Uiteindelijk via de politie m'n ID kaart en OV kaart teruggekregen, wat die zoon met de rest van m'n portemonnee gedaan heeft geen idee![]()
Ditsonnebloem wrote:Dan nog, diefstal is diefstal
Goede opvoeding juist.MeneerEend wrote:wtf ook, dat je als je moeder je eigen zoon aangeeft. Natuurlijk wel terecht, maar dat lijkt me ook geen gezellige huishouden
In de tijd dat ik nog thuis woonde eveneens.Joey wrote:Kan het alleen maar toejuichen dat die moeder dat doet ja. Ik weet 100% zeker dat als ik zoiets zou flikken m'n ma me ook aangeeft, en terecht.
Ik neem aan dat die moeder dat wel gedaan heeftRoyvn_ wrote:Terecht! Alleen zal ik als ouder zijnde eerst vragen wat die pasjes op zn kamer doen ipv gelijk naar de politie gaan
Mag het hopen hahahaHekzitter wrote:Ik neem aan dat die moeder dat wel gedaan heeftRoyvn_ wrote:Terecht! Alleen zal ik als ouder zijnde eerst vragen wat die pasjes op zn kamer doen ipv gelijk naar de politie gaan