Essen (Antwerpen, België)
Maar dat wist lowrenz al wel
Kom nog eens in de Hardtraxx Chatbox op msn jonge!Weiirwoolf wrote:Essen (Antwerpen, België)
m'n msn is kapotKryptica wrote:Kom nog eens in de Hardtraxx Chatbox op msn jonge!Weiirwoolf wrote:Essen (Antwerpen, België)
Tududududu.. Bath MenForbidden Phobia wrote:BathmenNobody knows it

Tuurlijk wel, ligt vlak bij Deventer aan de A1Forbidden Phobia wrote:BathmenNobody knows it
haha idd en waarom ken jij dat?Lyst wrote:Tuurlijk wel, ligt vlak bij Deventer aan de A1Forbidden Phobia wrote:BathmenNobody knows it
Kennen jullie dan ook een producer die als Jan0z door het leven gaat? Zat bij mijn in de klas en die komt er volgens mij met grote regelmaatT_Valentijn wrote:Ja klopt, was met Jos bij massive in de senaat.Chris Two wrote:Ah, ook goeiendag, dan moet ik jou volgens mij ook kennen =)T_Valentijn wrote:Ik woon in Aalst Noord-Brabant, niet Utrecht. Is dezelfde Aalst als Josh-t die inmiddels Delt-a heet
Aka Gotham City?Parvuz wrote:Tududududu.. Bath MenForbidden Phobia wrote:BathmenNobody knows it
Jep.Ramirez wrote:Aka Gotham City?Parvuz wrote:Tududududu.. Bath MenForbidden Phobia wrote:BathmenNobody knows it
Van de Old Kids?Jorgvv wrote:Schijndel, Noord-Brabant!
Ah, nog een Westlander hier.chicken wrote:De Lier, Zuid-Holland.
Bart0ving wrote: Van de Old Kids?
Heb aantal jaren in Monster gewerkt, aan de PapelaanjRn wrote:Ah, nog een Westlander hier.chicken wrote:De Lier, Zuid-Holland.
OT; Monster, Zuid-Holland.
Haha, een vriend van mij woonde op de Papelaan. Waar werkte je dan?chicken wrote:Heb aantal jaren in Monster gewerkt, aan de PapelaanjRn wrote:Ah, nog een Westlander hier.chicken wrote:De Lier, Zuid-Holland.
OT; Monster, Zuid-Holland.
Zegt me nikschicken wrote:Handelskwekerij Mark Verbeek
Waarom moeten ze ons als Schijndelaren altijd vergelijken met de nieuwkidsJorgvv wrote:Bart0ving wrote: Van de Old Kids?![]()
![]()
Woon daar wel heel erg dichtbij haha