lol ben ik even blij dat ik net te laat voor me kaartje was voor Dirty Dutch...anders was ik een homo....-_-"oostzaner wrote:+1 ik vind het echt van headphones voor homo's die naar Dirty Dutch gaan en dat soort feesten.Maximize wrote:Wist je dat ze alle 4 oerlelijk zijnstynch wrote:wist je dat ik 1 van deze headphones wil:
http://www.bax-shop.nl/b-stock-outlet-k ... tails.html
http://www.bax-shop.nl/producten-niet-m ... tails.html
http://www.bax-shop.nl/hoofdtelefoons/w ... tails.html
http://www.bax-shop.nl/producten-niet-m ... tails.html
ff slijmen bij mn ouders hehe
Active topics in Off-Topic
Moderators
oh kijk11!!?!! ik heb zuper veel kleurtjes nu ben ik hiiip
Hij zegt ook niet dat iedereen die er heen gaat homo is, maar de homo's die er heen gaan kopen zo'n headphone
Weet trouwens wel bijna zeker dat er veel hete vrouwen rond lopen
Weet trouwens wel bijna zeker dat er veel hete vrouwen rond lopen
wist je dat mijn bureaustoel naar de tering is.....
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
ik na 5 stuks maar op een normale houten stoel ben gaan zittenoostzaner wrote:wist je dat mijn bureaustoel naar de tering is.....
me broer had de eerste gesloopt toen gingen we maar met z'n alle op mijn bureaustoel zitten en jah die gaat nu ook stukdj-rico01 wrote:ik na 5 stuks maar op een normale houten stoel ben gaan zittenoostzaner wrote:wist je dat mijn bureaustoel naar de tering is.....
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
ik had ook een flexe bureaustoel, maar daarvan had ik op een gegeven moment de rugleuning afgebroken.oostzaner wrote:me broer had de eerste gesloopt toen gingen we maar met z'n alle op mijn bureaustoel zitten en jah die gaat nu ook stukdj-rico01 wrote:ik na 5 stuks maar op een normale houten stoel ben gaan zittenoostzaner wrote:wist je dat mijn bureaustoel naar de tering is.....
Bij mij valt de linkerarmleuning er soms af, maar ik heb hem er inmiddels standaard af, blijkt veel chiller te zijn 
ik morgen een booking heboostzaner wrote:wist je dat
Vet! Eerste? Voor hoeveel mensen ga je draaien?Jesper-HardBeatz wrote:ik morgen een booking heboostzaner wrote:wist je dat
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
wist je dat:
ik ene nieuwe mix af heb!
- deze een beetje hard is geworden
ik ene nieuwe mix af heb!
- deze een beetje hard is geworden
haha nee, 4e ofzo alSunboom wrote:Vet! Eerste? Voor hoeveel mensen ga je draaien?Jesper-HardBeatz wrote:ik morgen een booking heboostzaner wrote:wist je dat
net zo'n groot feestje, 100 man ofso
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ik volg je wellus op partyflock ik zag dat je naar rebirth wilde komen!! Gewoon doen wordt gasgeven baasjeJesper-HardBeatz wrote:ik morgen een booking heboostzaner wrote:wist je dat
nee, want we staan nog maar op 2009 xD dus niks gepasseerd 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021

+

Maakt 2400
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Haha origineel
Die 400 zou ik trouwens wel willen, samen met een DJM-400 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ik dacht doe is wat andersKryptica wrote:Haha origineelDie 400 zou ik trouwens wel willen, samen met een DJM-400
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
.. laatste dagje stage voor vakantie

Wist je dat..freddyadu8 wrote:.. laatste dagje stage voor vakantie![]()
![]()
ik al vakantie heb
en een nieuwe hardstyle mix online heb
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ahh fack man ik moet gewoon nog tot half 6Jesper-HardBeatz wrote:Wist je dat..freddyadu8 wrote:.. laatste dagje stage voor vakantie![]()
![]()
ik al vakantie heb![]()
en een nieuwe hardstyle mix online heb: Qonfuze - One Hour Bangin' Hardstyle Mix! =D (16-12-2009)
ik zal je mix is meenemen
wist je dat ik binnenkort een kabouter wesley account ga aanmaken
voor dit forum?The Hardstyler-1994 wrote:wist je dat ik binnenkort een kabouter wesley account ga aanmaken
waarom nietoostzaner wrote:voor dit forum?The Hardstyler-1994 wrote:wist je dat ik binnenkort een kabouter wesley account ga aanmaken
voor gwn kabouter wesley te blijven bestaan
is toch wel iets origineel