Normaal zand is gemalen grind volgens mij.wrote:Niet echt. Zijn gewoon hele selecte stukjes uit zand bij elkaar genomen. Normaal zand ziet er heel anders uit.wrote:Dat dit zand is als je het 250 keer vergroot.![]()
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025

Zand van de Gobi Desert

Strand zand

Fire Island's strand zand
Dat Fire Island's strand zand ziet er gaaf uit :Owrote:
Fire Island's strand zand
en hoe ziet zandbak zand eruit?
Zelfde maar dan met een schepje en emmertje.
leuk dat jij altijd alles weet. echt handig lijkt me dat!wrote:Inderdaadwrote:Overduidelijk nep joh. Net WWE, alleen zijn dit nog slechtere acteurs.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Da Tweekaz @DaTweekaz

??
"Lights, camera, showtime" ? @djcoone @HardDriverMusic pic.twitter.com/0fGOR5KQdZ

??
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Onderlinge lol denk ik.
Één persoon uit Duitsland die vandaag 95 keer een enkele set van m'n soundcloud heeft gedownload.
http://www.l1.nl/nieuws/241496-weer-vat ... n-nu-horstwrote:Godverdomme wat hebben ze hier nou weer uitgespookt http://nos.nl/artikel/596081-vaten-met- ... mburg.html
Waar ben je de laatste tijd toch mee bezig Sander?
Weet niet als iemand de zaak van Nicole van den Hurk heeft gevolgd? Ze was verkracht en vermoord in 1995, en de verdachte die paar weken terug is opgepakt speelde bij ons op de voetbalclub. 
Helmondwrote:Weet niet als iemand de zaak van Nicole van den Hurk heeft gevolgd? Ze was verkracht en vermoord in 1995, en de verdachte die paar weken terug is opgepakt speelde bij ons op de voetbalclub.
Waar men 'als' schrijft wanneer ze 'of' bedoelen...wrote:Helmondwrote:Weet niet als iemand de zaak van Nicole van den Hurk heeft gevolgd? Ze was verkracht en vermoord in 1995, en de verdachte die paar weken terug is opgepakt speelde bij ons op de voetbalclub.
Klein WTF-momentje:
Een spanjaard die me een PM stuurt hier op hardtraxx die mijn Hard Bass ticket wilt kopen
Een spanjaard die me een PM stuurt hier op hardtraxx die mijn Hard Bass ticket wilt kopen
Laatste harry potter weer aan het kijken… nu pas door dat lyrics van Dark Magic daaruit komen