Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 387  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:01 
 

djpatt schreef:
.....ik als een beest uit mn bek meur
broodjes filet american met uitjes :drool:

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wist je dat ik 7 april mag afrijden :D
en nu even flink aan het bier ga en een flinke party ga machen tijdens carnaval.
+ dat ik hoop dat het net zo als zondag wordt :innocent: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 21:58 
 

Daveytl schreef:
Valt nog mee, ik ken iemand die meer dan 100 lessen heeft gehad :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

ik heb er kleine 55-60 gehad....
maar dat komt omdat ik opzag tegen em theorie en die uitstelde, uiteindelijk alles in 1x gehaald

:thumbup: stufi pays alot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Daveytl schreef:
Valt nog mee, ik ken iemand die meer dan 100 lessen heeft gehad :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

ik heb er kleine 55-60 gehad....
maar dat komt omdat ik opzag tegen em theorie en die uitstelde, uiteindelijk alles in 1x gehaald

:thumbup: stufi pays alot!

Zijn toch 40-45 lessen minder :D Heb er zelf ook bijna 40 gehad denk ik.
Zag je op tegen theorie? Of Praktijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:11 
 

Daveytl schreef:
robkuh1990 schreef:
Daveytl schreef:
Valt nog mee, ik ken iemand die meer dan 100 lessen heeft gehad :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

ik heb er kleine 55-60 gehad....
maar dat komt omdat ik opzag tegen em theorie en die uitstelde, uiteindelijk alles in 1x gehaald

:thumbup: stufi pays alot!

Zijn toch 40-45 lessen minder :D Heb er zelf ook bijna 40 gehad denk ik.
Zag je op tegen theorie? Of Praktijk?


Theorie, nadeel van autist zijn is vorm en inhoud geven aan iets..

ik kan heel makkelijk in het echt zeggen dat moet zus of dat moet zo, maar kan niet op papier uitleggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké, toch netjes dat je het dan in 1 keer haalt :thumbsup:
Achteraf gezien was het dan misschien wel beter geweest om eerst theorie te halen, en dan beginnen met lessen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:26 
 

Daveytl schreef:
Oké, toch netjes dat je het dan in 1 keer haalt :thumbsup:
Achteraf gezien was het dan misschien wel beter geweest om eerst theorie te halen, en dan beginnen met lessen.

Nou, ik heb 1,5 jaar gelest (4 maanden niet kunnen doen ivm pootje in het gips door voetbal)
in die tijd zou theorie verlopen zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

Brommer 1x, theorie 1x, praktijk 1x :surrender:
Wel sick veel rijlessen gehad stuk of 40 ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theorie 1x, auto 5x (2x genaaid door een kut die ongesteld was, 1x ingreep, wist dat die ging komen.., 1x aardig kansloze reden om te laten zakken maar ik reed wel te hard ja...) 5e keer gelukkig gehaald.

oja die ongestelde kutten

1e x: Omdat ik een fietser inhaalde en daarbij door een put reed.. reden van mevrouw: Ik moet je laten zakken omdat je en niet genoeg kijkt en omdat je een fietser inhaalde waardoor je door ene put reed, je auto kan daardoor omslaan.
2e x: Ik vind je eigenlijk goed genoeg om je te laten slagen alleen deed je soms te lang je knipperlicht aan

WTF?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik ga binnenkort beginnen met lessen. Heb het nu al bijna 2 maanden uitgesteld door mijn luiheid, tijd om er werk van te maken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:51 
 

jesus wat een schrale verhalen hier :P

al deed ik praktijk ook 3x over :P
1e keer: straat ingereden terwijl verboden toegang was
2e keer: ik keek niet goed genoeg rond op kruispunten op een verlaten industrie terrein -.-
en ohja, ik sneed daarna keihard een auto af, omdat ik ineens naar rechts moest :S [zegt die kerel ook lekker 3 sec voor de afslag -.- ]
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik durf jullie niet eens meer tegen te komen nu op straat, levens gevaarlijk!

Bromfietscertificaat: 1x
Theorie auto: 1x
Praktijk auto: 1x
Schadevrijejaren: 5
Punten van rijbewijs: 0
Auto nummer: 3
Aantal boetes: 5 waarvan gewonnen: 3 :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Ik durf jullie niet eens meer tegen te komen nu op straat, levens gevaarlijk!

Bromfietscertificaat: 1x
Theorie auto: 1x
Praktijk auto: 1x
Schadevrijejaren: 5
Punten van rijbewijs: 0
Auto nummer: 3
Aantal boetes: 5 waarvan gewonnen: 3 :evil:

cool numbers bro :yawn: ...... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

theorie: 1x
praktijk: 1x
Schade: 0
Boetes: 0

binnenkort Mijn BE halen ook in 1 keer denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
maarten1410 schreef:
Ik durf jullie niet eens meer tegen te komen nu op straat, levens gevaarlijk!

