Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
-
-Hardtraxxer
- 273 posts member since 2011
- last seen Dec 2017
-
B
Wat.... 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Dafuq 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Sommige klanten vandaag in de winkel
Slagroom was op dus gewoon uit mensen hun kar stelen enzo. Mij heletijd aanrijden.
Slagroom was op dus gewoon uit mensen hun kar stelen enzo. Mij heletijd aanrijden.
Nederlanders be like, ja ik heb toch echt slagroom nodig hoor...Lenny wrote:Sommige klanten vandaag in de winkel![]()
Wakker worden bij een maat terwijl je in volle overtuiging was dat je naar huis bent gegaan. 
Leraar voor informatica waarvan ik nu 1,5 jaar les heb die ontslagen wordt omdat hij blijkbaar geen diploma heeft 
-
E
Was t een buitenlander die als les-assistent werkte?SL8492 wrote:Leraar voor informatica waarvan ik nu 1,5 jaar les heb die ontslagen wordt omdat hij blijkbaar geen diploma heeft
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
wow wtf 
robin92 wrote:http://www.skoften.net/item/fanatieke_armworstelaar_wint_dankzij_hele_slechte_adem
Jezus tering omg... wat een mogool
Zo, die heeft een duiveluitdrijving nodig.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Er is ook een filmpje van anderhalve minuut in omloop dat ze alleen maar zit te spacen in het lokaal. Heb die op m'n telefoon staan, zal eens kijken of ik 'm ergens kan uploaden. 
EDIT: Hier dus.
View on YouTube
En mevrouw is er nog trots op ook. :')

EDIT: Hier dus.
View on YouTube
En mevrouw is er nog trots op ook. :')

Maar die leerkracht had zoiets ook niet door in eerste instantie? 'let nu op' hoor ik d'r toch wel minimaal 3x zeggen.
Dat verbaast mij ook inderdaad. Ze schijnt meerdere lessen te hebben gevolgd.
Zouden ze een soort tunnelvisie hebben waardoor ze niet denken dat een 16-jarig meisje zoiets doet? :')
Zouden ze een soort tunnelvisie hebben waardoor ze niet denken dat een 16-jarig meisje zoiets doet? :')
Meerdere lessen zelfs? Ik vond het al raar als je na 20 min dit nog niet door hebt. Als heel de klas aan een stuk door lacht om iets, dan kijk je toch wat het is en dit valt nogal op zou ik zeggen
.
Het 'leek haar wel grappig' om XTC op het schoolfeest te proberen? 15 jaar oud???
Maar gelukkig wel zo slim om van tevoren te testen hoe die inslaat
Maar gelukkig wel zo slim om van tevoren te testen hoe die inslaat