Haha Jor-D heldroberttt wrote:... http://www.haattraxx.nl geregistreerd is en een tijdje geleden nog niet
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Het nieuwe uitshirt van Barcelona fucking vet is 

Zo vet vind ik hem niet, gewoon zwart met wat lettertjes en een logo..
Vergeleken met de afgelopen 2 uitshirts is alles prachtig 
dit dus.Chukkels wrote:Vergeleken met de afgelopen 2 uitshirts is alles prachtig
Maar dat zwart met geel vind ik op de 1 of andere manier wel echt mooi staan.
Jammer dat het nieuwe thuisshirt weer nergens op lijktChukkels wrote:Vergeleken met de afgelopen 2 uitshirts is alles prachtig
aanstellers... oh oh oh wat zou je blij zijn als je er in voetballen mag ;')
Ja, zon shirtje kost wel 80 euro verdomme.roberttt wrote:aanstellers... oh oh oh wat zou je blij zijn als je er in voetballen mag ;')
-
D
vind Rood beter bij zwart staan maar zeker een vet shirt vergeleken met de laatste 2 uitshirts 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zwart, lekker basic... goed genoeg 
-
G
ze hebben et iig wel mooi verkocht op dat zwaar gephotoshopte plaatjeChukkels wrote:
gruwelijk mooi, maar zo zal je het in het echt niet zien
Die gast heeft wel vage armen en handen zeg.
Hou wel van simpele shirts
. Gewoon helemaal wit of zwart is nooit verkeerd.
power of selective colours in photoshop 

WTF kwam dit net tegen, dacht dat het een grap was. Maar is gewoon een echte foto.
Mohamed Fofana (rechts) speelt een wedstrijd voor de Sierra Leone Single Leg Amputees Sports Club, een team voor mannen die tijden de burgeroorlog in Sierra Leone een been zijn kwijtgeraakt. Foto AFP
Ligt op 8 km afstand van waar ik woonC-Mind wrote:Morgen.op na het plaatsje Neede weer in overijsel.
Wat een gehucht daar zeg
Ik woon in nog een kleiner gehucht
Nu kunnen we El Clasico op een zwart tv kijken 
Jolle wrote:Haha Jor-D heldroberttt wrote:... http://www.haattraxx.nl geregistreerd is en een tijdje geleden nog niet
Ik m 17:00 te horen ben op www.hardstation.fm !! Tune in 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Kruip uit je off-topic schulpje en open de ogen voor de zaken die zich in de hardstyle scene afspelen, waar het forum voor bedoeld is 
-
G
Kruip eens uit je nolife stoel en vertel me gewoon wat er aan de hand is. Heb de hele week zo goed als niet op HT gezeten.Skedoedelefloeps wrote:Kruip uit je off-topic schulpje en open de ogen voor de zaken die zich in de hardstyle scene afspelen, waar het forum voor bedoeld is
Het is ook alweer langer dan een week geleden gebeurt.KSwoosh wrote:Kruip eens uit je nolife stoel en vertel me gewoon wat er aan de hand is. Heb de hele week zo goed als niet op HT gezeten.Skedoedelefloeps wrote:Kruip uit je off-topic schulpje en open de ogen voor de zaken die zich in de hardstyle scene afspelen, waar het forum voor bedoeld is
-
G
Oh god, gaat het weer over die discussie dan?Jolle wrote:Het is ook alweer langer dan een week geleden gebeurt.KSwoosh wrote:Kruip eens uit je nolife stoel en vertel me gewoon wat er aan de hand is. Heb de hele week zo goed als niet op HT gezeten.Skedoedelefloeps wrote:Kruip uit je off-topic schulpje en open de ogen voor de zaken die zich in de hardstyle scene afspelen, waar het forum voor bedoeld is
Wat kunnen mensen toch overal lang over doorgaan