Dit is echt een wtf moment in het kwadraat
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Jezus Christus deze pagina is wel de wtf pagina van het topic man. Dat musicalliedje waar de 'superheld' een meisje met een piemel van 10 jaar is 
Dan had Hank het toch goed mis.Raven wrote:In stenen zitten wel mineralen
Logica ontbreekt bij de oranje selectie...
Narsingh en Veltman geselecteerd en Sneijder, die elke wedstrijd scoort momenteel, niet.
Narsingh en Veltman geselecteerd en Sneijder, die elke wedstrijd scoort momenteel, niet.
-
N
Misschien wil Van Gaal even rustig aan doen met Sneijder. Hij komt nu in een goede vorm en hij moet niet overbelast worden door hem te laten spelen in een wedstrijd die er niet toe doet. Of het komt omdat Van Gaal en Sneijder elkaar niet moeten, wat Sneijder al heeft laten blijken.
Rust geven is idd geen slechte reden voor een oefeninterland. Maar Narsingh is wel heel opvallend. Heeft die eigenlijk alweer een wedstrijd gespeeld voor psv?
Ja leuk, hij deed het ook uitstekend tegen Celtic maar verder was die me nog niet echt opgevallen.
Speelt een goede wedstrijd meteen mag die mee met Oranje...hoop dat ik zondag ook een goede wedstrijd speel dan.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Gister assist op MaherParvuz wrote:Rust geven is idd geen slechte reden voor een oefeninterland. Maar Narsingh is wel heel opvallend. Heeft die eigenlijk alweer een wedstrijd gespeeld voor psv?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Tegen Vitesse was hij ook al goed, wel onverwacht. Maar zo is het gesteld met NLParvuz wrote:Ja leuk, hij deed het ook uitstekend tegen Celtic maar verder was die me nog niet echt opgevallen.
Schokkend.SL8492 wrote:http://m.hbvl.be/limburg/limburg-kan-binnenkort-getroffen-worden-door-extreme-aardbeving.aspx
Wat een onzin![]()
![]()
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Troll van de dag?SL8492 wrote:http://m.hbvl.be/limburg/limburg-kan-binnenkort-getroffen-worden-door-extreme-aardbeving.aspx
Wat een onzin![]()
![]()
-
RHardtraxx Elite
- last seen Jul 2017
-
B
Dikke WTF
-
RHardtraxx Elite
- last seen Jul 2017
Zit ik op mijn kamer, schreeuwt m'n zus keihard naar boven 'Ramon je fiets wordt gejat!!'. Kijk ik uit m'n raam, loopt er één of andere kerel met mijn fiets weg.. dus ik storm naar buiten achter die kerel aan. Blijkt m'n vader dat afgesproken te hebben, was een oude kapotte fiets die de oud-ijzerboer vanmiddag op zou halen

-
E
ramon038 wrote:Zit ik op mijn kamer, schreeuwt m'n zus keihard naar boven 'Ramon je fiets wordt gejat!!'. Kijk ik uit m'n raam, loopt er één of andere kerel met mijn fiets weg.. dus ik storm naar buiten achter die kerel aan. Blijkt m'n vader dat afgesproken te hebben, was een oude kapotte fiets die de oud-ijzerboer vanmiddag op zou halen![]()
-
N
Hahah jouw vader moet geniaal zijn ramon