Lekker dan, heb je idd behoorlijke mazzel gehad 
nee dat hoefde niet omdat ik was wezen pissenKSwoosh wrote:pfff, wat een beleving patt!
jij was keihard op de rem getrapt fwa?
nee dat hoefde niet omdat ik was wezen pissenKSwoosh wrote:pfff, wat een beleving patt!
maar hij reed toch voor je?djpatt wrote:nee dat hoefde niet omdat ik was wezen pissenKSwoosh wrote:pfff, wat een beleving patt!
Donder spamcount gewoon weg ja, en doe dan hardtraxx newbie/er/addict/veteran met hoe lang je hier al bent ipv hoeveel je gepost hebt ofzo.Jor-D wrote:Spamdag??mikeee wrote:Sorry, moeten we stoppen met spammen of mag de spamdag wel door gaan?Jor-D wrote:
Wist je dat ik informatieve posts meer waardeer dan posts die alleen het doel hebben om een postcount op te krikken?
Nog even en ik gooi echt die postcount eruit hoor. Want voor dit soort gedrag is het forum niet bedoelt.
Of moeten we het naar de zever topic verplaatsen en alleen daar houden?
En om jou vraag te beantwoorden: Ja, stop daar maar mee. Spammen wil ik hier gewoon niet hebben. Vind het prima dat jullie hier offtopic praten. Maar soms gaat het echt werkelijk nergens meer over en wordt er gewoon "gespamd" (zoals jullie dat zelf zeggen).
ver genoeg omdat ik was wezen pissen.KSwoosh wrote:maar hij reed toch voor je?djpatt wrote:nee dat hoefde niet omdat ik was wezen pissenKSwoosh wrote:pfff, wat een beleving patt!
Als je niet was wezen pissen reed je waarscheinlijk paar honderd meter er voor?djpatt wrote: ver genoeg omdat ik was wezen pissen.
gaat soms ook gewoon nergens over dat spammen, zoals die tellen met plaatjes topic of dat verhaal topic.Banaanslak wrote:Donder spamcount gewoon weg ja, en doe dan hardtraxx newbie/er/addict/veteran met hoe lang je hier al bent ipv hoeveel je gepost hebt ofzo.Jor-D wrote:Spammen wil ik hier gewoon niet hebben. Vind het prima dat jullie hier offtopic praten. Maar soms gaat het echt werkelijk nergens meer over en wordt er gewoon "gespamd" (zoals jullie dat zelf zeggen).
maar als je niet was wezen pissen reed je nog voor em en was er uberhaubt niks gebeurd?djpatt wrote:ver genoeg omdat ik was wezen pissen.
dan ben je wel heel snel naar de wc geweest?djpatt wrote:dan reed ik waarschijnlijk net achter hem
thxLowrenz wrote:Of er reed niemand op de weg behalve hun 2 en reed Patje weer vollebak gas en was hij er weer bijna achter. Dude, ik ben blij dat je nog hier bent
goedzo!roberttt wrote:.. ik een x-box heb nu
Sorry hoor maar is het niet ietwat overdreven bijna dood ?djpatt wrote:thxLowrenz wrote:Of er reed niemand op de weg behalve hun 2 en reed Patje weer vollebak gas en was hij er weer bijna achter. Dude, ik ben blij dat je nog hier bent
ff snel pissen swoosie jwz
Wat is je profielnaam dan voeg ik je ff toeroberttt wrote:.. ik een x-box heb nu
heb nog niet online :pPommer wrote:Wat is je profielnaam dan voeg ik je ff toeroberttt wrote:.. ik een x-box heb nu
kunnen we samen gamen
Idd, heb er hier ook 1 staan maar dat ding is al een maand of 2 niet meer aangeweest. Ik keem wel op mijn PCRamirez wrote:Ik snap niet dat mensen nog voor een Xbox kiezen?
XBOX FTWRamirez wrote:Ik snap niet dat mensen nog voor een Xbox kiezen?
Verklaar u nader! :pFestuca wrote:XBOX FTWRamirez wrote:Ik snap niet dat mensen nog voor een Xbox kiezen?