Bromfietscertificaat: 1x
Theorie auto: 1x
Praktijk auto: 1x
Schadevrijejaren: 5
Punten van rijbewijs: 0
Auto nummer: 3
Aantal boetes: 5 waarvan gewonnen: 3 :evil:

cool numbers bro :yawn: ...... :P

Haha ja als we dan toch gaan beginnen met opscheppen dan ga ik ook los :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 01:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Theorie in 3 keer, had 2 keer geen zin om te leren en 3e keer ook maar kantjeboord gehaald :')
Praktijk 5 keer.

1e keer: je reed te langzaam --> was ook zo, dacht dat ik 30 moest maar was gewoon een 50-weg.
2e keer: je voegde te laat in --> was gewoon klinkklare onzin, ik wilde invoegen maar net toen ik dat wilde doen kwam er een leipkees met volle snelheid achter mij vandaan mij inhalen, lijkt me dat ik zo iemand dan even voor laat gaan of niet?
3e keer: moest ik voor de eerste keer in mn hele leven in de regen rijden, en het was ook gelijk bizar hard noodweer met hagel storm en donderslag. Stijf van de zenuwen... deed na 5 minuten al alles fout.
4e keer: deed gelijk de eerste kruising al alles fout. Ingreep. Einde oefening
5e keer: Reed ondanks alle zenuwen en stress foutloos, maar op de allerlaatste kruising geen voorrang verleend aan een vrachtwagen. Godzijdank hadden ze genade met mij en was ik geslaagd.

Heb mn rijbewijs nu al een jaar en heb 0 boetes en 0 schade, alleen 1 keer een eend dood gereden. Maar dat was echt de fout van de eend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 01:14 
 

maarten1410 schreef:
Aantal boetes: 5 waarvan gewonnen: 3 :evil:

vertel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha netjes Daan. Heeft een hoop geld gekost dan voor niks eigenlijk.

Ik reed met 90 een berm in maar omdat ik em wel netjes recht hield toch geslaagd :D

En over eenden gesproken: heb wel een konijn mank gereden (achter poot eraf) en een kraai in me grill gehad maar daar kun je zelf inderdaad niks aan doen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 01:20 
 

wist je dat ik bezig ben met een Technoboy wallpaper?
in de stijl van zijn XQlusive poster :D [minimalistisch]

@hierboven:
over dieren kapot rijden gesproken, ik weet dat ik snachts keertje op een stuk nieuwe/afgezette weg reed, waar dus niemand reed, maar wel half verlichting was, toen reed ik 120 fzo, en ineens uit het niets zat er een uil op de weg xd
VOL tegen de nummerplaat en hij schoot weer weg xd
toch maar doorgereden, want of ie dat had overleefd ... geen schade aan de auto btw :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 01:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had binnen 1 maand m'n eerste boete: parkeren zonder vergunning xd 70 euro + 6 euro administratiekosten :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik 1 tje voor te hard rijden

3 uur snachts wegwerkzaamheden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 Boete, 58 waar je 50 mag.. valt dus mee..
1x schade, tijdens de sneeuw kon ik me honda civic niet meer recht houden en knalde tegen een betonblok.. overigens was dat de schuld van een of andere mafkees die met veel te hoge snelheid mij even afsneed in een sneeuwlaag van 5cm.. klerelijer:(
1x bijna uit de bocht gevlogen met me nieuwe auto (nat en te veel haast), gelukkig hield ik hem nog redelijk op de weg, stond wel overdwars.
oja en het scheelde niet veel of ik kon dit niet meer typen, toen ik op de a7 in duitsland reed met een snelheidje van 200 kmpu en een lambo zo erg zat te kleven dat er misschien 5 meter tussen mijn auto en die van hem zat... werd nog leuker toen er ineens een vrachtwagen een andere vrachtwagen ging inhalen, we mochten dus beide vol in de remmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1x in de sneeuw tegen een stoep opgeknald, waardoor de hele wielophanging of zoiets haperde.
Lekker dan, dat die gemeente niet ff zout gaat strooien, was spekglad man.

Verder nog geen boetes, al zal er misschien deze week nog 1 binnen kunnen komen aangezien ik laatst per ongeluk door rood reed. Ik reed 80, en ik kwam op een stoplicht af, die stond op groen toen ik voor het laatst keek. Toen keek ik een beetje naar paar gebouwen, zo'n 20 meter verder zie ik dat het licht opeens op oranje staat. Kon niet meer in de remmen, dus reed maar door :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
1 Boete, 58 waar je 50 mag.. valt dus mee..


Was dat na correctie? Hoe hoog was die boete? Want ik denk dat ik precies dezelfde boete krijg als ik Robert mag geloven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 03:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ik had binnen 1 maand m'n eerste boete: parkeren zonder vergunning xd 70 euro + 6 euro administratiekosten :evil:

ik binnen 2 weken.... 4 km te hard (na correctie) :') 1e dag ook meteen parkeerdeuk gemaakt, maar sindsdien schadevrij :D
Rijbewijs in 1x gehaald, alleen over theorie 2x gedaan.
Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 387  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic