twilightforce wrote:C-Minds avatar lekkah is
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat dus en dat ik straks lekker biertjes ga drinkentwilightforce wrote:C-Minds avatar lekkah is
Dat ik al een biertje drink hertog janjeone wrote:Dat dus en dat ik straks lekker biertjes ga drinkentwilightforce wrote:C-Minds avatar lekkah is![]()
...Je op Partyflock meteen wordt uit gemaakt voor dagjesmens als je iets vraagt over een camera met goed geluid
nog zon dagjesmens in wist je dat topicmikeee wrote:...Je op Partyflock meteen wordt uit gemaakt voor dagjesmens als je iets vraagt over een camera met goed geluid
C-Mind wrote:nog zon dagjesmens in wist je dat topicmikeee wrote:...Je op Partyflock meteen wordt uit gemaakt voor dagjesmens als je iets vraagt over een camera met goed geluid
Last edited by mikeee on 15 Jan 2011 20:32, edited 1 time in total.
haha Chris, klootzak.C-Mind wrote:nog zon dagjesmens in wist je dat topicmikeee wrote:...Je op Partyflock meteen wordt uit gemaakt voor dagjesmens als je iets vraagt over een camera met goed geluid
wat voel ik me vereerd nukatamaran wrote:haha Chris, klootzak.C-Mind wrote:nog zon dagjesmens in wist je dat topicmikeee wrote:...Je op Partyflock meteen wordt uit gemaakt voor dagjesmens als je iets vraagt over een camera met goed geluid
Ik bedoelde het ook positief!C-Mind wrote:wat voel ik me vereerd nu
om 17:05, tottenham-man utd komt
, en ik dat lekker ga kijken, met arabisch verslag, wat ik mute, en dan lekker hstyle ga draaien =D
wat ik eigenlijk nu ook doe, weet iemand nog een dik nummer?
Alle eendjes zwemmen in het water, vind ik zelf een dik nummerQnalQut wrote:weet iemand nog een dik nummer?
-
G
View on YouTubeQnalQut wrote:om 17:05, tottenham-man utd komt, en ik dat lekker ga kijken, met arabisch verslag, wat ik mute, en dan lekker hstyle ga draaien =D
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Wist je dat je hier geen echt grappige plaatjes mag plaatsen
wist je dat... dat een vrouw 1 hersencel meer heeft dan een koe,.. anders zou ze de hele keuken onderscheiten =)

-
A
Die van jou was een anti-grapjedj-rico01 wrote:Wist je dat je hier geen echt grappige plaatjes mag plaatsen
daarom ook.katamaran wrote:Ik bedoelde het ook positief!C-Mind wrote:wat voel ik me vereerd nu
bedankt maat
Ik ook een nieuwe avatar heb
en ja, ik ben het
en ja, ik ben het
Dat ze op RTL 7 net een keuken kapot schoten
-
G
wist je dat er weer eens iemand voor de trein is gesprongen 
dit keer tussen breda en gilze rijen
zielig voor die machinist. trauma voor het leven.KSwoosh wrote:wist je dat er weer eens iemand voor de trein is gesprongen
Moet je nagaan dan als het vaker gebeurdoostzaner wrote:zielig voor die machinist. trauma voor het leven.KSwoosh wrote:wist je dat er weer eens iemand voor de trein is gesprongen
altijd jammer dat zulke dingen gebeuren...
Idd, als je jezelf van het leven wil beroven oké, maar denk er wel ff bij na hoe je het doet. Dit is gewoon een klote manier.oostzaner wrote:zielig voor die machinist. trauma voor het leven.KSwoosh wrote:wist je dat er weer eens iemand voor de trein is gesprongen
-
G
de laatste tijd gebeurd het echt absurd vaak.. niet normaal gewoon 
bijna elke week wel...
bijna elke week wel...
Tja dat is altijd in de wintertijden he.KSwoosh wrote:de laatste tijd gebeurd het echt absurd vaak.. niet normaal gewoon
bijna elke week wel...
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
agh ja als je er een eind aan wilt maken zoek je de makkelijkste en snelste manier en een trein is daarvoor wel een goede optie.