Nop. Van mevrouwtje Do The Happy Faceroberttt wrote:Van moeders?dawasiknie wrote:Wist je dat ik zeer binnenkort vereeuwigd ga worden op het lijf van iemand anders?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
gewoon dichtsnuiven!roberttt wrote:Misschien heeft olijfboompje wel een wondermiddeltje
elke dag 3 lijntjes pep schaatsen en klaar is kees
-
G
wist je dat ik net aan een logo ben begonnen, wat iemand me op setptember 2010 had gevraagd te maken...
waarom nu pas?
ik had het te druk maar vooral geen inspiratie...
waarom nu pas?
-
D
en voor Co2 contest doe je niks?KSwoosh wrote:wist je dat ik net aan een logo ben begonnen, wat iemand me op setptember 2010 had gevraagd te maken...
waarom nu pas?
Is toch geen verplichting?DarkestSymphony wrote:en voor Co2 contest doe je niks?KSwoosh wrote:wist je dat ik net aan een logo ben begonnen, wat iemand me op setptember 2010 had gevraagd te maken...
waarom nu pas?
Wist je dat dit ons totaal niet boeit?modernization wrote:Is toch geen verplichting?DarkestSymphony wrote:en voor Co2 contest doe je niks?KSwoosh wrote:wist je dat ik net aan een logo ben begonnen, wat iemand me op setptember 2010 had gevraagd te maken...
waarom nu pas?
-
G
dat dusmodernization wrote:Is toch geen verplichting?DarkestSymphony wrote:en voor Co2 contest doe je niks?KSwoosh wrote:wist je dat ik net aan een logo ben begonnen, wat iemand me op setptember 2010 had gevraagd te maken...
waarom nu pas?
-
D
zeg ook niet dat ut verplicht is maar dan zou je ook tijd hebben vor dat dj contest toch? maarja boeiend
ik ga nu slapen.. laterssssss
-
G
die komt nog wel hoorDarkestSymphony wrote:zeg ook niet dat ut verplicht is maar dan zou je ook tijd hebben vor dat dj contest toch? maarja boeiend![]()
gezien zij toch geen feedback geven maakt het toch geen flikker uit wanneer ik mijn versie post
-
E
jor-d doet gewoon aan AIVD-activiteiten. gewoon info aan het maken voor de overheid om vervolgens ons te kunnen confronteren met dingen die wij bespreken in het drugs-topic.zoals het binnensmokkelen van drugs bij festival. etc.Project 141 wrote:Dit is echt vet![]()
![]()
https://hardtraxx.com/viewonline.php
Je kunt zelfs zien wat de bots aant doen zijn
Zou dat ook bijgehouden worden ? Dat je p user kan zien hoeveel views etc.biscuit wrote:jor-d doet gewoon aan AIVD-activiteiten. gewoon info aan het maken voor de overheid om vervolgens ons te kunnen confronteren met dingen die wij bespreken in het drugs-topic.zoals het binnensmokkelen van drugs bij festival. etc.Project 141 wrote:Dit is echt vet![]()
![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Het best komisch is dat als je de liveset topics een beetje bekijkt je ziet dat alle mainstream setjes "saai" en "hetzelfde" zijn.
Maar als er een setje met raw platen is zeggen mensen dit vrijwel nooit
Die hele raw hype mag wel over zijn nu zeg maar...
Maar als er een setje met raw platen is zeggen mensen dit vrijwel nooit
Shit je hebt me door.....biscuit wrote:jor-d doet gewoon aan AIVD-activiteiten. gewoon info aan het maken voor de overheid om vervolgens ons te kunnen confronteren met dingen die wij bespreken in het drugs-topic.zoals het binnensmokkelen van drugs bij festival. etc.Project 141 wrote:Dit is echt vet![]()
![]()
Topic is openbaar dus hoef niks te doen, dat doen jullie zelf
-
E
Jor-D wrote:Shit je hebt me door.....biscuit wrote:jor-d doet gewoon aan AIVD-activiteiten. gewoon info aan het maken voor de overheid om vervolgens ons te kunnen confronteren met dingen die wij bespreken in het drugs-topic.zoals het binnensmokkelen van drugs bij festival. etc.Project 141 wrote:Dit is echt vet![]()
![]()
-
G
Hij snapt etJor-D wrote:Shit je hebt me door.....
Skedoedelefloeps wrote:Het best komisch is dat als je de liveset topics een beetje bekijkt je ziet dat alle mainstream setjes "saai" en "hetzelfde" zijn.
Maar als er een setje met raw platen is zeggen mensen dit vrijwel nooit![]()
Lyst op Jor-D na, het oudste lid is dat nog actief is!
de
-smiley weg is uit de smileylist aan je linkerzijde 
-smiley weg is uit de smileylist aan je linkerzijde 
Wist je dat Chukkels op Defqon een weddenschap heeft die hij gaat verliezen?
-
E
ahh fockChukkels wrote:de-smiley weg is uit de smileylist aan je linkerzijde
Hahahahaha hij is gewoon echt weg gehaald :')
Dat was mijn favoriete smiley, waarom weghalen? 

Dat Daniël het verschil niet weet tussen winnen en verliezen? Dat bewijst deze uitspraak:

Olijfboompje wrote:Wist je dat Chukkels op Defqon een weddenschap heeft die hij gaat verliezen?
Lies, all lies I tell you!Rawbin wrote:Hahahahaha hij is gewoon echt weg gehaald :')

Ik ben pas 21Rawbin wrote:Lyst op Jor-D na, het oudste lid is dat nog actief is!
Of dat Chukkels zijn vermogen tot onthouding overschat!?Chukkels wrote:Dat Daniël het verschil niet weet tussen winnen en verliezen? Dat bewijst deze uitspraak:
Olijfboompje wrote:Wist je dat Chukkels op Defqon een weddenschap heeft die hij gaat verliezen?