Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Wat is daar zo vreemd aan? Angerfist is een HC icoon, Hard Attakk moet de eerst beluisterbare plaat nog produceren
Hoeveel rare dromen ik de laatste tijd heb.
In eentje was ik bij hard bass bij de lockers en kwam ik allemaal mensen uit mn dorp tegen. Was er een loket waar je je spullen moest afgeven en die werden dan naar binnen gebracht waar je ze af kon halen bij de bar. Moest ik terug naar mn locker want had mn jas nog, kreeg ik de meestersleutel van de lockers en liep ik met de verkeerde mee naar mn locker. :')
In weer een ander was ik aan het daten (dit is al raar) en toen legde ik m'n hoofd op haar buik alsof t een kussen was en hoorde ik opeens Butterfly VIP spelen.
En dat zijn er pas 2 van de 4 die ik onthouden heb van vannacht.
In eentje was ik bij hard bass bij de lockers en kwam ik allemaal mensen uit mn dorp tegen. Was er een loket waar je je spullen moest afgeven en die werden dan naar binnen gebracht waar je ze af kon halen bij de bar. Moest ik terug naar mn locker want had mn jas nog, kreeg ik de meestersleutel van de lockers en liep ik met de verkeerde mee naar mn locker. :')
In weer een ander was ik aan het daten (dit is al raar) en toen legde ik m'n hoofd op haar buik alsof t een kussen was en hoorde ik opeens Butterfly VIP spelen.
Kan je het toch erger treffen :pJoey wrote:Butterfly VIP
View on YouTubeJoey wrote:Hoeveel rare dromen ik de laatste tijd heb.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013

Ik moet zeggen dat ik me toch wel even heb zitten verbazen. Uiteraard credits naar mijzelf en Raw Style United.
Vissen bij Raw Style United, garantie voor succes
Een maat van me kreeg een geit als verjaardagscadeau, ja een echte levende geit 
-
B
Fucking vetDistinctive wrote:Een maat van me kreeg een geit als verjaardagscadeau, ja een echte levende geit
Ik wil een Alpaca in m'n voortuin
mn opa die vanmiddag plotseling overleden is
, het gekke is dat hij gewoon zn ding is gaan doen en in een keer was ie dood
Last edited by Jeffrey2107 on 08 Jan 2016 22:04, edited 2 times in total.