Hoho dit mag alleen Lenny doenSvbtwee wrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik kwam deze weer tegen
View on YouTube
View on YouTube
Wat een onverdiende winnaar
Bij ons in de kleedkamer, waar alleen Dr. Peacock - Trip To Ireland en andere kutmuziek gedraaid wordt, gooit iemand uit het niets Tatarola - Who Is Calling (Zenith Edit) erop. Was ook wel een genietmomentje.
En toen klaplongstamp?Chroman wrote:Bij ons in de kleedkamer, waar alleen Dr. Peacock - Trip To Ireland en andere kutmuziek gedraaid wordt, gooit iemand uit het niets Tatarola - Who Is Calling (Zenith Edit) erop. Was ook wel een genietmomentje.
Ja, warming-up was niet meer nodig toen.
haha gvd waarom moet ik hier zo hard om lachenFuzzylogic wrote:Ik kwam deze weer tegen
flimpje
Rickzel die enorm negatief reageert in het topic van de aankomende Unkind release. Wat heb jij met Rickzel gedaan en wie ben jij?
Hij reageert vandaag op nog wel meer dingen negatiefThommy wrote:Rickzel die enorm negatief reageert in het topic van de aankomende Unkind release. Wat heb jij met Rickzel gedaan en wie ben jij?
Pb is open hé Rickzel als er iets gebeurd is en je er over wilt praten
Ja dit is mijn WTF momentje...
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 1 day ago
Ik probeerde een stukje van zo'n Tony's Chocolonely Limited Edition reep zonder te kijken wat erin zat, bleek ineens dat het melkchocolade was met colasmaak en knettersuiker, echt hoe komen ze erop 
Zij ontwikkelen altijd wel smaken waar ik niet opgekomen was ja xD
http://www.dumpert.nl/mediabase/7085103 ... e_dag.html
Ik was dumpert aan het bijwerken, zag ik plots onze kleine vriend Rawraver verschijnen op mijn scherm.
Ik was dumpert aan het bijwerken, zag ik plots onze kleine vriend Rawraver verschijnen op mijn scherm.
Die reacties ookHelicaze wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/7085103/3d2c5b15/mama_appelsap_van_de_dag.html
Wanneer je ziet dat speelronde 29 doordeweeks is
??????????????????????
??????????????????????
Kut he. Zwolle uit naar Roda om 18:30.. Snap die tijden echt niet.sonnebloem wrote:Wanneer je ziet dat speelronde 29 doordeweeks is
??????????????????????