wist je dat... wtf jongens wat zetten jullie toch op internet.

daniel was weer eens ongesteld heoostzaner wrote:wist je dat... wtf jongens wat zetten jullie toch op internet.![]()
daniel was weer eens ongesteld heoostzaner wrote:wist je dat... wtf jongens wat zetten jullie toch op internet.![]()
KSwoosh wrote:daniel was weer eens ongesteld heoostzaner wrote:wist je dat... wtf jongens wat zetten jullie toch op internet.![]()
en het is een opgeblazen maan?D-Nemacyst wrote:M'n nieuwe logo als avatar heb?
Met zwarte achtergrond gaat nogal moeilijk.Project 141 wrote:Ja maar zo'n teken is dan toch niet aan allebei de kanten wit
lijkt mij dat het linker stuk boven op het rechtsonder stuk pastD-Nemacyst wrote:Hoeft ook niet![]()
Ik vind m mooi
Stel je zou werken in de dancewereld, wat zou je dan zijn?Chukkels wrote:...ik in de KNIP sta op Partyflock
https://partyflock.nl/news/21053:Kort_n ... ienst.html
Jij zoekt daar graag naar?KSwoosh wrote:wist je dat er in NL een plaats is genaamd Usquert?![]()
![]()
![]()
Nee, maar ik was een database aant maken met plaatsnamen in nederlandKlos wrote:Jij zoekt daar graag naar?KSwoosh wrote:wist je dat er in NL een plaats is genaamd Usquert?![]()
![]()
![]()
wist je dat je daar best wel gelijk in hebtKSwoosh wrote:wist je dat MD-Emma een geniale username zou zijn
KSwoosh wrote:wist je dat MD-Emma een geniale username zou zijn
Project 141 wrote: I do not geth teh funniie?