Hahahaha heldig
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vandaag op de radio gehoord...
Grootschalige actie tegen zwartrijders op de tram in brussel. 700 mensen gepakt op zwartrijden, de politie heeft ook 26 nieuwe illegalen en een 30-tal wapens gevonde
Grootschalige actie tegen zwartrijders op de tram in brussel. 700 mensen gepakt op zwartrijden, de politie heeft ook 26 nieuwe illegalen en een 30-tal wapens gevonde
-
E
Met Dellion een gesprek hebben in de shout over luther, hitler, de joden, andere bevolkeringsgroepen, geloven en de loop van de tijd van begin 60 tot nu in de arbeidersklasse 
gvd.
en we waren nuchter. en zijn t overigens nog steeds.
gvd.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
doe je toch iets verkeerd. denk je niet?En-er-gy wrote:Met Dellion een gesprek hebben in de shout over luther, hitler, de joden, andere bevolkeringsgroepen, geloven en de loop van de tijd van begin 60 tot nu in de arbeidersklasse
gvd.
Ken je hem niet? Terror/Speedcore producer uit Engeland, hij is zich overigens bewust wat kut betekent.
Zou Kutski zich daar ook bewust van zijn geweest toen hij z'n naam bedacht?
-
D
Nee. Een beetje niveau af en toe kan ook geen kwaad.Forbidden Phobia wrote:doe je toch iets verkeerd. denk je niet?En-er-gy wrote:Met Dellion een gesprek hebben in de shout over luther, hitler, de joden, andere bevolkeringsgroepen, geloven en de loop van de tijd van begin 60 tot nu in de arbeidersklasse
gvd.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Weet niet of het hier al ergens gepost is, maar dit is HET WTF-momentje van mijn dag.
View on YouTube
View on YouTube
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
gelukkig hoor je geen autotune, en die choreografie is echt prachtig 
Hhaha prachtig dit. Dat ze niet door hebben dat ze compleet voor schut staan. 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Is een act, kijk het andere filmpje. Gewoon voor de lol en dus zo geld verdienen via YT dmv ads.Leonidas wrote:Hhaha prachtig dit. Dat ze niet door hebben dat ze compleet voor schut staan.
Ik hoop zo voor ze dat dit niet serieus is 
Waren op appelpop 2 weken terug. Geniaal was het
One Step Beyond vind ik wel het vetste. Daar begonnen ze ook mee
Madness is idd baas, hoewel ik twijfel tussen one step beyond en baggy trousers als beste 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Verschijnt er in m'n FB timeline allemaal reacties van een kerel die op statussen van pr*n sterretjes reageert met reacties als "love it" enzo.
Met tieten 2x zo groot als hun eigen hoofd. 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Haha die knul zet zichzelf voor schutBas wrote:Verschijnt er in m'n FB timeline allemaal reacties van een kerel die op statussen van pr*n sterretjes reageert met reacties als "love it" enzo.Met tieten 2x zo groot als hun eigen hoofd.
Die "gozer" met die lange haren heb me toch een crackkop, die is zeker niet vies van een beetje bruinramon038 wrote:Weet niet of het hier al ergens gepost is, maar dit is HET WTF-momentje van mijn dag.
View on YouTube