Normaal zand is gemalen grind volgens mij.Ordinary Joe wrote:Niet echt. Zijn gewoon hele selecte stukjes uit zand bij elkaar genomen. Normaal zand ziet er heel anders uit.Parvuz wrote:Dat dit zand is als je het 250 keer vergroot.![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025

Zand van de Gobi Desert

Strand zand

Fire Island's strand zand
Dat Fire Island's strand zand ziet er gaaf uit :ORamirez wrote:
Fire Island's strand zand
Zelfde maar dan met een schepje en emmertje.
leuk dat jij altijd alles weet. echt handig lijkt me dat!Andromeda wrote:InderdaadCruelty wrote:Overduidelijk nep joh. Net WWE, alleen zijn dit nog slechtere acteurs.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Da Tweekaz @DaTweekaz

??
"Lights, camera, showtime" ? @djcoone @HardDriverMusic pic.twitter.com/0fGOR5KQdZ

??
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Onderlinge lol denk ik.
Één persoon uit Duitsland die vandaag 95 keer een enkele set van m'n soundcloud heeft gedownload.
http://www.l1.nl/nieuws/241496-weer-vat ... n-nu-horstSL8492 wrote:Godverdomme wat hebben ze hier nou weer uitgespookt http://nos.nl/artikel/596081-vaten-met- ... mburg.html
Waar ben je de laatste tijd toch mee bezig Sander?
Weet niet als iemand de zaak van Nicole van den Hurk heeft gevolgd? Ze was verkracht en vermoord in 1995, en de verdachte die paar weken terug is opgepakt speelde bij ons op de voetbalclub. 
Helmondstefan_helmond wrote:Weet niet als iemand de zaak van Nicole van den Hurk heeft gevolgd? Ze was verkracht en vermoord in 1995, en de verdachte die paar weken terug is opgepakt speelde bij ons op de voetbalclub.
Waar men 'als' schrijft wanneer ze 'of' bedoelen...Raven wrote:Helmondstefan_helmond wrote:Weet niet als iemand de zaak van Nicole van den Hurk heeft gevolgd? Ze was verkracht en vermoord in 1995, en de verdachte die paar weken terug is opgepakt speelde bij ons op de voetbalclub.
Klein WTF-momentje:
Een spanjaard die me een PM stuurt hier op hardtraxx die mijn Hard Bass ticket wilt kopen
Een spanjaard die me een PM stuurt hier op hardtraxx die mijn Hard Bass ticket wilt kopen
Laatste harry potter weer aan het kijken… nu pas door dat lyrics van Dark Magic daaruit komen