Dan zal het wel aan jou liggenProject 141 wrote:Noizezz:El Mare wrote:Ik vind ze juist ontzettend fijn zitten, je merkt niet dat je ze in hebt en je hebt een geweldig geluid. Ook kan ik de mensen veel beter verstaan als ze tegen me praten.Project 141 wrote:Ik heb ze nu allebei, kijken wat lekkerder zit want de noizezz zit niet altijd even lekker
Geluid +
Praten +
Comfort +/-
Ze doen bij mij soms pijnaan een kant
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik denk dat ik ook maar eens oordoppen ga kopen, ga nog niet echt naar feesten maar wel elke week repetitie van de band, en daar staat de muziek eigenlijk wel te hard + kan beter te vroeg dan te laat zijn.
-
G
Op repetities is het geluid vaak veel harder als op feesten, omdat het kleine ruuimtes zijnDraidy wrote:Ik denk dat ik ook maar eens oordoppen ga kopen, ga nog niet echt naar feesten maar wel elke week repetitie van de band, en daar staat de muziek eigenlijk wel te hard + kan beter te vroeg dan te laat zijn.
Ik 'heel toevallig' klos tegen kwam in Crazy Horse
best grappig als iemand op je af stapt en vraagt of jij skitzo bent... nee ik ben niet schizo ik ben Skitzo 
Piaaa hier bij mij aant draaien is, gozer kan draaien niet te zuinig!
Mol wrote:Piaaa hier bij mij aant draaien is, gozer kan draaien niet te zuinig!
Hoe kan ik een quote van iemand in mijn onderschrift krijgen
snap echt niet hoe dat werkt
alvast bedankt
alvast bedankt
-
G
bovenin:Case Dj wrote:Hoe kan ik een quote van iemand in mijn onderschrift krijgensnap echt niet hoe dat werkt
alvast bedankt
Opties
dan links:
Profiel
dan daaronder:
Wijzig onderschrift
typ daar:
Code: Select all
[quote]je quote hier[/quote]Bevestig
klaar!
Kleine edit, het is wel [quote ="*naam*"]*bericht*[/quote]
Dus bijvoorbeeld [quote ="Steffnov"]
Alles overigens zonder spaties.
Gewoon de reactie quoten zoals je altijd doet maar nu de content in je signature plaatsenCase Dj wrote:Hoe kan ik een quote van iemand in mijn onderschrift krijgensnap echt niet hoe dat werkt
alvast bedankt
-
G
hoeft niet persee hoorKleine edit, het is wel [quote ="*naam*"]*bericht*[/*quote]
Hij wil *iemand* quoten, niet *iets*. Dan moet de naam er natuurlijk bij he 
-
G
of je quote iemand zonder aan te geven wieMijn moeder d'r oom en dan dus zijn tante wrote:Hij wil *iemand* quoten, niet *iets*. Dan moet de naam er natuurlijk bij he
Maar dan quote je *iets* (de zin), niet *iemand* (de persoon)KSwoosh wrote:of je quote iemand zonder aan te geven wieMijn moeder d'r oom en dan dus zijn tante wrote:Hij wil *iemand* quoten, niet *iets*. Dan moet de naam er natuurlijk bij hewant die naam zegt ook maar weinig..
/wise guy
gaat goed hier he XD ik bedoelde dat je een uitspraak van iemand wilt quoten zoals jullie ook wel hebben met een gruwelijk droge zin of iets lachwekkends.
weetjuh
weetjuh
Wist je dat Intervention in 546 posts het woord "benieuwd" gebruikt, en dan zitten er vast nog wel een hoop niet tussen door spelfouten
: https://hardtraxx.com/member/In ... s=benieuwd
Pommer wrote:Wist je dat Intervention in 546 posts het woord "benieuwd" gebruikt, en dan zitten er vast nog wel een hoop niet tussen door spelfouten: https://hardtraxx.com/member/In ... s=benieuwd
goos wtf
verveel je je?
-
D
haha dan zal ik er vast ook wel genoeg hebbenPommer wrote:Wist je dat Intervention in 546 posts het woord "benieuwd" gebruikt, en dan zitten er vast nog wel een hoop niet tussen door spelfouten: https://hardtraxx.com/member/In ... s=benieuwd
Ja eigenlijk welThe Anim0l wrote:Pommer wrote:Wist je dat Intervention in 546 posts het woord "benieuwd" gebruikt, en dan zitten er vast nog wel een hoop niet tussen door spelfouten: https://hardtraxx.com/member/In ... s=benieuwd
goos wtf
verveel je je?
We nu 1000 topics hebben in de Off-Topic
-
T
Ik ookDaveytl wrote:Nieuw onderschrift
-
G
het resultaat van de zoveelste onzin uitspraken op HTwesskeej wrote:Ik ookDaveytl wrote:Nieuw onderschrift