Active topics in Off-Topic
Moderators
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
neej wist ik niet, zie het nu pasDj C-Mind wrote:dat ik een nieuw onderschrift heb
dutchhunters wrote:neej wist ik niet, zie het nu pasDj C-Mind wrote:dat ik een nieuw onderschrift heb![]()
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Welke zender ging je ook alweer draaien?Dj C-Mind wrote:dat ik een nieuw onderschrift heb
bRt_ wrote:Welke zender ging je ook alweer draaien?Dj C-Mind wrote:dat ik een nieuw onderschrift heb![]()
lezen
en hoe moeten wij weten wanneer tommorow is? 
nu+1 dagNick wrote:en hoe moeten wij weten wanneer tommorow is?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Deed ik ook ! Maar ik mag het toch altijd opnieuw vragen!? Ik moest me maar eens vergissen!Dj C-Mind wrote:
lezen
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Hij werkt niet hierDj C-Mind wrote:http://livesets4you.com/radio/index2.html
Hier stottert hij heel erg! Niet echt luisterbaarKryptica wrote:Hij werkt niet hierDj C-Mind wrote:http://livesets4you.com/radio/index2.html
Dan heeft ie waarschijnlijk zijn gain's te hoog staan.Sjaak1 wrote:Hij kraakt als een mofo..
... ik net nieuwe platen binnen heb maar ik er echt niet naar kon luisteren aangezien ze gewoon ontzettend saai zijn kwa opbouw en nog maar niet gesproken over die melodietjes. Ik vind het steeds saaier worden... 
Over welke platen heb je het?Dennis Aka Mash wrote:... ik net nieuwe platen binnen heb maar ik er echt niet naar kon luisteren aangezien ze gewoon ontzettend saai zijn kwa opbouw en nog maar niet gesproken over die melodietjes. Ik vind het steeds saaier worden...
De laatste toneshifterz vinyl, Treshold - Parts of Me vinyl, Musical Impressions vinyl, Gangsta/HS Family vinyl, Brain NRG - Punk Motherfockers vinyl en nog wat nieuwere releases..
Ik geef je wel gelijk, gangsta heeft echt een super saaie intro..Dennis Aka Mash wrote:De laatste toneshifterz vinyl, Treshold - Parts of Me vinyl, Musical Impressions vinyl, Gangsta/HS Family vinyl, Brain NRG - Punk Motherfockers vinyl en nog wat nieuwere releases..
ook al turken?Dj C-Mind wrote:Wist je dat ik dadelijk mijn nieuwe buren een ram tegen zijn kop ga geven?
Woont er met een week en iedere avond tot half 3 snachts hamert,zaagt enzo
en dat hij niet wil luisteren ook al ben ik 30 x aan de deur geweest
en dat mijn dochter er steeds wakker van word!!!
(toevalig zijn het turkse mensen mja is jammer dan)
lang zat mr Nice Guy geweest
bij mn broer is het ook al raak met dat soort lui, beetje timmeren snachts, en wat nog het ergste is: Die vent zit al anderhalve maand de hele nacht heeeel hard te hoesten, net of ie dood gaat, bleef in de kerstvakantie een paar dagen bij mn broer slapen, en elke nacht was het wel raak, HUAAARRRGGHHH, zoiets
hier ook allemaalRavenwood wrote:ook al turken?Dj C-Mind wrote:Wist je dat ik dadelijk mijn nieuwe buren een ram tegen zijn kop ga geven?
bij mn broer is het ook al raak met dat soort lui, beetje timmeren snachts, en wat nog het ergste is: Die vent zit al anderhalve maand de hele nacht heeeel hard te hoesten, net of ie dood gaat, bleef in de kerstvakantie een paar dagen bij mn broer slapen, en elke nacht was het wel raak, HUAAARRRGGHHH, zoietsen dat de hele nacht door.
en die kinderen rennen tot 4 snachts gillend rond alsof ze vermoord worden
ik zal ze dadelik is een reden geven om te gillen
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
muhahaa, tjaa overdag moeten ze bidden he... en arme schapen dood makenDj C-Mind wrote:hier ook allemaalRavenwood wrote:ook al turken?Dj C-Mind wrote:Wist je dat ik dadelijk mijn nieuwe buren een ram tegen zijn kop ga geven?
bij mn broer is het ook al raak met dat soort lui, beetje timmeren snachts, en wat nog het ergste is: Die vent zit al anderhalve maand de hele nacht heeeel hard te hoesten, net of ie dood gaat, bleef in de kerstvakantie een paar dagen bij mn broer slapen, en elke nacht was het wel raak, HUAAARRRGGHHH, zoietsen dat de hele nacht door.
en die kinderen rennen tot 4 snachts gillend rond alsof ze vermoord worden
ik zal ze dadelik is een reden geven om te gillen