Oeej nu heeft hij je tuk case! 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Als in Juli de gulden niet terug is jaZenda wrote:En biscuit gaat naar Zweden toch?
aardig ben je zenda dat je iedereen weg wilt hebben
en ik heb besloten om bij 3100 posts te gaan stoppen. 
-
E
zenda is nog niet volwassen en weet dus niet hoe het is om in de grote volwassenen-wereld te leven.
ik ga mn track afmaken en dat jullie maar lekker fappen het liefst 44 keer
Dat vind jij wel leuk he...biscuit wrote:zenda is nog niet volwassen en weet dus niet hoe het is om in de grote volwassenen-wereld te leven.
-
E
ik lach me dood als jullie t serieus lukt pas na 44 keer te fappen dood te gaan. intussen zit wel gewoon aan mn track te rotzooien.

Vind jij wel leuk hé. Denken dat andere mensen zitten te fappen.
-
E
zal me een rotzorg zijn.....
liever zit ik hier aan FL te werkn als naar zinloos gebrabbel van onvolwassen mensen te luisteren
liever zit ik hier aan FL te werkn als naar zinloos gebrabbel van onvolwassen mensen te luisteren
-
B
kek, dacht dat jij wel van onvolwassen mannen hield?biscuit wrote:zal me een rotzorg zijn.....
biscuit wrote:zenda is nog niet volwassen en weet dus niet hoe het is om in de grote volwassenen-wereld te leven.
Ik citeer ook alleen maar uitspraken hoor...
-
E
ga jij eens gauw werken of studeren voordat ik m helemaal trip....Banaanslak wrote:kek, dacht dat jij wel van onvolwassen mannen hield?biscuit wrote:zal me een rotzorg zijn.....
-
E
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Onze Emmerick een dealer was? Zomaar wat foto's van zijn facebook

-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
nou komt de "mainstream' aap uit de mouw 
zou die ook popcorn verkopen?
En dan dealt hij nog een troep ook... 
-
E
t zal wel van een vrachtwagen gevallen zijn.....
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Die Beats Tour oordopjes zijn zo verschrikkelijk slecht, geluid is echt bagger, ik heb die toen voor wat mensen besteld via Dealextreme samen met van die koptelefoons, die daarintegen zijn een stuk beter.
En van die Ray Ban's heb ik er ook een hele hoop van liggen hier, zijn weer 5 stuks onderweg
Verbaasd me trouwens dat dat allemaal door de douane is gekomen wat er op die foto staat.. (Althans neem aan dat dit allemaal uit China komt
)
En van die Ray Ban's heb ik er ook een hele hoop van liggen hier, zijn weer 5 stuks onderweg
Verbaasd me trouwens dat dat allemaal door de douane is gekomen wat er op die foto staat.. (Althans neem aan dat dit allemaal uit China komt
-
D
Ons nieuwste lid is Scope DJ
doe eens LINK naar zijn account dan knulDysphoria wrote:Ons nieuwste lid is Scope DJ
-
D
Hier zoon: https://hardtraxx.com/member/Scope%20DJ/.