...ik een waarschuwing en 2 strafpunten heb gekregen op Partyflock? 
waaromChukkels wrote:...ik een waarschuwing en 2 strafpunten heb gekregen op Partyflock?
waaromChukkels wrote:...ik een waarschuwing en 2 strafpunten heb gekregen op Partyflock?
Het volgende bericht had ik geplaatst onder het feest Hard Bass:Waarschuwing
Er is geconstateerd dat je meerdere personen hetzelfde bericht hebt gestuurd. Een of meerdere van de door jou aangeschreven personen hebben aangegeven dat ze niet gediend zijn van dergelijke, ongevraagde berichten. De berichten die je verzonden hebt zijn verwijderd. We verzoeken je te stoppen met het verzenden van grote hoeveelheden privéberichten.
Overtreder: Chukkels
Datum: vrijdag 28 januari 2011 om 10:05
Element: opmerking onder feest
ID: 3166236
Link: http://partyflock.nl/party/186143/comme ... l#m3166236
Type: spam (anders)
Strafpunten: 2
Ban: nee
:')Ingang E: present! :cheer:
Jor-D wrote:4636 leden, maar 736 avatars
Q-dance logo blijkt erg populair te zijn
Hmm, ik zat te zoeken naar een wit plaatje, blijkt ie daar zwart te zijn... tuurlijk vind je um nietmaarten1410 wrote:Pffff zucht... stelletje schele otters zitten hier toch!
Een na laatste rij, 10e van rechts, blinde.
Das dan dom want de achtergrond van je plaatje is niet wit... je hebt een png als plaatje ZONDER achtergrond. Je hebt dus niet eens een achtergrondrobkuh1990 wrote:Hmm, ik zat te zoeken naar een wit plaatje, blijkt ie daar zwart te zijn... tuurlijk vind je um nietmaarten1410 wrote:Pffff zucht... stelletje schele otters zitten hier toch!
Een na laatste rij, 10e van rechts, blinde.
Haha mijn oude spongebob en patrick linksonderinJor-D wrote:4636 leden, maar 736 avatars
Q-dance logo blijkt erg populair te zijn
Haha, de eerste die mij echt opviel was die van Olijf, de I Like Candyroberttt wrote:Mijn olifantje springt er echt uit, wat een schatje
Iemand anders heeft jouw avatar hierLyst wrote:Ze staan op volgorde van registratiedatum, ik zie ook dat mijn ava er dubbel in staat, heb hem toch echt zelf gemaakt
roberttt wrote:.. ik morgen eindelijk maarten ga ontmoeten![]()
![]()
![]()
![]()
heb je een date?roberttt wrote:.. ik morgen eindelijk maarten ga ontmoeten![]()
![]()
![]()
![]()
JaProtoss wrote:heb je een date?roberttt wrote:.. ik morgen eindelijk maarten ga ontmoeten![]()
![]()
![]()
![]()
wat lieffffroberttt wrote:JaProtoss wrote:heb je een date?roberttt wrote:.. ik morgen eindelijk maarten ga ontmoeten![]()
![]()
![]()
![]()
romantisch etentje in de matrixx
let op je drinkenroberttt wrote:JaProtoss wrote:heb je een date?roberttt wrote:.. ik morgen eindelijk maarten ga ontmoeten![]()
![]()
![]()
![]()
romantisch etentje in de matrixx
hoelang was het dan?KSwoosh wrote:wist je dat meer dan de helft van me haar dr weer af is
eindelijk niet meer zo achterlijk lang
tachtig!RAW-vizion wrote:hoelang was het dan?KSwoosh wrote:wist je dat meer dan de helft van me haar dr weer af is
eindelijk niet meer zo achterlijk lang