Jeetje, wat een wereldvreemde advocaat.
Alle media verward hij en dan dat http//:www
Alle media verward hij en dan dat http//:www
Nee mag nietmikeee wrote:Ook niet met oortjes in?roberttt wrote:
... wist je dat ik op stage ben, en geen hardstyle of hardcore mag luisteren
DISCRIMINATIE !!!!!!
15"roberttt wrote:13 of 15 of 17KSwoosh wrote:niceRavenwood wrote:Wist je dat ik trouwens nu mn MacBook Pro heb?hoeveel inch?
Kepro wrote:Wist je dat... Warverider een een mega mooie vriendin heeft.
haha:P die heb ik nog gesproken bij beatbusters. viel mij maar wat tegenRik wrote:Kepro wrote:Wist je dat... Warverider een een mega mooie vriendin heeft.
ja. Had ik gezien op de The Qontinent.Kepro wrote:Wist je dat... Warverider een een mega mooie vriendin heeft.
hoezo zou dat niet mogen?roberttt wrote:Nee mag nietmikeee wrote:Ook niet met oortjes in?roberttt wrote:
... wist je dat ik op stage ben, en geen hardstyle of hardcore mag luisteren
DISCRIMINATIE !!!!!!
Parvuz wrote:Wist je dat er een milf is geboren?
Doutzen is mams! Jeeeej.
15"Ravenwood wrote:13 of 15 of 17roberttt wrote: nicehoeveel inch?
Wist je dat eigenlijk niemand kan weten of het heelal oneindig groot is?Jizzsaw wrote:Wist je dat je helemaal gek wordt als je na gaat denken over hoe groot het heelal is vergeleken met de wereld?
Haha, vind het niet gek ook dat niemand het weet.. ik zat er serieus 15 minuten over na te denken tot ik op het idee kwam om toch maar te stoppen.Parvuz wrote:Wist je dat eigenlijk niemand kan weten of het heelal oneindig groot is?Jizzsaw wrote:Wist je dat je helemaal gek wordt als je na gaat denken over hoe groot het heelal is vergeleken met de wereld?![]()
Misschien zitten we met de aarde wel in zo'n kerstbol, en dat we als sneeuw naar beneden vallen als hij geschud wordt.
Jizzsaw wrote:Haha, vind het niet gek ook dat niemand het weet.. ik zat er serieus 15 minuten over na te denken tot ik op het idee kwam om toch maar te stoppen.Parvuz wrote:Wist je dat eigenlijk niemand kan weten of het heelal oneindig groot is?Jizzsaw wrote:Wist je dat je helemaal gek wordt als je na gaat denken over hoe groot het heelal is vergeleken met de wereld?![]()
Misschien zitten we met de aarde wel in zo'n kerstbol, en dat we als sneeuw naar beneden vallen als hij geschud wordt.
STOP IK WORD GEKKSwoosh wrote:Moet je es na gaan denken over hoe het voelt om dood te zijn, waar je dan bent en wat je dan ziet.
DAN ben je pas lang bezig.
Als je dood bent ben je er nog 24867554535 miljard jaar ofzoKSwoosh wrote:Moet je es na gaan denken over hoe het voelt om dood te zijn, waar je dan bent en wat je dan ziet.
donkey rollers - immort.... niet helemaal, 24867554535 jaarYoeloe wrote:Als je dood bent ben je er nog 24867554535 miljard jaar ofzoKSwoosh wrote:Moet je es na gaan denken over hoe het voelt om dood te zijn, waar je dan bent en wat je dan ziet.
WTF
als je dood bent dan is het over, finito. je ziet niks meer je voelt niks meer je lichaam werkt niet meer, dus het is gewoon over. het is uniet dat je je zoon of dochter gaat volgen als spook of dat je mensen bang gaat maken. tis gewoon OVER & UIT.Yoeloe wrote:Als je dood bent ben je er nog 24867554535 miljard jaar ofzoKSwoosh wrote:Moet je es na gaan denken over hoe het voelt om dood te zijn, waar je dan bent en wat je dan ziet.
WTF
Precies.oostzaner wrote:als je dood bent dan is het over, finito. je ziet niks meer je voelt niks meer je lichaam werkt niet meer, dus het is gewoon over. het is uniet dat je je zoon of dochter gaat volgen als spook of dat je mensen bang gaat maken. tis gewoon OVER & UIT.Yoeloe wrote:Als je dood bent ben je er nog 24867554535 miljard jaar ofzoKSwoosh wrote:Moet je es na gaan denken over hoe het voelt om dood te zijn, waar je dan bent en wat je dan ziet.
WTF
zucht... had leuk geweest mensen bang makenoostzaner wrote:als je dood bent dan is het over, finito. je ziet niks meer je voelt niks meer je lichaam werkt niet meer, dus het is gewoon over. het is uniet dat je je zoon of dochter gaat volgen als spook of dat je mensen bang gaat maken. tis gewoon OVER & UIT.Yoeloe wrote:Als je dood bent ben je er nog 24867554535 miljard jaar ofzoKSwoosh wrote:Moet je es na gaan denken over hoe het voelt om dood te zijn, waar je dan bent en wat je dan ziet.
WTF