dat wordt een youtube kannaaloostzaner wrote:aangezien je al 2 accounts heb.
sorry als je het verkeerd begrepen hebt
en ook nog 2 account op youtube voor mijn mixjes enz
dat wordt een youtube kannaaloostzaner wrote:aangezien je al 2 accounts heb.
ik dacht dat je bedoelde filmpjes online zetten voor dit forumoostzaner wrote:oh oke, waarom zeg je dan voor dit forum?
dit is ene kanaal voor mijn mixjes up te loaden enz maar geen promos meerRavenwood wrote:nou heel leuk, wat is het nut ervan? wat heb je eraan als je filmpjes upload die al tig keer erop staan...
xDDdddThe Hardstyler-1994 wrote:das heel droogTeknizion wrote:cool
sorry ik dacht dat je het bedoelde als sarcastischTeknizion wrote:xDDdddThe Hardstyler-1994 wrote:das heel droogTeknizion wrote:cool
Ziet er vet uit ! Als je die stuurt bij nog is een Photoshop contest en je moet een signature maken krijg je zeker mijn stemRavenwood wrote:heb eine neue signature
ja, want het is een onderschriftMol wrote:Plaatje openen in PS + tekst toevoegen = signature?
mag geen nieuwe zijn,, ik mocht mijn avio ook niet gebruiken.. had ik wel ingestuurdKryptica wrote:Ziet er vet uit ! Als je die stuurt bij nog is een Photoshop contest en je moet een signature maken krijg je zeker mijn stemRavenwood wrote:heb eine neue signature

Ergens welRavenwood wrote:ja, want het is een onderschriftMol wrote:Plaatje openen in PS + tekst toevoegen = signature?
maakt het uit hoeveel tijd of effecten je eraan toevoegt dan?
ohjah krijg nou tieten.stynch wrote:wist je dat als je iemand in je vijandenlijst zet, dat je zijn berichten dan niet kan zien. best chill bij *kuch* sayen *kuch*