ook al kapper geweestwrote:wist je dat meer dan de helft van me haar dr weer af is
eindelijk niet meer zo achterlijk lang
gister heeft de grasmaaier maar 2mm over gelaten.. was vanmorgen koud BRRR!
ook al kapper geweestwrote:wist je dat meer dan de helft van me haar dr weer af is
kan je wel weer lekker een muts op =Dwrote:ook al kapper geweestwrote:wist je dat meer dan de helft van me haar dr weer af is
Jaaa nu lach je nog... en het is nog maar de vraag of ik je vertel waar je me kunt vinden hahawrote:.. ik morgen eindelijk maarten ga ontmoeten![]()
![]()
![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeree's MAARTEN!!!!!!wrote:Jaaa nu lach je nog... en het is nog maar de vraag of ik je vertel waar je me kunt vinden hahawrote:.. ik morgen eindelijk maarten ga ontmoeten![]()
![]()
![]()
![]()
beetje coupe a la rene van der gijp?wrote:ik zou echt weer blij zijn als ik weer haar had haha
ik heb nu wel 2mm haar, maar van dat lelijke witte dons chemokuur haar

wrote:YESSSSSwrote:Wist je dat het dan aai-over-de-bol-tijd is?
View on YouTubewrote:wrote:YESSSSSwrote:Wist je dat het dan aai-over-de-bol-tijd is?![]()
![]()
wat keken wij vroeger toch rare tekenfilmswrote:View on YouTube
ja vannacht wel.. -5 -6 voorspeld ie!wrote:kan je wel weer lekker een muts op =Dwrote:ook al kapper geweestwrote:wist je dat meer dan de helft van me haar dr weer af is
sokken in blik!!!! oh neeeeeeee, dat is een vlekwrote:Nostalgie met Ome Ted
wrote:beetje coupe a la rene van der gijp?wrote:ik zou echt weer blij zijn als ik weer haar had haha
ik heb nu wel 2mm haar, maar van dat lelijke witte dons chemokuur haar
JAAAH.... ik heb serieus nachtmerries gehad van een aflevering: Met die vampierwrote:sokken in blik!!!! oh neeeeeeee, dat is een vlekwrote:Nostalgie met Ome Ted
ben benieuwd ernaarwrote:Lijkt me wel vette film! Al die andere zijn ook wel vet. Maar wordt wel meer vechten dan autorijden.