en rico staat precies op 5000djpatt wrote:......8k heb behaald
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
de sletKSwoosh wrote:en rico staat precies op 5000djpatt wrote:......8k heb behaald
djpatt wrote:mijn sletKSwoosh wrote:en rico staat precies op 5000djpatt wrote:......8k heb behaald
... rico en patt de laatste tijd wel heeeeeel erg gay doen hier 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
roberttt wrote:... rico en patt de laatste tijd wel heeeeeel erg gay doen hier
Rico was gewoon die gast waarmee de vriendin van Patt mee aan kwam zetten 
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
mag je mij uitleggen :pChukkels wrote:Rico was gewoon die gast waarmee de vriendin van Patt mee aan kwam zetten
u jelly ?Chukkels wrote:Rico was gewoon die gast waarmee de vriendin van Patt mee aan kwam zetten
Nou:dj-rico01 wrote:mag je mij uitleggen :pChukkels wrote:Rico was gewoon die gast waarmee de vriendin van Patt mee aan kwam zetten
dj-rico01 wrote:ga ik hier ook niet neerzettendjpatt wrote:ik weet van niksdj-rico01 wrote:episch everhalen aanhoren
dj-rico01 wrote: heb ngo wel een plaatej naar aanleiding van wat jij hebt meegemaakt:
dj-rico01 wrote:je moest eens wetenKSwoosh wrote:ik mag hopen dat ie dat niet heeft meegemaakt
1+1=3
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
aaah zo, was allang vergeten dat ik die pic had geplaatst 
ow nu heb ik je door chuck 
nee mijn vriendin kwam niet aanzetten met rico
nee mijn vriendin kwam niet aanzetten met rico
-
G
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
wat een verhalen 
...dat ik morgen auto praktijk examen heb!
Heb nu 37 lessen gehad, alles gaat goed, dus heb alle vertrouwen in dat ik slaag morgen. 
Succes, ik moet volgende week dinsdagHidden Source wrote:...dat ik morgen auto praktijk examen heb!Heb nu 37 lessen gehad, alles gaat goed, dus heb alle vertrouwen in dat ik slaag morgen.
Succes! Rij de vrijheid tegemoet!Hidden Source wrote:...dat ik morgen auto praktijk examen heb!Heb nu 37 lessen gehad, alles gaat goed, dus heb alle vertrouwen in dat ik slaag morgen.
roberttt wrote:Succes, ik moet volgende week donderdagHidden Source wrote:...dat ik morgen auto praktijk examen heb!Heb nu 37 lessen gehad, alles gaat goed, dus heb alle vertrouwen in dat ik slaag morgen.
Hoeveel lesjes hebben jullie gehad roberttt & parvuz?
Succes allemaal trouwens!
Succes allemaal trouwens!
Valt nog mee, ik ken iemand die meer dan 100 lessen heeft gehad

-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Doei 5000 euro (minimaal)Daveytl wrote:Valt nog mee, ik ken iemand die meer dan 100 lessen heeft gehad![]()
![]()
gemiddeld lijkt me toch zo'n 30 lessen.
Althans ik had er ongeveer 30.
Ik zit op 36 lessen.
Dat krijg je als je theorie pas de 3e keer haalt, en eerste keer zakt voor je rijexamen. 
Wist je dat... [opschep]ik maar 24 lessen heb gehad, bij de 10e les al examen aan mocht vragen en na 20 lessen eigenlijk al klaar was[/opschep]
Zo. O, en al 5 jaar schade vrij rij.. ownee wacht. Één keer een gloed nieuwe A3 (3 km op de teller) in de zijkant van een Polo (2 km gereden) geparkeerd maar dat viel onder bedrijfsongevallen
Zo. O, en al 5 jaar schade vrij rij.. ownee wacht. Één keer een gloed nieuwe A3 (3 km op de teller) in de zijkant van een Polo (2 km gereden) geparkeerd maar dat viel onder bedrijfsongevallen