...
dat zal wel een ja zijnLyst wrote:...
dat zal wel een ja zijnLyst wrote:...
your shitting me? is he shitting me?biscuit wrote:ik wel eens poep praat. misschien zelfs vaker maar niet altijd.
zijn de nieuwe lidl aan het bouwen daar,naast fitnes centrumAtraxisz wrote:Ligt op 8 km afstand van waar ik woonC-Mind wrote:Morgen.op na het plaatsje Neede weer in overijsel.
Wat een gehucht daar zeg![]()
Ik woon in nog een kleiner gehucht
can somebody fill me in via PM?KSwoosh wrote: Oh god, gaat het weer over die discussie dan?
Wat kunnen mensen toch overal lang over doorgaan
laatst was er over iets onbenulligs een discussie, Jor-D sloot het topic, mensen waren daarom boosRavenwood wrote:can somebody fill me in via PM?KSwoosh wrote: Oh god, gaat het weer over die discussie dan?
snap er geen hol meer van XD
Volgens mij gaat dit over het geflame over de mystery land line up en PP had toen een link naar ht geplaatst met "the reactions are awfull" waarop the vision zij: Haattraxx.nlKSwoosh wrote:laatst was er over iets onbenulligs een discussie, Jor-D sloot het topic, mensen waren daarom boosRavenwood wrote:can somebody fill me in via PM?KSwoosh wrote: Oh god, gaat het weer over die discussie dan?
snap er geen hol meer van XD
heeft blijkbaar iets temaken gehad met de site haattrax.nl die genoemd werd
die bedoelde ik jatommetjeuh wrote:Volgens mij gaat dit over het geflame over de mystery land line up en PP had toen een link naar ht geplaatst met "the reactions are awfull" waarop the vision zij: Haattraxx.nl
ik volg ook totaal niets van artiesten twitters enzo , was volgens mij toen ook in offtopic geplaatstKSwoosh wrote:die bedoelde ik jatommetjeuh wrote:Volgens mij gaat dit over het geflame over de mystery land line up en PP had toen een link naar ht geplaatst met "the reactions are awfull" waarop the vision zij: Haattraxx.nl
maar dat van PP en Vizion wist ik niet, ik volg dat allemaal niet zo precies als sommigen hier
Jij bent er ook weer vroeg bijrobkuh1990 wrote:Wist je dat.....
Een heel stokbrood met eiersalade binnen kwartier naar binnen werken, niet echt HEEEEEL goed is voor je maag *haha*
schiet ie dan bommen af of zo?C-Mind wrote:Ik een nieuwe printer heb gekocht.
HP Photosmart eStation C510 .
Grappig ding
lijkt mij toch best grappig, een printer die zomaar bommen afschietProject 141 wrote:Sinds wanneer is bommen afschieten grappig
goh lijkt me de productinformatie ook wel grappig op die doosKSwoosh wrote:lijkt mij toch best grappig, een printer die zomaar bommen afschietProject 141 wrote:Sinds wanneer is bommen afschieten grappig
regenbogen dan?C-Mind wrote:nog net geen bommen nee
Laat mij daar ook eens,van plukken danDarkestSymphony wrote:..ik een geld boom in me achtertuin heb geplant