ik.. 0.88%roberttt wrote:... 1.00% van alle berichtentoch wat minder spammen
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik zit pas op 1,47 ben een half jaar niet actief geweest
-
RHardtraxx Veteran
waar was je al die tyd dan?djpatt wrote:ik zit pas op 1,47 ben een half jaar niet actief geweest
Zat ie in Amerika, hadden ze toen geen interntet. Totdat kyle de router een reset had gegeven, dat duurde een half jaarRAW-vizion wrote:waar was je al die tyd dan?djpatt wrote:ik zit pas op 1,47 ben een half jaar niet actief geweest
...ik zondag m'n DJM800 op ga halen 
... Ik het onderschrift van Robz een beetje vreemd vind? 
Robz wrote:Onderschrift
Fuck me, I listen HARDSTYLE![]()
Whahahhahahahahhaahahhahahaha. ademhalen. whahahahahhahahaha.Beuntie wrote:... Ik het onderschrift van Robz een beetje vreemd vind?
Robz wrote:Onderschrift
Fuck me, I listen HARDSTYLE![]()
-
RHardtraxx Veteran
nice manmaarten1410 wrote:...ik zondag m'n DJM800 op ga halen
Dat ik zaterdag ZANY ga beluisteren in Time-Out te Gemert 
CDJ1000 MK3RAW-vizion wrote:nice manmaarten1410 wrote:...ik zondag m'n DJM800 op ga halenheb er zelf ook 1 en ben erg tevreden! welke cdj's heb je?
Daarna alleen nog even een meubel bouwen, zin an!
-
G
wist je dat ik niet meer weet wat je had?Chukkels wrote:ik een nieuw onderschrift heb?
Wist je dat ik trouwens nu mn MacBook Pro heb? 
Ravenwood wrote:Wist je dat ik trouwens nu mn MacBook Pro heb?
Same heremaarten1410 wrote:CDJ1000 MK3RAW-vizion wrote:nice manmaarten1410 wrote:...ik zondag m'n DJM800 op ga halenheb er zelf ook 1 en ben erg tevreden! welke cdj's heb je?
Staan al een tijdje bij mij thuis maar door een financiële tegenvaller kon ik de rest toen niet kopen. Heb nu een paar weekjes een mixer van JB Systems te leen gehad en me crappy Philips speakers eraan :') Zondag de DJM800 eraan en volgende week eindelijk monitoren en juiste bekabeling
![]()
Same heremaarten1410 wrote:CDJ1000 MK3RAW-vizion wrote:nice manmaarten1410 wrote:...ik zondag m'n DJM800 op ga halenheb er zelf ook 1 en ben erg tevreden! welke cdj's heb je?
Staan al een tijdje bij mij thuis maar door een financiële tegenvaller kon ik de rest toen niet kopen. Heb nu een paar weekjes een mixer van JB Systems te leen gehad en me crappy Philips speakers eraan :') Zondag de DJM800 eraan en volgende week eindelijk monitoren en juiste bekabeling
![]()
-
G
niceRavenwood wrote:Wist je dat ik trouwens nu mn MacBook Pro heb?
13 of 15 of 17KSwoosh wrote:niceRavenwood wrote:Wist je dat ik trouwens nu mn MacBook Pro heb?hoeveel inch?
-
G
neeVik wrote:Wist je dat de set van Zany @ Euphoria tering lekker is?
... wist je dat ik op stage ben, en geen hardstyle of hardcore mag luisterenVik wrote:Hij staat online. Kijk maar in het normale wist je dat topic.roberttt wrote:neeVik wrote:Wist je dat de set van Zany @ Euphoria tering lekker is?dat wist ik niet
DISCRIMINATIE !!!!!!
Whaha wat voor onzin is dat dan zeg 
Ook niet met oortjes in?roberttt wrote:... wist je dat ik op stage ben, en geen hardstyle of hardcore mag luisterenVik wrote:Hij staat online. Kijk maar in het normale wist je dat topic.roberttt wrote:needat wist ik niet
DISCRIMINATIE !!!!!!