Parvuz wrote:Wist je dat ik mn rene van der gijp shirtje besteld heb!![]()
hahaha heb je het toch gedaan
Parvuz wrote:Wist je dat ik mn rene van der gijp shirtje besteld heb!![]()

Wist je dat als je dit bij de conducteur gemeld had bij het instappen je deze niet gekregen hadD-Ruz wrote:En ik kreeg trouwens 38,20 boete omdat ik geen treinkaartje had doordat de automaat 't niet deed grrr
Ik mis hem ook inderdaadoostzaner wrote:wist je dat ik het zever topic mis.![]()
Je kan nu nergens een reactie of poeppraat kwijt. Ik wil gewoon ff slap lullen over allerlei dingen.
Idd, best jammer... ik stem voor tijdelijke ban voor de spammers van de laatste paginas en et zever topic weer openwootum wrote:Ik mis hem ook inderdaadoostzaner wrote:wist je dat ik het zever topic mis.![]()
Je kan nu nergens een reactie of poeppraat kwijt. Ik wil gewoon ff slap lullen over allerlei dingen.. Maar het werd de laatste paar dagen te erg. Elke keer 16 reacties achter elkaar met 1 woord.
Shoutbox werkt traag, en kan je niet op terugkijken, of quoten.Lyst wrote:Waarom schaf je postcount niet gewoon af in het offtopic gedeelte. Dat stimuleert de mensen, die geven om hun postcount, ook om in de forums te posten waar dit forum over gaat. Ik zie trouwens het nut niet van het zever topic, we hebben toch een shoutbox? Daarin kun je al je dingen kwijt en kun je veel sneller reageren. En anders zijn er altijd nog dingen als msn.
100% mee eens!Lyst wrote:k zie trouwens het nut niet van het zever topic, we hebben toch een shoutbox? Daarin kun je al je dingen kwijt en kun je veel sneller reageren. En anders zijn er altijd nog dingen als msn.
Waarom zou je er, als je het niets vind, nog naar omkijken? Wat er gebeurde ging gewoon te ver qua spamgehalte en no-life niveau, maar het zevertopic ''in zijn normale'' tijd zie ik geen nadelen in. En als je dat wel ziet, trek je je er gewoon niets van aan. Simpel toch?Lyst wrote:Waarom schaf je postcount niet gewoon af in het offtopic gedeelte. Dat stimuleert de mensen, die geven om hun postcount, ook om in de forums te posten waar dit forum over gaat. Ik zie trouwens het nut niet van het zever topic, we hebben toch een shoutbox? Daarin kun je al je dingen kwijt en kun je veel sneller reageren. En anders zijn er altijd nog dingen als msn.
idd dan word je helemaal gek na een tijdjeParvuz wrote:Shoutbox is niet te volgen als iedereen daar in zit. Als je dan ergens op wil reageren zitten er weer 10 reacties tussen, en loopt het helemaal door elkaar.
Kdenk dat gasten zoals Chukkels en Robkuh het niet om hun pontcoust gaat, maar die gasten hebben gewoon echt niks te doen denk ik..Lyst wrote:Waarom schaf je postcount niet gewoon af in het offtopic gedeelte. Dat stimuleert de mensen, die geven om hun postcount, ook om in de forums te posten waar dit forum over gaat. Ik zie trouwens het nut niet van het zever topic, we hebben toch een shoutbox? Daarin kun je al je dingen kwijt en kun je veel sneller reageren. En anders zijn er altijd nog dingen als msn.
Het gaat me echt niet om me postcount. Maar ik heb op school gewoon niks te doen XD leuk tijdverdrijf...Piaaa wrote:Kdenk dat gasten zoals Chukkels en Robkuh het niet om hun pontcoust gaat, maar die gasten hebben gewoon echt niks te doen denk ik..Lyst wrote:Waarom schaf je postcount niet gewoon af in het offtopic gedeelte. Dat stimuleert de mensen, die geven om hun postcount, ook om in de forums te posten waar dit forum over gaat. Ik zie trouwens het nut niet van het zever topic, we hebben toch een shoutbox? Daarin kun je al je dingen kwijt en kun je veel sneller reageren. En anders zijn er altijd nog dingen als msn.