Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Dacht eerst dat er 'Snitchkickerz' in het begin gezegd werd :P
En hij lijkt inderdaad beetje op Delete xd
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Zin wrote:Dacht eerst dat er 'Snitchkickerz' in het begin gezegd werd :P
En hij lijkt inderdaad beetje op Delete xd
Haha idd :lol:
Hardtraxxer
322 posts member since 2014
last seen Jun 2021
Badeend.
S
Fietste gisteren naar mijn werk, zette mijn fiets weg, kwam 3 uur later naar buiten en er zat een ander zadel op. WTF! HAHA
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
sandervanbruggen wrote:Fietste gisteren naar mijn werk, zette mijn fiets weg, kwam 3 uur later naar buiten en er zat een ander zadel op. WTF! HAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MAAT WAT BIZAR GRAPPIG
S
The Skribbler wrote:
sandervanbruggen wrote:Fietste gisteren naar mijn werk, zette mijn fiets weg, kwam 3 uur later naar buiten en er zat een ander zadel op. WTF! HAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MAAT WAT BIZAR GRAPPIG
MAAT WAT KINDERACHTIG. ZULK SOORT REACTIES :sick:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Dirk, maat. Je hebt het topic gesloopt man.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
sandervanbruggen wrote: MAAT WAT KINDERACHTIG. ZULK SOORT REACTIES :sick:
Met gevaar voor eigen leven een halve kilometer naar rechts gescrollt om je te quoten. Jij bent hier de kinderachtige.
S
Jordi wrote:
Met gevaar voor eigen leven een halve kilometer naar rechts gescrollt om je te quoten. Jij bent hier de kinderachtige.
Ben benieuwd of je die mening kan onderbouwen. Ik zet namelijk die halve kilometer scroll reactie hier niet neer.
Dus volgens mij ligt het probleem bij de gene die die reactie daar neer zet en niet aan mij.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Wtf :D
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
sandervanbruggen wrote:
Jordi wrote:
Ben benieuwd of je die mening kan onderbouwen. Ik zet namelijk die halve kilometer scroll reactie hier niet neer.
Dus volgens mij ligt het probleem bij de gene die die reactie daar neer zet en niet aan mij.
Maat jij quote die reactie, dus weet je dat commentaar krijgt als je dit doet.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
El Mare wrote:
sandervanbruggen wrote:
Jordi wrote:
Maat jij quote die reactie, dus weet je dat commentaar krijgt als je dit doet.
The Skribbler wrote:
S
Met gevaar voor eigen leven een halve kilometer naar rechts gescrollt om je te quoten. Jij bent hier de kinderachtige.[/quote]

Dus volgens mij ligt het probleem bij de gene die die reactie daar neer zet en niet aan mij.[/quote]

Maat jij quote die reactie, dus weet je dat commentaar krijgt als je dit doet.[/quote]

Ohh dus als ik hier nu 3 miljoen uitroeptekens neerzet en jij daar op reageert dan ben jij de klootzak maar niet ik. Henk-Jan bij jou zit er wel elke dag een andere zadel op je fiets. Dit is gwn een WTF momentje en die mongolische HAHAHA reactie slaat helmaal nergens op.
Hardtraxx Veteran
xd xd xd
H
Hardtraxxer
91 posts member since 2014
sandervanbruggen wrote:
The Skribbler wrote:
MAAT WAT KINDERACHTIG. ZULK SOORT REACTIES :sick:
Hardtraxx Veteran
Doe dat nou niet nu, maar op de volgende pagina, want nu was die al kapot.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
fittie!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
BITCHFIGHT!!!!!!
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Zullen we langzaamaan weer eens on-topic gaan? ;)
Hardtraxx Veteran
Als we dan toch normaal moeten doen.

Opening van het nieuwe Doornroosje in Nijmegen was in 3 fucking minuten uitverkocht :surrender:
Hardtraxx Addict
1776 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
De Dijk - Fortuna Sittard 4-7 na verlenging :lol: :lol:

Terwijl de stand na 90 min 2-2 was :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Jezus, dat moet dan wel intensief geweest zijn :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Martin wrote:De Dijk - Fortuna Sittard 4-7 na verlenging :lol: :lol:

Terwijl de stand na 90 min 2-2 was :lol:
Was na 90 minuten toch echt al 4-4 hoor :P
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Zenda wrote:Zullen we langzaamaan weer eens on-topic gaan? ;)
nee
A
eens met kip