Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
.. ik sinds zaterdag elk hardstyle festival (grote) heb bezocht 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik net nar beneden ging voor m'n boterhammetjes met pindakaas en gewoon weer een bloedneus krijg...
en wist je dat onze vingers geen spieren bevatten en dat een struisvogel ei 20 tot 25 normale eieren (qua inhoud) bevat?!
en wist je dat onze vingers geen spieren bevatten en dat een struisvogel ei 20 tot 25 normale eieren (qua inhoud) bevat?!
Volgend jaarLyst wrote:Defqon.1 Australia?
Kun je dicht laten brandenSkedoedelefloeps wrote:Ik net nar beneden ging voor m'n boterhammetjes met pindakaas en gewoon weer een bloedneus krijg...
Ja dat kan.. maar dat doet pijnLyst wrote:Kun je dicht laten brandenSkedoedelefloeps wrote:Ik net nar beneden ging voor m'n boterhammetjes met pindakaas en gewoon weer een bloedneus krijg...
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Klinkt vrij pijnlijk....Lyst wrote:Kun je dicht laten brandenSkedoedelefloeps wrote:Ik net nar beneden ging voor m'n boterhammetjes met pindakaas en gewoon weer een bloedneus krijg...
Misschien heeft olijfboompje wel een wondermiddeltje 
Beter eventjes pijn dan op random momenten een bloedneus, dat is namelijk strontvervelend.
Ik had het altijd midden in de nacht. Wordt je wakker voel je aan je neus en dan rennen naar t toilet.
Ik had het altijd midden in de nacht. Wordt je wakker voel je aan je neus en dan rennen naar t toilet.
heb gemiddeld 8x p/week een bloedneus.. hooikoorts 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Misschien allemaal maar een bloedtestje doen jongens?
Zou er een verband zijn tussen hardstyle en bloedneuzen
Zou er een verband zijn tussen hardstyle en bloedneuzen
onderzoekje houden op Hardtraxx
wie maakt een enquête
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik voel een medische doorbraak op komst... 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Fuck yeah!!
Do the monkey with me!!
Do the monkey with me!!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
like a bossSkedoedelefloeps wrote:Fuck yeah!!
Do the monkey with me!!
-
E
smeer er dan pindakaas in en plak t af met brood....Skedoedelefloeps wrote:Klinkt vrij pijnlijk....Lyst wrote:Kun je dicht laten brandenSkedoedelefloeps wrote:Ik net nar beneden ging voor m'n boterhammetjes met pindakaas en gewoon weer een bloedneus krijg...
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
wahahahabiscuit wrote:smeer er dan pindakaas in en plak t af met brood....Skedoedelefloeps wrote:Klinkt vrij pijnlijk....
roberttt wrote:Ja dat kan.. maar dat doet pijnLyst wrote:Kun je dicht laten brandenSkedoedelefloeps wrote:Ik net nar beneden ging voor m'n boterhammetjes met pindakaas en gewoon weer een bloedneus krijg...
pijn doet t niet:P
het irriteert meer
ze douwen gewoon een wattestaafje met 1 of ander chemisch goedje je neus in en that's it
kuttige is is dat je amper kan ademhale door dat neusgat door de korstjes:P
maar pijn doet t niet (heb t ook gehad :p )
Die is toch al zo gigantisch hard gelekt? Dacht dat die ook overal op het internet stond? Hij staat al minstens een half jaar op mijn computer iig, zo niet langer haha.Festuca wrote:Vooral zeggenroberttt wrote:.. ik nomansland full heb
Wil ik ook nog steeds een keer doen, heb zovaak een bloedneus, en vooral op de momenten dat er niks aan de hand is, gewoon als ik aant eten ben ofzo of afgelopen zomer uit het niets in de kroeg, heb ik een half uur in de wc gestaan ipv aan de barLyst wrote:Kun je dicht laten brandenSkedoedelefloeps wrote:Ik net nar beneden ging voor m'n boterhammetjes met pindakaas en gewoon weer een bloedneus krijg...
Alleen ik ken iemand die dat gedaan heeft en die heeft eigenlijk nog steeds heel vaak een bloedneus dus jah...
Wist je dat ik zeer binnenkort vereeuwigd ga worden op het lijf van iemand anders? 
Van moeders?dawasiknie wrote:Wist je dat ik zeer binnenkort vereeuwigd ga worden op het lijf van iemand anders?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
dawasiknie wrote:Wist je dat ik zeer binnenkort vereeuwigd ga worden in het lijf van iemand anders?