Ongelofelijk. Echt geen andere woorden voor.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nog nooit zoveel onzinnigheden gehoord in een paar minuten. 
Die Brennan Heart docu?Lyst wrote:Nog nooit zoveel onzinnigheden gehoord in een paar minuten.
Waaaauw nog nooit zulke achterlijke irritante mensen gezien 
Edit: En dan ook die comments. Echt om te janken..
Edit: En dan ook die comments. Echt om te janken..
Last edited by Grozny on 14 May 2014 10:54, edited 2 times in total.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
TiMOTHYb wrote:Die Brennan Heart docu?Lyst wrote:Nog nooit zoveel onzinnigheden gehoord in een paar minuten.
Die filmpjes
"U doet alsof mensen personen zijn, terwijl mensen helemaal geen personen zijn!"

Doe nou maar telefoon aan mama geven! 
-
E
Fous afeej fumeej? De gemiddelde Nederlander die Engels of Frans spreekt 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dit is gewoon slechte jumptijntjuh120 wrote:De kwaliteit van de eerste dirtyworkz release![]()
of was alle jump in die tijd zo?![]()
Frequencerz die gisteren hun set afsloten met Lose My Mind nadat ze 1,5 uur lang de duistere en hardere hardstyle hadden gedraaid 
JA precies dit, echt what the fuck was dat dan, ik hoopte in eerste instantie op die Chronic Disorder mashup die Zatox toen bij Reverze er op klapte, maar toen het ineens een normale climax was stond ik daar een beetje verbaasd te kijken hahaDaveytl wrote:Frequencerz die gisteren hun set afsloten met Lose My Mind nadat ze 1,5 uur lang de duistere en hardere hardstyle hadden gedraaid
-
JHardtraxxer
- 73 posts member since 2013
- last seen Oct 2014
Daveytl wrote:Frequencerz die gisteren hun set afsloten met Lose My Mind nadat ze 1,5 uur lang de duistere en hardere hardstyle hadden gedraaid
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Een nieuwe hype in plaats van die anti mashupsDaveytl wrote:Frequencerz die gisteren hun set afsloten met Lose My Mind nadat ze 1,5 uur lang de duistere en hardere hardstyle hadden gedraaid
Is ze wellicht gevraagd af te bouwen en hadden ze daar weinig zin in? 
Aandachtshoer 2.0? Wet van Darwin is in ieder geval van toepassingRawbin wrote:https://www.facebook.com/photo.php?v=800167223329187&fref=nf
Beelden kunnen choquerend zijn
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Iemand een uitleg over het filmpje voor ik kijk? 
Je bent toch veel te nieuwsgierig niet te kijken. Don't worry, niemand wordt mishandeld door een ander ofzoQlown wrote:Iemand een uitleg over het filmpje voor ik kijk?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Nee, ik hou niet zo van die plotselinge dingen of schrikmomenten.Steffnov wrote:Je bent toch veel te nieuwsgierig niet te kijken. Don't worry, niemand wordt mishandeld door een ander ofzoQlown wrote:Iemand een uitleg over het filmpje voor ik kijk?