Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 22:55 

Hardtraxx Veteran

Jezelf voor de trein gooien :thumbdown:
Koop dan een geweer en schiet jezelf door de kop ofzo, of nog beter: pleeg gewoon geen zelfmoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 22:55 

Hardtraxx Veteran

......ik vandaag 90 minuten wedstrijd op redelijk hoog niveau heb gespeeld en daarna een zaalvoetbal toernooi heb gewonnen

gevolg: 2 voeten die heel zeer doen en 2 overbelaste liezen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 22:58 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Koop dan een geweer en schiet jezelf door de kop ofzo, of nog beter: pleeg gewoon geen zelfmoord!

Heel kort door de bocht, je weet soms niet wat die mensen mee hebben gemaakt. Die kunnen dan gewoon niet meer reëel nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 22:59 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
......ik vandaag 90 minuten wedstrijd op redelijk hoog niveau heb gespeeld en daarna een zaalvoetbal toernooi heb gewonnen

Wat is redelijk hoog niveau? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:00 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Daveytl schreef:

Heel kort door de bocht, je weet soms niet wat die mensen mee hebben gemaakt. Die kunnen dan gewoon niet meer reëel nadenken.

Weet ik wel, maar toch is het gewoon NOT DONE om jezelf te laten vermoorden, wat je eigenlijk doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:00 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
djpatt schreef:

3e klas zondag kom uit een vrienden team 5e klas
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:02 

Daveytl schreef:
Markos schreef:
Daveytl schreef:

Weet ik wel, maar toch is het gewoon NOT DONE om jezelf te laten vermoorden, wat je eigenlijk doet

beter:
1 ga eerst naar een psych.
2 werkt dat niet, spring dan van een gebouw, daar hebben veel minder mensen last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:03 

Hardtraxx Addict

neeen Kswoosh want als je van een gebouw springt kun je op iemand springen en hem mabye killen is vaak genoeg gebeurt

zou zeggen pak lege spuit spuit luchtt in je aderen hartattack jippie joooh
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:05 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
Parvuz schreef:
djpatt schreef:

3e klas zondag kom uit een vrienden team 5e klas

Vergeleken met wat je normaal doet is dat hoog niveau ja. :P Succes met je spierpijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:07 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
neeen Kswoosh want als je van een gebouw springt kun je op iemand springen en hem mabye killen is vaak genoeg gebeurt

helpt vaak ook niet, dan mag je wel een hele grote spuit hebben.
je hart kan heel veel hebben hoor, onderschat dat ding niet.

gewoon ff een flinke teug gootsteenontstopper nemen. wel enorm pijnlijk, maarja.
of hang jezelf gewoon op, krijg je ook geen smeerboel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
jeone schreef:

helpt vaak ook niet, dan mag je wel een hele grote spuit hebben.
je hart kan heel veel hebben hoor, onderschat dat ding niet.

gewoon ff een flinke teug gootsteenontstopper nemen. wel enorm pijnlijk, maarja.
of hang jezelf gewoon op, krijg je ook geen smeerboel.

Nu denk je er over na hoe je het het beste zou kunnen doen, dan doe je het makkelijkste en eerste wat in je op komt denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:12 

Hardtraxx Veteran

klopt, als je eenmaal op dat punt bent gekomen dat je écht zelfmoord wilt plegen, dan kan niks je meer schelen.
dan heb je er genoeg van dat je steeds met mensen rekening moet houden. zelfs je vrouw/man en kinderen kunnen je niks meer schelen. niet vaak in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:14 

Bierkoning

spring dan uit een vliegtuig zonder parachute, dan heb je nog een vette ervaring net voordat je doodgaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:15 

Artiest

Ik snap het ook wel, zelfmoord is een eigen keuze en ik kan goed begrijpen waarom mensen zelfmoord plegen.
Toevallig hebben mijn ouders dinsdag een crematie van een vriendin van hun die zelfmoord heeft gepleegd.

Ik snap de gehele gedachtegang erg goed, zeker in de westerse wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
klopt, als je eenmaal op dat punt bent gekomen dat je écht zelfmoord wilt plegen, dan kan niks je meer schelen.
dan heb je er genoeg van dat je steeds met mensen rekening moet houden. zelfs je vrouw/man en kinderen kunnen je niks meer schelen. niet vaak in ieder geval.

