... ik het terecht vind dat het zever topic dicht is! donderse bullshit op de laatste 3 pagina's 
liep echt uit de hand
liep echt uit de hand
Ik niet ?dj-rico01 wrote:robert chukkels en een klein beetje martinoostzaner wrote:wist je dat....
Nee!!!! Waarom is het zever topic dicht.?![]()
Wie heeft het nou weer verpest?
ikke?dj-rico01 wrote:robert chukkels en een klein beetje martinoostzaner wrote:wist je dat....
Wie heeft het nou weer verpest?
Wist je dat dat een grapje was? het is wss mijn schuld dat het gesloten isMartin wrote:ikke?dj-rico01 wrote:robert chukkels en een klein beetje martinoostzaner wrote:wist je dat....
Wie heeft het nou weer verpest?![]()
ik heb geen waarschuwing gehad dus ook niet mijn schuld![]()
heb de laatste tijd geen tijd gehad en ben dus ook bijna niet online geweest
Anders verliest Hardtraxx teveel 'clicks' op maandelijkse basis en dat is niet goed voor de statistieken.djpatt wrote:.....hij toch wel weer opengaat anders worden andere topics vanzelf wel weer besmet
Oh dat maakt niet zoveel uit. Gaat om de effectieve/unieke views en kliks. 1 gebruiker die 100 keer dezelfde pagina bekijkt is irritanter voor je statistieken dan een gebruiker die dit slechts 1 keer doet. Omdat het anders een vertekend beeld geeftChukkels wrote:Anders verliest Hardtraxx teveel 'clicks' op maandelijkse basis en dat is niet goed voor de statistieken.djpatt wrote:.....hij toch wel weer opengaat anders worden andere topics vanzelf wel weer besmet
Is ie tijdelijk dicht of voor altijd ?Jor-D wrote:Oh dat maakt niet zoveel uit. Gaat om de effectieve/unieke views en kliks. 1 gebruiker die 100 keer dezelfde pagina bekijkt is irritanter voor je statistieken dan een gebruiker die dit slechts 1 keer doet. Omdat het anders een vertekend beeld geeftChukkels wrote:Anders verliest Hardtraxx teveel 'clicks' op maandelijkse basis en dat is niet goed voor de statistieken.djpatt wrote:.....hij toch wel weer opengaat anders worden andere topics vanzelf wel weer besmet
En dat is echt geen reden om het topic open te gooien.
Ik ook, echt achterlijk dat sommigen alleen maar posten zodat ze dan een hogere postcount krijgen...Parvuz wrote:Wist je dat ik voor afschaffing van postcount ben.
Is in princiepe al afgeschaft door de zichtbaarheid uit te zettenBanaanslak wrote:Ik ook, echt achterlijk dat sommigen alleen maar posten zodat ze dan een hogere postcount krijgen...Parvuz wrote:Wist je dat ik voor afschaffing van postcount ben.
He shoots, he scores!Jor-D wrote:Oh dat maakt niet zoveel uit. Gaat om de effectieve/unieke views en kliks. 1 gebruiker die 100 keer dezelfde pagina bekijkt is irritanter voor je statistieken dan een gebruiker die dit slechts 1 keer doet. Omdat het anders een vertekend beeld geeftChukkels wrote:Anders verliest Hardtraxx teveel 'clicks' op maandelijkse basis en dat is niet goed voor de statistieken.djpatt wrote:.....hij toch wel weer opengaat anders worden andere topics vanzelf wel weer besmet
En dat is echt geen reden om het topic open te gooien.
die is echt super kut, heb em ook gezien... saaie troepPommer wrote:ik kijk nu echt een epische aflevering van South Partk![]()
de eerste met Towelie erin
haha ik vin em geniaal, vooral als die leiders al die complot theorieen vertellen terwijl het die kinderen niks kan schelenKSwoosh wrote:die is echt super kut, heb em ook gezien... saaie troepPommer wrote:ik kijk nu echt een epische aflevering van South Partk![]()
ja dat is wel geniaalPommer wrote:haha ik vin em geniaal, vooral als die leiders al die complot theorieen vertellen terwijl het die kinderen niks kan schelenKSwoosh wrote:die is echt super kut, heb em ook gezien... saaie troepPommer wrote:ik kijk nu echt een epische aflevering van South Partk![]()
kansloos...NaarDeQlote wrote:wist je dat 168 mensen op facebook het leuk vinden dat headhunterz ziek is
focking droog