Lyst schreef:
Waarom schaf je postcount niet gewoon af in het offtopic gedeelte. Dat stimuleert de mensen, die geven om hun postcount, ook om in de forums te posten waar dit forum over gaat. Ik zie trouwens het nut niet van het zever topic, we hebben toch een shoutbox? Daarin kun je al je dingen kwijt en kun je veel sneller reageren. En anders zijn er altijd nog dingen als msn.
Waarom zou je er, als je het niets vind, nog naar omkijken? Wat er gebeurde ging gewoon te ver qua spamgehalte en no-life niveau, maar het zevertopic ''in zijn normale'' tijd zie ik geen nadelen in. En als je dat wel ziet, trek je je er gewoon niets van aan. Simpel toch?
Postcount mag van mij ook wel weg, maar ik denk echt niet dat hier veel mensen zijn die dat ding bijhouden en willen opkrikken. Dat was (weet ik bijna wel zeker) echt niet de intentie van het spamgeval, maar als de postcount verdwijnt hoor je mij niet klagen. Maar dat nu het zevertopic dicht moet vind ik weer een beetje te ver gaan van de andere kant, zo erg is het nou ook weer niet, je kunt soms ook zeuren om het zeuren.