Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Wist je dat ik mn rene van der gijp shirtje besteld heb! :thumbsup:
Afbeelding

hahaha heb je het toch gedaan :P baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:29 

Bierkoning

haha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:30 

Hardtraxx Veteran

Haha, ja. :P
Wist je dat ik voortaan op feestjes dat shirtje aan ga doen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:30 

Hardtraxx Elite

haha geniaal shirt,

wist je dat ik mijn auto theorie aan het leren ben, maar het niet helemaal vlekkeloos verloopt, moet joh donderdag op :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat ik mijn Digital Punk shirt vandaag binnen heb gekregen? Heel dik shirt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:37 

Hardtraxx Veteran

en wist je dat ik denk dat jij dat shirt aantrekt naar ground zero
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:52 

Hardtraxx Elite

En ik kreeg trouwens 38,20 boete omdat ik geen treinkaartje had doordat de automaat 't niet deed grrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:53 

wist je dat ik helemaal vergeten ben de HC top 40 van feb op te nemen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:58 

Hardtraxx Veteran

wist je dat ik het zever topic mis. :(
Je kan nu nergens een reactie of poeppraat kwijt. Ik wil gewoon ff slap lullen over allerlei dingen.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:58 

Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:
En ik kreeg trouwens 38,20 boete omdat ik geen treinkaartje had doordat de automaat 't niet deed grrr

Wist je dat als je dit bij de conducteur gemeld had bij het instappen je deze niet gekregen had :P Ik zeg dat zovaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:59 

Hardtraxx Crew

oostzaner schreef:
Je kan nu nergens een reactie of poeppraat kwijt. Ik wil gewoon ff slap lullen over allerlei dingen.

Ik mis hem ook inderdaad :( . Maar het werd de laatste paar dagen te erg. Elke keer 16 reacties achter elkaar met 1 woord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:04 

wootum schreef:
oostzaner schreef:

Ik mis hem ook inderdaad :( . Maar het werd de laatste paar dagen te erg. Elke keer 16 reacties achter elkaar met 1 woord.

Idd, best jammer... ik stem voor tijdelijke ban voor de spammers van de laatste paginas en et zever topic weer open
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:10 

Aan het typen...

Waarom schaf je postcount niet gewoon af in het offtopic gedeelte. Dat stimuleert de mensen, die geven om hun postcount, ook om in de forums te posten waar dit forum over gaat. Ik zie trouwens het nut niet van het zever topic, we hebben toch een shoutbox? Daarin kun je al je dingen kwijt en kun je veel sneller reageren. En anders zijn er altijd nog dingen als msn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:13 

Lyst schreef:
Waarom schaf je postcount niet gewoon af in het offtopic gedeelte. Dat stimuleert de mensen, die geven om hun postcount, ook om in de forums te posten waar dit forum over gaat. Ik zie trouwens het nut niet van het zever topic, we hebben toch een shoutbox? Daarin kun je al je dingen kwijt en kun je veel sneller reageren. En anders zijn er altijd nog dingen als msn.

Shoutbox werkt traag, en kan je niet op terugkijken, of quoten.
En op msn kan je niet ff snel meningen vragen van mensen die je niet goed kent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat ik trybeforeyoudie 2 ga kijken. :P En dat ik dat anders in het zevertopic had gezegd, maar nu dit topic volgemaakt wordt met onzin? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:21 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat mij dat geen reet kan interesseren? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
k zie trouwens het nut niet van het zever topic, we hebben toch een shoutbox? Daarin kun je al je dingen kwijt en kun je veel sneller reageren. En anders zijn er altijd nog dingen als msn.

100% mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Waarom zou je er, als je het niets vind, nog naar omkijken? Wat er gebeurde ging gewoon te ver qua spamgehalte en no-life niveau, maar het zevertopic ''in zijn normale'' tijd zie ik geen nadelen in. En als je dat wel ziet, trek je je er gewoon niets van aan. Simpel toch?
Postcount mag van mij ook wel weg, maar ik denk echt niet dat hier veel mensen zijn die dat ding bijhouden en willen opkrikken. Dat was (weet ik bijna wel zeker) echt niet de intentie van het spamgeval, maar als de postcount verdwijnt hoor je mij niet klagen. Maar dat nu het zevertopic dicht moet vind ik weer een beetje te ver gaan van de andere kant, zo erg is het nou ook weer niet, je kunt soms ook zeuren om het zeuren. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

..het mooi is om te zien dat de modjes totaal van mening verschillen

go oostzanert
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:33 

Hardtraxx Veteran

Het zever topic werkt per dag en de shoutbox werkt op het moment. Bijvoorbeeld We luisteren naar een live uitzending van Defqon dan kan je met z'n alle lekker in de shoutbox zitten, maar heb ik bijvoorbeeld iets meegemaakt in de ochtend dan kan je het in middag of avond terug halen en dan je reflectie of je mening over een gebeurtenis van iemand anders geven.
En sowieso vind ik het al niet slim dat je een shoutbox met een fourm gaat vergelijken, omdat berichten in een shoutbox binnen tientallen reacties weg is en op forum blijft je reactie net zolang staan als dat het topic bestaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:36 

Hardtraxx Veteran

Shoutbox is niet te volgen als iedereen daar in zit. Als je dan ergens op wil reageren zitten er weer 10 reacties tussen, en loopt het helemaal door elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:37 

Bierkoning

Parvuz schreef:
Shoutbox is niet te volgen als iedereen daar in zit. Als je dan ergens op wil reageren zitten er weer 10 reacties tussen, en loopt het helemaal door elkaar.

idd dan word je helemaal gek na een tijdje :P
het zever topic is altijd lekker om ff stof af te blazen of als je ff iets kwijt wil ofzo
dat overdreven gespam is idd niet nodig maar daar zijn vast wel andere oplossingen voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

Degene die spammen = tempban! Net zo lang totdat iedereen opgevoed is! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Kdenk dat gasten zoals Chukkels en Robkuh het niet om hun pontcoust gaat, maar die gasten hebben gewoon echt niks te doen denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:47 

Donateur

Piaaa schreef:
Lyst schreef:

Kdenk dat gasten zoals Chukkels en Robkuh het niet om hun pontcoust gaat, maar die gasten hebben gewoon echt niks te doen denk ik..

Het gaat me echt niet om me postcount. Maar ik heb op school gewoon niks te doen XD leuk tijdverdrijf...
Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic