wtf heeft deze dude gedaan
klikken op eigen risico
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=57C53AFC
klikken op eigen risico
Dat is weer eens wat anders dan je kleine teen stoten tegen een tafelpootAniThing wrote:wtf heeft deze dude gedaan![]()
klikken op eigen risico![]()
Als de automaat van de AH zelf is bevoorraden ze die gewoon met hun "eigen" geld. Dus als een medewerker dat briefje daar gewoon aangenomen heeft zonder te checken dan kan er idd een valse tussen zitten. Ik zou naar de AH gaan om even verhaal te halen, ook al kan je weinig bewijzen.SVB wrote:Gister bij de AH een briefje van 20 opgenomen uit z'n pinautomaat, reken ik vandaag bij de Jumbo met dat briefje af zeggen ze dat het een valse is. Die pinautomaten worden bevooraard door de banken zover ik weet. Lijkt me niet dat die vals geld in z'n ding stoppen.
Ze zeiden bij de Jumbo ook dat ik terug moest gaan naar de AH dus net maar even langs geweest. Daar zeggen ze dat die automaat word bevooraad door Brinks en niet door hun eigen aangenomen geld.Spanning Tree wrote:Als de automaat van de AH zelf is bevoorraden ze die gewoon met hun "eigen" geld. Dus als een medewerker dat briefje daar gewoon aangenomen heeft zonder te checken dan kan er idd een valse tussen zitten. Ik zou naar de AH gaan om even verhaal te halen, ook al kan je weinig bewijzen.SVB wrote:Gister bij de AH een briefje van 20 opgenomen uit z'n pinautomaat, reken ik vandaag bij de Jumbo met dat briefje af zeggen ze dat het een valse is. Die pinautomaten worden bevooraard door de banken zover ik weet. Lijkt me niet dat die vals geld in z'n ding stoppen.
Ben ook nog van de AH naar ING gestuurd maar volgens hun is het absoluut onmogelijk dat er een vals biljet in een automaat kan zitten. De Jumbo heeft gewoon een hele hoop stampij gemaakt om niks :')Lenny wrote:De ING automaten bij elke Albert Heijn zijn niet van de AH zelf. Je kan wel bij hun klagen, maar je moet klagen bij ING. Hun huren weer Brinks in om het geld te leveren.
Ze hebben hem wel meer als drie keer gescanned. Ze liep al schreeuwend 'scan jij dit biljet even want het lijkt vals' alle kassa's af die ze hebben. Het was overigens een oud biljet. Bij de ING dachten ze dat die dan wss een keer mee gegaan is bij iemand de wasmachine in en dat daardoor de kenmerken vervaagd en beschadigd zijn geraakt.Lenny wrote:Soms moet je dat biljet ook 3x scannen voordat ie hem pakt. Maja leg dat maar een tuthola van 16 uit die daar zit om het zitten.
De Jumbo vind nog steeds dat ze 100% correct en discreet hebben gehandeld en met het briefje heb ik ergens anders betaald , dus ja het is opgelostsonnebloem wrote:maar is het opgelost? Vond dit toch interessanter dan gedacht
Dat krijg je als je dyslexie hebt he.Unknown wrote:Ik vind het dylsexie gehalte ook best hoog

Volgens mij is die vent met die snor ook van die antwoord, zo klinkt hij in ieder gevalGrim wrote:Ik dacht dat de videoclips van Die Antwoord best raar waren. Maar deze Russen slaan echt helemaal door.![]()
nee is echt totaal andere kerelSpanning Tree wrote:Volgens mij is die vent met die snor ook van die antwoord, zo klinkt hij in ieder gevalGrim wrote:Ik dacht dat de videoclips van Die Antwoord best raar waren. Maar deze Russen slaan echt helemaal door.![]()