dellionNL wrote:Daar denken je pony's anders over.ExoBassTix wrote: Ik was de enige die zich volwassen gedroeg.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Helden opmerking!dellionNL wrote:Daar denken je pony's anders over.ExoBassTix wrote: Ik was de enige die zich volwassen gedroeg.
Hij vond dat hij niks kan.Junkenlul wrote:Waarom was hij down?
Jongen met een passie voor muziek... Kwam naar mij toe zodat ik zijn tutor kon zijn. Vroeg hij me welk genre ik hem kon 'leren', heeft hij me dus zegmaar gevraagt "ok hoe de f maak ik een Hands Up nummer".
Dag daarna zijn Skype status: "Yay failing at everything i want to do Fun! Depressed.. Please have caution when messaging"
Ik probeer hem erbovenop te helpen, begint hij te schreeuwen.
Wegwerpconversatie.
Jij lijkt me echt een geschikte maat voor DJ Pithune.
Zegt me niks, maar kan niet erger zijn als DJ MidliDakpan wrote:Jij lijkt me echt een geschikte maat voor DJ Pithune.
Wat een randmongool zeg.
Wat is dat telkens met jou en hemDakpan wrote:Jij lijkt me echt een geschikte maat voor DJ Pithune.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Is gewoon een attentiehoer dus. Hij was 19? Sjeuzus.
I'll never unstand bronies.ExoBassTix wrote:Hij vond dat hij niks kan.Junkenlul wrote:Waarom was hij down?
Jongen met een passie voor muziek... Kwam naar mij toe zodat ik zijn tutor kon zijn. Vroeg hij me welk genre ik hem kon 'leren', heeft hij me dus zegmaar gevraagt "ok hoe de f maak ik een Hands Up nummer".
Dag daarna zijn Skype status: "Yay failing at everything i want to do Fun! Depressed.. Please have caution when messaging"
Wegwerpconversatie.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik zal bronies ook nooit onstaan.
Wie wel? ¯\_(ツ)_/¯Fuzzylogic wrote:I'll never unstand bronies.ExoBassTix wrote:Hij vond dat hij niks kan.Junkenlul wrote:Waarom was hij down?
Wegwerpconversatie.
Volgens mij heeft die gast professionele hulp nodig 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Basss27 wrote:http://link.marktplaats.nl/700649682
Gare, maar wel vette muziek. Vooral die op HKV en Special Forces zijn vet.
-
S
HardstyleForEvah wrote:Basss27 wrote:http://link.marktplaats.nl/700649682
Er staat er ook eentje bij een handelaar in 't dorp hier langs.
Wtfstefaneke wrote:HardstyleForEvah wrote:Basss27 wrote:http://link.marktplaats.nl/700649682
Er staat er ook eentje bij een handelaar in 't dorp hier langs.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Sirenes en zwaailichten aan en lekker blazen met die 6 liter V8 die erin ligt 
-
D
Dat kan ook een geestelijke aandoening zijn, just sayin'.ExoBassTix wrote:Trippen dmv muziek.
Mijn hoofd...
Weet ik.dellionNL wrote:Dat kan ook een geestelijke aandoening zijn, just sayin'.ExoBassTix wrote:Trippen dmv muziek.
Mijn hoofd...
Het is maar dat het me van de stress af helpt.
View on SoundCloud
-
J
Klinkt als een lichte psychose.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ze knippen volgens mij die shit door van sirene enzo, de vriend van een lerares had ook is zo'n ding gekocht en die vertelde dat..HardstyleForEvah wrote: WtfDat dit legaal is
Aha, dat verklaart al een hele hoop,Onthafloorx wrote:Ze knippen volgens mij die shit door van sirene enzo, de vriend van een lerares had ook is zo'n ding gekocht en die vertelde dat..HardstyleForEvah wrote: WtfDat dit legaal is