dat wordt een youtube kannaalwrote:aangezien je al 2 accounts heb.
sorry als je het verkeerd begrepen hebt
en ook nog 2 account op youtube voor mijn mixjes enz
dat wordt een youtube kannaalwrote:aangezien je al 2 accounts heb.
ik dacht dat je bedoelde filmpjes online zetten voor dit forumwrote:oh oke, waarom zeg je dan voor dit forum?
dit is ene kanaal voor mijn mixjes up te loaden enz maar geen promos meerwrote:nou heel leuk, wat is het nut ervan? wat heb je eraan als je filmpjes upload die al tig keer erop staan...
sorry ik dacht dat je het bedoelde als sarcastischwrote:xDDdddwrote:das heel droogwrote:cool
Ziet er vet uit ! Als je die stuurt bij nog is een Photoshop contest en je moet een signature maken krijg je zeker mijn stemwrote:heb eine neue signature
ja, want het is een onderschriftwrote:Plaatje openen in PS + tekst toevoegen = signature?
mag geen nieuwe zijn,, ik mocht mijn avio ook niet gebruiken.. had ik wel ingestuurdwrote:Ziet er vet uit ! Als je die stuurt bij nog is een Photoshop contest en je moet een signature maken krijg je zeker mijn stemwrote:heb eine neue signature

Ergens welwrote:ja, want het is een onderschriftwrote:Plaatje openen in PS + tekst toevoegen = signature?
maakt het uit hoeveel tijd of effecten je eraan toevoegt dan?
ohjah krijg nou tieten.wrote:wist je dat als je iemand in je vijandenlijst zet, dat je zijn berichten dan niet kan zien. best chill bij *kuch* sayen *kuch*