er is meer dan alleen hsChukkels wrote:Je wist dat je op tv kwam. Waarom heb je in godsnaam niet een hardstyle shirt aangetrokken?! Valt me zwaar van je tegen
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wist je dat ik Jonestown even heb gegoogled, wist niet wat het was. Maar echt ziek joh
Gast, had even gezegd dat Piet naar jou toe kwam dan, dan had ik de regie gedaanKSwoosh wrote:wist je dat onze robert nu officieel een celebrity is?KSwoosh wrote:oostzaner wrote:een bekende kop op tv.
Idd ziek. Kende het ook niet. Zelfs nog nooit van gehoord.D-Ruz wrote:Wist je dat ik Jonestown even heb gegoogled, wist niet wat het was. Maar echt ziek joh
-
G
wtf iddParvuz wrote:Idd ziek. Kende het ook niet. Zelfs nog nooit van gehoord.D-Ruz wrote:Wist je dat ik Jonestown even heb gegoogled, wist niet wat het was. Maar echt ziek joh

welke ramp heeft zich daar voltrokken, of was dat dat gedoe met al die zelfmoorden? 
-
G
wtf, een lege pagina met daarop robert die zegt: zelfmoord
wat moet ik daar nou van denken
wat moet ik daar nou van denken
nou wist je dat ... zelfmoord. Dus ja doe ermee wat je wilt 
er staat eigenlijk:
wist je dat het aantal zelfmoorden in nederland is gestegen nadat robert gistre op tv is geweest
wist je dat het aantal zelfmoorden in nederland is gestegen nadat robert gistre op tv is geweest
Ik denk eerder:
Wist je dat zelfmoord alleen een oplossing is als je dat in grote getalen doet naast een loods.
Wist je dat zelfmoord alleen een oplossing is als je dat in grote getalen doet naast een loods.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Wist je dat:
Gangsters niet dansen
Gangsters niet dansen
They boogie!~dj-rico01 wrote:Wist je dat:
Gangsters niet dansen
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Markos wrote:They boogie!~dj-rico01 wrote:Wist je dat:
Gangsters niet dansen
-
G
Markos wrote:They boogie!~dj-rico01 wrote:Wist je dat:
Gangsters niet dansen

Ik helemaal toeleef naar Ground Zero, na het zien van de line-up 
-
G
wist je dat Tineye ideaal is om istockphotos op andere sites te vinden, zonder watermerk 
-
C
Wist je dat na Decibel we kunnen afteren bij Roberttt
nee, dankjeKSwoosh wrote:wist je dat Tineye ideaal is om istockphotos op andere sites te vinden, zonder watermerk
robkuh1990 wrote:Wist je dat na Decibel we kunnen afteren bij Roberttt
-
C
Las op hyves dat ie huisje heeft bij DecibelKevin-Raw wrote:robkuh1990 wrote:Wist je dat na Decibel we kunnen afteren bij Roberttthelemaal naar friesland
?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025