ook al kapper geweestKSwoosh wrote:wist je dat meer dan de helft van me haar dr weer af is
eindelijk niet meer zo achterlijk lang
gister heeft de grasmaaier maar 2mm over gelaten.. was vanmorgen koud BRRR!
ook al kapper geweestKSwoosh wrote:wist je dat meer dan de helft van me haar dr weer af is
kan je wel weer lekker een muts op =Drobkuh1990 wrote:ook al kapper geweestKSwoosh wrote:wist je dat meer dan de helft van me haar dr weer af is
Jaaa nu lach je nog... en het is nog maar de vraag of ik je vertel waar je me kunt vinden haharoberttt wrote:.. ik morgen eindelijk maarten ga ontmoeten![]()
![]()
![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeree's MAARTEN!!!!!!maarten1410 wrote:Jaaa nu lach je nog... en het is nog maar de vraag of ik je vertel waar je me kunt vinden haharoberttt wrote:.. ik morgen eindelijk maarten ga ontmoeten![]()
![]()
![]()
![]()
beetje coupe a la rene van der gijp?Ravenwood wrote:ik zou echt weer blij zijn als ik weer haar had haha
ik heb nu wel 2mm haar, maar van dat lelijke witte dons chemokuur haar

Mannonymous wrote:YESSSSSKlos wrote:Wist je dat het dan aai-over-de-bol-tijd is?
View on YouTubeRAW-vizion wrote:Mannonymous wrote:YESSSSSKlos wrote:Wist je dat het dan aai-over-de-bol-tijd is?![]()
![]()
wat keken wij vroeger toch rare tekenfilmsParvuz wrote:View on YouTube
ja vannacht wel.. -5 -6 voorspeld ie!KSwoosh wrote:kan je wel weer lekker een muts op =Drobkuh1990 wrote:ook al kapper geweestKSwoosh wrote:wist je dat meer dan de helft van me haar dr weer af is
sokken in blik!!!! oh neeeeeeee, dat is een vlekrobkuh1990 wrote:Nostalgie met Ome Ted
Oxbow wrote:beetje coupe a la rene van der gijp?Ravenwood wrote:ik zou echt weer blij zijn als ik weer haar had haha
ik heb nu wel 2mm haar, maar van dat lelijke witte dons chemokuur haar
JAAAH.... ik heb serieus nachtmerries gehad van een aflevering: Met die vampierdjpatt wrote:sokken in blik!!!! oh neeeeeeee, dat is een vlekrobkuh1990 wrote:Nostalgie met Ome Ted
ben benieuwd ernaarParvuz wrote:Lijkt me wel vette film! Al die andere zijn ook wel vet. Maar wordt wel meer vechten dan autorijden.