net Euphoria gekocht, werd tijd dat ik die eens legaal had, maar hij is 150,38 BPM ofzo 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Klopt, hij is best wel snel
Dat merkte ik vroeger ook al op
beetje random getal, meestal krijg je alleen zulke vage bpm's bij vinylrips, bij een WEB is dat wel raar eigenlijk, moet wel dat ze dat in Cubase zelf gedaan hebben
Ja bijna speedcore met 0,38 meer dan wat normaal is.Almighty wrote:Klopt, hij is best wel snelDat merkte ik vroeger ook al op
-
A
Vroegah... toen alles nog op 140-145bpm uit kwam
In 2007?Almighty wrote:Vroegah... toen alles nog op 140-145bpm uit kwam
Wakker worden met m'n laptop op me, en die is geen stukje verschoven deze nacht 
-
A
Ja toch?Dakpan wrote:In 2007?Almighty wrote:Vroegah... toen alles nog op 140-145bpm uit kwam
Hoe kijk je hoeveel bpm die is dan? Staat niet in bestand toch als je m koopt bij hardstyle.com?Delt-A wrote:net Euphoria gekocht, werd tijd dat ik die eens legaal had, maar hij is 150,38 BPM ofzo
Ik denk dat hij hem in VDJ heeft gedaan of z'n CDJ geeft het aan 
Okee, ja dat kan haha, mijn cd spelers geven het niet zo precies aan haha.patrickjeb wrote:Ik denk dat hij hem in VDJ heeft gedaan of z'n CDJ geeft het aan
vdj gaf em als 150,38 aan, toen ben ik gaan 'tappen'/klikken, en hij gaf nog steeds 150,4 aan.
Gaan jullie echt moeilijk nu doen over 0,38 bpm? 
Dat alleen is al mijn wtf moment van de dag.
+1Steffnov wrote:Gaan jullie echt moeilijk nu doen over 0,38 bpm?
Dat kan een wereld van verschil maken haha.Steffnov wrote:Gaan jullie echt moeilijk nu doen over 0,38 bpm?
Alleen als je te tam bent op je eigen mix te letten.Parvuz wrote:Dat kan een wereld van verschil maken haha.Steffnov wrote:Gaan jullie echt moeilijk nu doen over 0,38 bpm?
Ik vraag me gewoon af hoe dat is gekomen, of ze het gedaan hebben om te kutten, of of het per ongeluk is gegaan op de een of andere manier.Steffnov wrote:Gaan jullie echt moeilijk nu doen over 0,38 bpm?
Alleen als je te tam bent op je eigen mix te letten.[/quote]Steffnov wrote: Dat kan een wereld van verschil maken haha.
In het tijdsbestek van 0,38 bpm kan jou wereld totaal op zn kop staan.
Zal vast lekkerder hebben geklonkenDelt-A wrote:Ik vraag me gewoon af hoe dat is gekomen, of ze het gedaan hebben om te kutten, of of het per ongeluk is gegaan op de een of andere manier.Steffnov wrote:Gaan jullie echt moeilijk nu doen over 0,38 bpm?
@ Parvuz
Kun je nagaan als je hem gepitched draait
Overdwars wakker worden in bed of met je hoofd aan je voeteneind......urbandesigner wrote:Wakker worden met m'n laptop op me, en die is geen stukje verschoven deze nacht
Haha in een tweepersoonsbed wel lijkt me?Rampestamper wrote:Overdwars wakker worden in bed of met je hoofd aan je voeteneind......urbandesigner wrote:Wakker worden met m'n laptop op me, en die is geen stukje verschoven deze nacht
In een ander bed wakker wordenRampestamper wrote:Overdwars wakker worden in bed of met je hoofd aan je voeteneind......urbandesigner wrote:Wakker worden met m'n laptop op me, en die is geen stukje verschoven deze nacht

Bij je ouders in bed gekropen?D-Nemacyst wrote:In een ander bed wakker wordenRampestamper wrote:Overdwars wakker worden in bed of met je hoofd aan je voeteneind......urbandesigner wrote:Wakker worden met m'n laptop op me, en die is geen stukje verschoven deze nacht
Jaa, anders ben je wel heul sterk denk ik..mrazura wrote:Haha in een tweepersoonsbed wel lijkt me?Rampestamper wrote:Overdwars wakker worden in bed of met je hoofd aan je voeteneind......urbandesigner wrote:Wakker worden met m'n laptop op me, en die is geen stukje verschoven deze nacht