Game niveau veel hoger 
Van die schreeuwnende kutkinderen xDFestuca wrote:Game niveau veel hoger
Van die schreeuwnende kutkinderen xDFestuca wrote:Game niveau veel hoger
PS3 is online een ramp en pc is gewoon kut, omdat je telkens nieuwe stufjes moet kopen als je up to date wilt zijn met de graphics.Ramirez wrote:Verklaar u nader! :pFestuca wrote:XBOX FTWRamirez wrote:Ik snap niet dat mensen nog voor een Xbox kiezen?
Ik heb nog nooit grote problemen gehad met PSN! Er is altijd wel weer een update'je te vinden. Ik heb het nu over het verschil tussen de Xbox en PS3.oostzaner wrote:Ramirez wrote:XBOX FTWFestuca wrote:Ik snap niet dat mensen nog voor een Xbox kiezen?
PS3 is online een ramp en pc is gewoon kut, omdat je telkens nieuwe stufjes moet kopen als je up to date wilt zijn met de graphics.
Dan is ie dus ook wel snel met internet opstartenKSwoosh wrote:wist je dat het internet nu al in de afgelopen 2 uur iets van 88miljard keer is uitgevallen, hoerenrouter.
zelfde probleem thuisKSwoosh wrote:wist je dat het internet nu al in de afgelopen 2 uur iets van 88miljard keer is uitgevallen, hoerenrouter.
Jonguh, Nintendo Wii is het vetst!tommetjeuh wrote:Het gaat hier vooral om persoonlijke voorkeur imo.
de flamewar is al jaren gaandedoe gewoon wat je zelf het leukst lijkt
pokemon battle revolution toch?Chukkels wrote:Jonguh, Nintendo Wii is het vetst!tommetjeuh wrote:Het gaat hier vooral om persoonlijke voorkeur imo.
de flamewar is al jaren gaandedoe gewoon wat je zelf het leukst lijkt
nee een trainer maar dikke 3d pokemon gevechten jwz! (heb het spel zelf niet haha, maar ken het welD-Ruz wrote:Ben je dan zelf een Pokemon?
ik ga der over een uurtje ook een halen met een huisgenoot, ben dit helemaal zatKevin-Raw wrote:zelfde probleem thuisKSwoosh wrote:wist je dat het internet nu al in de afgelopen 2 uur iets van 88miljard keer is uitgevallen, hoerenrouter., hebbe nu een nieuwe router aangeschaft, maar moeten nu iets weer alle kabels gaan verleggen in het huis
Ja ik zou niet weten waarom we de router zouden moeten verplaatsen... want als die het eenmaal gewoon goed doet, dan hoeven we daar nooit mee raan te komen, nu moeten we er 5x per dag bij om te resetten...Vik wrote:Hebben wij hier pas geleden ook nog gedaan. Router verplaatst, kabeltje getrokken van beneden naar de zolder. Nu is het wel ideaal.
Welke? ik zoek ook nog een nieuwe, deze is doorgebrand maar werkt nog wel, ongeveerKSwoosh wrote:wist je dat wij een nieuwe router hebben =D
Linksys E1000, gewoon goede, standaard routermodernization wrote:Welke? ik zoek ook nog een nieuwe, deze is doorgebrand maar werkt nog wel, ongeveerKSwoosh wrote:wist je dat wij een nieuwe router hebben =D
/care... klote stad.robkuh1990 wrote:.. Eindhoven nu 2 gekken rondheeft lopen die je tot god willen bekeren??
View on YouTube