Idd, je hoort ook vaak dat mensen dan zoiets hebben van, ik heb medelijden met de familie maar niet met hemzelf, dat vind ik echt nergens op slaan. Zo iemand is door een hel gegaan, anders doe je dat niet. Het is zo sneu als je zo ver heen bent dat je zoiets van plan bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
spring dan uit een vliegtuig zonder parachute, dan heb je nog een vette ervaring net voordat je doodgaat

Dude. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:20 

Artiest

Vaak doen ze het zelfs nog met het gezin in het achterhoofd, je denkt dat je nutteloos bent en jij en iedereen beter af is zonder je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:43 

Hardtraxxer

Precies, ze denken niet meet helder, staan ze op het perron te wachten op de trein. En dan gaat het knopje om in hun hoofd en springen ze ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:54 

Artiest

vrij logisch ook, de druk en stress is erg hoog in een land als Nederland, ik ken veel mensen die over zelfmoord hebben nagedacht en dan heb ik het over mensen van nog onder de 20.
Als je erover nadenkt is dat eigenlijk gewoon ziek dat je als kind eigenlijk zulke gedachtes hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:56 

Hardtraxx Veteran

Ja onbegrijpelijk.

Toen ik in de 1e klas zat had een meisje uit mn klas ook zelfmoord gepleegd. 13 jaar.
sindsdien ben ik ook veel bezig met psychologie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:59 

Donateur

Een goede vriendin van mij had ook zelfmoord gepleegd, was toen 12 :/ dat was toen best wel een domper. Vooral hoe het was gegaan.

Verder snap ik het wel eigenlijks. Alleen et is gewoon niet de beste oplossing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:03 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Ik snap het ook wel, zelfmoord is een eigen keuze en ik kan goed begrijpen waarom mensen zelfmoord plegen.
Toevallig hebben mijn ouders dinsdag een crematie van een vriendin van hun die zelfmoord heeft gepleegd.

Ik snap de gehele gedachtegang erg goed, zeker in de westerse wereld.

ik snap die gedachtegang niet, ik heb mijn tante zoo hard zien knokken voor haar leven, zoo hard, en ze heeft het helaas niet gered ;), ja, door die fucked up ziekte..
en als ik dan mensen zo makkelijk en easy hun leven zie weggeven, snap ik dat niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:05 

Artiest

roberttt schreef:
Een goede vriendin van mij had ook zelfmoord gepleegd, was toen 12 :/ dat was toen best wel een domper. Vooral hoe het was gegaan.

Verder snap ik het wel eigenlijks. Alleen et is gewoon niet de beste oplossing.

zou ik niet willen zeggen, als diegene de keuze maakt een einde te maken aan het leven moet je dat toch accepteren in zekere zin. Alleen van iemand van 12 of 13 ja, dat is gewoon zonde, het leven begint dan net. Maar vaak ben je dan ook gewoon getekend voor het leven als je zoiets zo jong al doet. Ik snap de gedachtes achter zelfmoord wel omdat ik ze zelf ook wel heb gehad, alleen sommigen willen ergens voor vechten en anderen zien geen reden om ervoor te vechten en willen er gewoon een eind aan maken.
Je moet het als nabestaande op een of andere manier zien te accepteren, hoe zwaar het ook is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:07 

Hardtraxx Addict

Ja, kennis van mij heeft het paar weken geleden (in België) geprobeerd, om zelfmoord te plegen door voor de trein te springen. Maar net toen ze wou springen twijfelde en wat er toen precies gebeurde, weet ik niet zeker, maar ze is er met haar beide onderbenen onder gevallen. Nu is een voet geamputeerd en de andere operatie is nog nix zeker van of haar voet het zal halen. Maar is nu helemaal niet zeker of ze erdoor wil komen...

Errug triest dit, ouders van dat meisje hebben al enorm veel meegemaakt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 09:56 

Hardtraxx Veteran

wist je dat... onze luis suarez maybe naar liverpool gaat :(, ik hou van die man.. zou het enorm teleurstellend vinden alssie gaat.
maar ik gun het hem wel
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic