Whahasjobie wrote:Iemand is op zijn tenen getraptBassModulators
Komt er binnenkort ook een forum waar alle producers meningen mogen uitten over het levenswerk van andere mensen?? #watals #dtv
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
biscuit wrote:BG: Dagelijkse leefruimte
1e Verd.: Pillenbunker
Zolder: Wietplantage
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Banaanslak wrote:biscuit wrote:BG: Dagelijkse leefruimte
1e Verd.: Pillenbunker
Zolder: Wietplantage
Wow dat zou wel nice zijn zeg!Nuracore wrote:3 verdiepingenZenda wrote:Zou wel vet voor je zijnNuracore wrote:.. mijn ouders misschien gaan verhuizen en het kooppand dat we nu hebben aan mij gaat verhuren?
Alle DJ's op hardtraxx draaien welSteffnov wrote:Ok, party @ Nuracore's!
Oeh, dan krijgen we zeker veel Industrial te horen? 
sjobie wrote:Oeh, dan krijgen we zeker veel Industrial te horen?
waarschijnlijk maar 700 per maand. aangezien men ouders geen winst willen is dat mooi meegenomen.Project 141 wrote:Hoeveel gaat t je kosten per maand dan?
Steffnov wrote:Ok, party @ Nuracore's!
Komt u maer
de buren zijn al zo blij met me dus kan er wel bij
Hij krijgt 700 euro zakgeld van z'n ouders per maand
Dat wordt een gruwelijk vette Hardtraxx pre en after voor Qlimax, Hard Bass en New Kids On Stage 
-
E
als 20 jarige: 1500 per 4 weken.Project 141 wrote:Tjuus, 700? Waar haal je dat geld vandaan als 19 jarige!
Draidy wrote:Alle DJ's op hardtraxx draaien welSteffnov wrote:Ok, party @ Nuracore's!
count me in
dat verdiende ik toen ik 18 was en bij me ma werkte bij verzekeringbiscuit wrote:als 20 jarige: 1500 per 4 weken.Project 141 wrote:Tjuus, 700? Waar haal je dat geld vandaan als 19 jarige!
THE END OF THE WORLD IS NEAR!!!!Deenite wrote:Josh & Wesz naar DWXWAAROM
Das veel gezegd...Henk-Jan wrote:THE END OF THE WORLD IS NEAR!!!!Deenite wrote:Josh & Wesz naar DWXWAAROM
Ik nu het aantal post heb, wat mijn geboortejaar is! 1993!
Spoiler
een echt wist je dat ... Off-Topic
dennis wrote:Ik nu het aantal post heb, wat mijn geboortejaar is! 1993!Spoiler
een echt wist je dat ... Off-Topic

.... ik de laatste tijd veels te weinig te vinden ben op Hardtraxx. Tijdsgebrek is zuur.
En toch komt er iedere keer weer een grijs op me bakkes als ik dat plaatje van je zie hahahaha!katamaran wrote:.... ik de laatste tijd veels te weinig te vinden ben op Hardtraxx. Tijdsgebrek is zuur.
Courage the Cowardly DogMaximum wrote:En toch komt er iedere keer weer een grijs op me bakkes als ik dat plaatje van je zie hahahaha!katamaran wrote:.... ik de laatste tijd veels te weinig te vinden ben op Hardtraxx. Tijdsgebrek is zuur.
Dat ik nu hardtraxx veteran ben

-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
GefeliciteerdCase Dj wrote:Dat ik nu hardtraxx veteran ben![]()