Dit. Op een aantal kilometers na is zelfs Parijs dichterbij voor mij. Dat is eigenlijk best een WTF-moment.Stinson wrote:Zag vanmiddag nieuws artikel voorbij komen, niet eens aangeklikt Groningen dat is een ver van me bed showErikZ wrote:Laat even weten via Facebook dat je oke bent
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Comments van jezelf van een paar jaar geleden terug lezen. Pijnlijke confrontatie

Toen gaf hij nog cijfers, hij analyseerde de platen goed en gaf een weloverwegen oordeel, en maar bij specifieke platen, tot in de decimalen. Toen een eerlijk oordeel nog alles voor hem was, en niet de postcount en hardtraxx-status. De echte svb is bij ons weggegaan door de fame.
Dat waren tijden.
Nu grijpt hij gewoon een random comment uit zijn geforceerde positieve database en plakt hij het bij elke release.
Wanneer VWAB SVB editie??
Dat waren tijden.
Nu grijpt hij gewoon een random comment uit zijn geforceerde positieve database en plakt hij het bij elke release.
Wanneer VWAB SVB editie??
Vind dit dus zó niet grappig... Mensen die in principe niet weerbaar zijn een flats slagroom in hun bek spuiten onder het mom van 'prank'...
Kan een nachtje zitten denk ik als iemand dat bij mij zou doen. 
Inderdaad, en dan die mensen zelf altijd het slachtoffer spelen.
Goed voorbeeld was geloof ik een pranker die deed alsof hij iets jatte en is toen keihard geclothelined door een bewaker en had beste verwondingen door de val. Gelijk janken, eigen schuld.
Ik voel bij zulk soort mensen eerder de nood ze een stomp te geven dan te lachen.
Goed voorbeeld was geloof ik een pranker die deed alsof hij iets jatte en is toen keihard geclothelined door een bewaker en had beste verwondingen door de val. Gelijk janken, eigen schuld.
Ik voel bij zulk soort mensen eerder de nood ze een stomp te geven dan te lachen.
Jullie weten dat dit soort filmpjes tegenwoordig 100% fake zijn? Prankvideo's zijn sowieso kansloos. Typisch dat svb hier weer mee komt aanjanken.
Mijzelf er ook aan gewaagd... What the actual fuck...Exterkate wrote:Hallo mensen van het Hardtraxx forum...
Ik heb deze 7 pagina's met stijgende verbazing gelezen
Flat Earth gekkies... wat een theorieen
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Ik kwam laatst een filmpje tegen van een Belg die zei dat hij wel eens richting Portugal was gereden en dat hij nooit heeft gemerkt dat hij naar beneden reed, dus aarde is plat.rakkietakkie wrote:Flat Earth gekkies... wat een theorieen
Ja daar ga je al.Basshunterzz wrote:Ik kwam laatst een filmpje tegen van een Belg die zei dat hij wel eens richting Portugal was gereden en dat hij nooit heeft gemerkt dat hij naar beneden reed, dus aarde is plat.rakkietakkie wrote:Flat Earth gekkies... wat een theorieen
Het bewijs dat de aarde rond is: Als deze plat was geweest hadden katten alles al van de rand afgegooidrakkietakkie wrote:Flat Earth gekkies... wat een theorieen
Nog nooit van gehoord maar best netjes als er ruim 800 man kijkt
https://www.vkmag.com/magazine/stampen_ ... n_zany_dv8
Zany & DV8 - Vreet Spirit
Deze wil ik in de carnavalssetjes horen kuch Bieronicle
Zany & DV8 - Vreet Spirit
Deze wil ik in de carnavalssetjes horen kuch Bieronicle
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
[/quote]
Mooie vent, lijkt me nog gezellig ook als hij in een kroeg staat te draaien