Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf heeft deze dude gedaan xd

klikken op eigen risico :x

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=57C53AFC
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
wtf heeft deze dude gedaan xd

klikken op eigen risico :x

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=57C53AFC

Dat is weer eens wat anders dan je kleine teen stoten tegen een tafelpoot :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 20:59 
 

tering
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 16:06 
 

Het ziet er nep uit :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat moment dat je in de blue staat voor de nightparty en er in eens een groep van ongeveer 10 oost-europeanen(?) een een of andere hitler groet brengen inclusief ritueel.. Dan sta je wel ff raar te kijken.
Er gebeurden sowieso wel rare dingen daar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 11:33 
 

Gister bij de AH een briefje van 20 opgenomen uit z'n pinautomaat, reken ik vandaag bij de Jumbo met dat briefje af zeggen ze dat het een valse is :huh:. Die pinautomaten worden bevooraard door de banken zover ik weet. Lijkt me niet dat die vals geld in z'n ding stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Gister bij de AH een briefje van 20 opgenomen uit z'n pinautomaat, reken ik vandaag bij de Jumbo met dat briefje af zeggen ze dat het een valse is :huh:. Die pinautomaten worden bevooraard door de banken zover ik weet. Lijkt me niet dat die vals geld in z'n ding stoppen.

Als de automaat van de AH zelf is bevoorraden ze die gewoon met hun "eigen" geld. Dus als een medewerker dat briefje daar gewoon aangenomen heeft zonder te checken dan kan er idd een valse tussen zitten. Ik zou naar de AH gaan om even verhaal te halen, ook al kan je weinig bewijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 13:04 
 

Spanning Tree schreef:
SVB schreef:
Gister bij de AH een briefje van 20 opgenomen uit z'n pinautomaat, reken ik vandaag bij de Jumbo met dat briefje af zeggen ze dat het een valse is :huh:. Die pinautomaten worden bevooraard door de banken zover ik weet. Lijkt me niet dat die vals geld in z'n ding stoppen.

Als de automaat van de AH zelf is bevoorraden ze die gewoon met hun "eigen" geld. Dus als een medewerker dat briefje daar gewoon aangenomen heeft zonder te checken dan kan er idd een valse tussen zitten. Ik zou naar de AH gaan om even verhaal te halen, ook al kan je weinig bewijzen.

Ze zeiden bij de Jumbo ook dat ik terug moest gaan naar de AH dus net maar even langs geweest. Daar zeggen ze dat die automaat word bevooraad door Brinks en niet door hun eigen aangenomen geld.

Edit: De automaat is van ING.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 17:57 
 
Artiest

Gewoon tijdens het stappen ergens in een kroeg mee betalen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2016 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

De ING automaten bij elke Albert Heijn zijn niet van de AH zelf. Je kan wel bij hun klagen, maar je moet klagen bij ING. Hun huren weer Brinks in om het geld te leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 10:45 
 

Lenny schreef:
De ING automaten bij elke Albert Heijn zijn niet van de AH zelf. Je kan wel bij hun klagen, maar je moet klagen bij ING. Hun huren weer Brinks in om het geld te leveren.

Ben ook nog van de AH naar ING gestuurd maar volgens hun is het absoluut onmogelijk dat er een vals biljet in een automaat kan zitten. De Jumbo heeft gewoon een hele hoop stampij gemaakt om niks :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Soms moet je dat biljet ook 3x scannen voordat ie hem pakt. Maja leg dat maar een tuthola van 16 uit die daar zit om het zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En als je nieuwe biljetten hebt, die kennen sommige scanners nog niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 19:20 
 

Lenny schreef:
Soms moet je dat biljet ook 3x scannen voordat ie hem pakt. Maja leg dat maar een tuthola van 16 uit die daar zit om het zitten.

Ze hebben hem wel meer als drie keer gescanned. Ze liep al schreeuwend 'scan jij dit biljet even want het lijkt vals' alle kassa's af die ze hebben. Het was overigens een oud biljet. Bij de ING dachten ze dat die dan wss een keer mee gegaan is bij iemand de wasmachine in en dat daardoor de kenmerken vervaagd en beschadigd zijn geraakt.
Verder is het ook geen probleem dat je Jumbo dat controleerd, dat doet iedere winkel maar doe dat dan astjeblieft wat discreter en zet je klant niet zo voor lul midden in de winkel. Controleer dat in stilte en niet al schreeuwend door de winkel en buschuldig sws niet meteen mij dat ik met vals geld kom betalen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar is het opgelost? Vond dit toch interessanter dan gedacht :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het dylsexie gehalte ook best hoog :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 14:09 
 

sonnebloem schreef:
maar is het opgelost? Vond dit toch interessanter dan gedacht :huh:

De Jumbo vind nog steeds dat ze 100% correct en discreet hebben gehandeld en met het briefje heb ik ergens anders betaald , dus ja het is opgelost :P
Unknown schreef:
Ik vind het dylsexie gehalte ook best hoog :/

Dat krijg je als je dyslexie hebt he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Wtf is dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die blonde chick met dat lang haar is wel retegeil. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:


Wtf is dit :lol:


Afbeelding

Afbeelding

Dit is dus blijkbaar Little Big

En nog een paar WTF video's:







:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga helemaal stuk om die Little Big :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat de videoclips van Die Antwoord best raar waren. Maar deze Russen slaan echt helemaal door. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ik dacht dat de videoclips van Die Antwoord best raar waren. Maar deze Russen slaan echt helemaal door. :lol: :lol:

Volgens mij is die vent met die snor ook van die antwoord, zo klinkt hij in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Grim schreef:
Ik dacht dat de videoclips van Die Antwoord best raar waren. Maar deze Russen slaan echt helemaal door. :lol: :lol:

Volgens mij is die vent met die snor ook van die antwoord, zo klinkt hij in ieder geval


nee is echt totaal andere kerel
Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic