Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
ik kwam vandaag een oud klasgenoot tegen en die vertelde ff alsof het niks was dat ie een herseninfarcht had gehad in de vakantie, dus ik had zoiets van WTF DUDE HO FF Wat zei je?
best heftig om zoiets dan te horen
jeffrey2107 wrote:ik kwam vandaag een oud klasgenoot tegen en die vertelde ff alsof het niks was dat ie een herseninfarcht had gehad in de vakantie, dus ik had zoiets van WTF DUDE HO FF Wat zei je?
Heeftie wel pech gehad, komt volgens mij niet veel voor bij jonge mensen
dat zei hij ook al ja, hij moet nu allemaal onderzoeken doen om te vinden hoe het heeft kunnen gebeurenMeneerEend wrote:jeffrey2107 wrote:ik kwam vandaag een oud klasgenoot tegen en die vertelde ff alsof het niks was dat ie een herseninfarcht had gehad in de vakantie, dus ik had zoiets van WTF DUDE HO FF Wat zei je?
Heeftie wel pech gehad, komt volgens mij niet veel voor bij jonge mensen
-
AHardtraxx Elite
Geen Noisecontrollers en Wildstylez is de dj Mag top 100 en Coone als hoogste hardstyle artiest
jeffrey2107 wrote:dj Mag top 100
Chroman wrote:jeffrey2107 wrote:dj Mag top 100
Dit dus. Als Hardwell of Martin Garrix op 1 zou staan, oke. Dan had ik het wel begrepen. Maar deze twee clowns?AvixDJ wrote:Chroman wrote:jeffrey2107 wrote:dj Mag top 100
Ze maken niet eens hun eigen tracks, ronselen stemmen op Tomorrowland, hebben de populariteit alleen maar gekregen DOOR Tomorrowland, kunnen eigenlijk niet eens draaien?, schreeuwen meer in de microfoon dan wat anders enzovoorts...
Ik weet niet eens of ik moet huilen of lachen eigenlijk
Ik nam DJ Mag (zoals velen anderen) al lang niet meer serieus, maar zelfs het 'onwetende' (big room) house publiek zie ik hier verbaasd en geïrriteerd op reageren 
Je hebt toch gebeld mag ik hopen?

WHY!
Ook dat de reet van z'n vrouw maar al te duidelijk zichtbaar is. xD
Last edited by BuzzLightyear on 18 Oct 2015 02:13, edited 1 time in total.
Ben wel benieuwd wat er door je hoofd heen gaat op het moment dat je zoiets post.
Uiteraard! Was wel een intens gesprek.Grim wrote:Je hebt toch gebeld mag ik hopen?
Volgens mij is dat een schouder die links ziet
-
B
Kontclowns.
Even de worst in kwestie opgezocht.Zenda wrote:

-
AHardtraxx Elite
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015