?KSwoosh wrote:Refuze wrote:DVD brander/lezer![]()
![]()
![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik zou em terug sturen, wtf moet je tegenwoordig nog met een dvd brander! Neem blue-ray gek!
zo lang die blueray spelers nog best prijzig blijven is dvd nog het bestemaarten1410 wrote:Ik zou em terug sturen, wtf moet je tegenwoordig nog met een dvd brander! Neem blue-ray gek!
en zal vast nog wel effe zo blijven
Ik huur nooit Blue-ray, ik heb geen blue-ray speler om het af te spelen dus waarom zou ik wel een blue-ray brander moeten hebben?maarten1410 wrote:Ik zou em terug sturen, wtf moet je tegenwoordig nog met een dvd brander! Neem blue-ray gek!
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
heeft sinterklaas je dat vertelt?Dj Skitzo wrote:wist je dat... mannen tijdens het slapen gemiddeld 6 keer een erectie krijgen, zo test je lichaam of alles het nog wel doet
ik heb s'ochtends geen gevalletje zak leeg namelijk.
frank, leer lezen! erectie, niet ejaculatie sukkelfrankhardenberg wrote:heeft sinterklaas je dat vertelt?Dj Skitzo wrote:wist je dat... mannen tijdens het slapen gemiddeld 6 keer een erectie krijgen, zo test je lichaam of alles het nog wel doet
-
G
Dj Skitzo wrote:frank, leer lezen! erectie, niet ejaculatie sukkelfrankhardenberg wrote:heeft sinterklaas je dat vertelt?Dj Skitzo wrote:wist je dat... mannen tijdens het slapen gemiddeld 6 keer een erectie krijgen, zo test je lichaam of alles het nog wel doet
en frank is altijd de gene die over sex praat tijdens de voetbaltraining.
toch "gaycommander"
toch "gaycommander"
-
C
*drops the soap for Frank*Dj Skitzo wrote:en frank is altijd de gene die over sex praat tijdens de voetbaltraining.
toch "gaycommander"
Je hoeft toch ook geen blue-rays te huren als je ze na elk feest kunt kopen? En als je er een blue-ray speler in stopt dan hebt je toch wél een spelerRefuze wrote:Ik huur nooit Blue-ray, ik heb geen blue-ray speler om het af te spelen dus waarom zou ik wel een blue-ray brander moeten hebben?maarten1410 wrote:Ik zou em terug sturen, wtf moet je tegenwoordig nog met een dvd brander! Neem blue-ray gek!
Achja zelf weten maar ik zou een beetje met me tijd mee gaan.
Ik op dit moment omringt ben door BOTs op dit forum? 
Ik gister 4 pilsies heb gehad?
Nieuwe schoenen heb gekocht

Nieuwe schoenen heb gekocht

-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
klak klak klak klak 
lekker burgerlijk beunhaasBeuntie wrote:Nee dat zit er niet in
.....ik een theracords tribute ga maken (begin helemaal fan van het label te worden) 
-
G
Ramirez wrote:kak kak kak kak
-
G
wist je dat onze robert nu officieel een celebrity is?
KSwoosh wrote:oostzaner wrote:een bekende kop op tv.
Geef mij maar dat lieve meisje naast robert 
voor mij blijf je dezelfde robert hoor 
wil je manager worden
wil je manager worden
ja hoor, dat magdjpatt wrote:voor mij blijf je dezelfde robert hoor
wil je manager worden