Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 20:11 
 

KSwoosh schreef:
wist je dat meer dan de helft van me haar dr weer af is :P
eindelijk niet meer zo achterlijk lang xd


ook al kapper geweest
gister heeft de grasmaaier maar 2mm over gelaten.. was vanmorgen koud BRRR!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 20:19 
 

robkuh1990 schreef:
KSwoosh schreef:
wist je dat meer dan de helft van me haar dr weer af is :P
eindelijk niet meer zo achterlijk lang xd


ook al kapper geweest
gister heeft de grasmaaier maar 2mm over gelaten.. was vanmorgen koud BRRR!

kan je wel weer lekker een muts op =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zou echt weer blij zijn als ik weer haar had haha
ik heb nu wel 2mm haar, maar van dat lelijke witte dons chemokuur haar :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
.. ik morgen eindelijk maarten ga ontmoeten :thumbsup: :clap: :yay: :yay: :yay:

Jaaa nu lach je nog... en het is nog maar de vraag of ik je vertel waar je me kunt vinden haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 20:31 
 

maarten1410 schreef:
roberttt schreef:
.. ik morgen eindelijk maarten ga ontmoeten :thumbsup: :clap: :yay: :yay: :yay:

Jaaa nu lach je nog... en het is nog maar de vraag of ik je vertel waar je me kunt vinden haha

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeree's MAARTEN!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sssssst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
ik zou echt weer blij zijn als ik weer haar had haha
ik heb nu wel 2mm haar, maar van dat lelijke witte dons chemokuur haar :/


beetje coupe a la rene van der gijp?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Klos schreef:
Wist je dat het dan aai-over-de-bol-tijd is?

YESSSSS :yay:

:woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Mannonymous schreef:
Klos schreef:
Wist je dat het dan aai-over-de-bol-tijd is?

YESSSSS :yay:

:woot: :woot: :woot:

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mooi was die tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 21:37 
 

Parvuz schreef:

wat keken wij vroeger toch rare tekenfilms xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 22:14 
 

KSwoosh schreef:
robkuh1990 schreef:
KSwoosh schreef:
wist je dat meer dan de helft van me haar dr weer af is :P
eindelijk niet meer zo achterlijk lang xd


ook al kapper geweest
gister heeft de grasmaaier maar 2mm over gelaten.. was vanmorgen koud BRRR!

kan je wel weer lekker een muts op =D

ja vannacht wel.. -5 -6 voorspeld ie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 22:15 
 

Nostalgie met Ome Ted :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Nostalgie met Ome Ted :D


sokken in blik!!!! oh neeeeeeee, dat is een vlek
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Ravenwood schreef:
ik zou echt weer blij zijn als ik weer haar had haha
ik heb nu wel 2mm haar, maar van dat lelijke witte dons chemokuur haar :/


beetje coupe a la rene van der gijp?

Afbeelding



hahaha nein veel korter en gewoon geen kleur in het haar :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 22:44 
 

djpatt schreef:
robkuh1990 schreef:
Nostalgie met Ome Ted :D


sokken in blik!!!! oh neeeeeeee, dat is een vlek


JAAAH.... ik heb serieus nachtmerries gehad van een aflevering: Met die vampier
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 09:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

weet niet of dit al bekent was,maar....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me wel vette film! Al die andere zijn ook wel vet. Maar wordt wel meer vechten dan autorijden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 11:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Lijkt me wel vette film! Al die andere zijn ook wel vet. Maar wordt wel meer vechten dan autorijden. :P

ben benieuwd ernaar
we shall see
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 13:23 
 

Wist je dat er weer een nieuwe Hardbass Chapter uit is... en een Nieuwe explosive Car Tuning
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat ik deze alvast voor m'n verjaardag heb gekregen:
Afbeelding
:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

Verouderde technologie! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ach ik vind het geluid gewoon een stuk mooier van een LP dan een .mp3 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ook maar luister liever WAVjes! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 18:21 
 

wist je dat het me gewoon niet lukt om The Space Game zodanig aan te passen zodat ie ook offline draait...
Ik ben er al achter gekomen dat ze een losse loader gebruiken die de game van hun server haalt, maar het lukt me maar niet die eruit te sloopen of te laten denken dat ie online is...
:(
Vorige  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic