ja die kon ik niet binnen 10 sec vindendjpatt wrote:die bedoelde ik dus, maar dan de originele he
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
me neitherKSwoosh wrote:ja die kon ik niet binnen 10 sec vindendjpatt wrote:die bedoelde ik dus, maar dan de originele he
-
G
wist je dat ik hyperlinks in de oude (14) msn weer werkend heb?
zo werkt et:
vervang je messenger exe (C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe) door dit bestand:
http://www.generationmediagroup.com/temp/msnmsgr.rar (wel uitpakken natuurlijk he
)
en voila! ze doen et weer
zo werkt et:
vervang je messenger exe (C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe) door dit bestand:
http://www.generationmediagroup.com/temp/msnmsgr.rar (wel uitpakken natuurlijk he
KSwoosh wrote:wist je dat ik hyperlinks in de oude (14) msn weer werkend heb?
zo werkt et:
http://www.generationmediagroup.com/temp/msnmsgr.rar (wel uitpakken natuurlijk he)
EDIT: HET LUKTE!!!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
MSN wat een troep is dat geworden zeg.. pff 
you blame him?Kepro wrote:.... sinds Maarten een vriendin heeft hij nooit meer op Hardtraxx komt...
Girl > hardtraxx
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wist je dat ik net Summer in the City Part II luisterde en gruwelijk kippenvel kreeg
wat een plaat
Vind Part I beterPierrePruuk wrote:Wist je dat ik net Summer in the City Part II luisterde en gruwelijk kippenvel kreegwat een plaat
Idem eigenlijk, deze week ook beide nog is opgezet, en herinnerde me dat ik idd niet zoveel heb met Part IIRefuze wrote:Vind Part I beterPierrePruuk wrote:Wist je dat ik net Summer in the City Part II luisterde en gruwelijk kippenvel kreegwat een plaat
-
G
jawohlChukkels wrote:KSwoosh wrote:wist je dat ik hyperlinks in de oude (14) msn weer werkend heb?
zo werkt et:
http://www.generationmediagroup.com/temp/msnmsgr.rar (wel uitpakken natuurlijk he)
EDIT: HET LUKTE!!!
en wat doet dit dan eigenlijk precies?KSwoosh wrote:jawohlChukkels wrote:KSwoosh wrote:wist je dat ik hyperlinks in de oude (14) msn weer werkend heb?
zo werkt et:
EDIT: HET LUKTE!!!relax he
Nee tuurlijk niet, maar kan op zn minst wel een postje neerzettenHoeksemad wrote:you blame him?Kepro wrote:.... sinds Maarten een vriendin heeft hij nooit meer op Hardtraxx komt...
Girl > hardtraxx
-
G
nou, in de "oude" msn (dus de nieuwste versie, voor de verschrikkelijke kut versie) (dit is voor de versie 14 dus) werden sinds een paar maanden alle hyperlink geblokkeerd, zodat je er niet meer op kon klikken.Hoeksemad wrote:en wat doet dit dan eigenlijk precies?
maar met deze patch (die die regel uit de toepassing verwijderd) zorg je dat hyperlinks dus weer wel klikbaar worden
Ah ok. Maarja ben nu wel gewend aan de nieuwe Msn, vindt 'm best wel fijn werken.
Wil het zo lang mogelijk vol houden hem niet te downloaden, hou al niet zo van veranderingen in iets dat ik zo vaak gebruik
was 1x bij een vriend op de laptop op die nieuwe en wat een bagger..
Niet dat ik vaak op msn zit maar ik heb de ene laatste volgens mij, nog met het vertrouwde beeld.
-
G
hij ziet er gewoon niet uit en je hebt mega veel extra troep erin zitten, dat is gewoon super gaytommetjeuh wrote:Wil het zo lang mogelijk vol houden hem niet te downloaden, hou al niet zo van veranderingen in iets dat ik zo vaak gebruikwas 1x bij een vriend op de laptop op die nieuwe en wat een bagger..
Ik heb met installeren alleen voor messenger gekozen d8 ik, rest heb ik weggelaten.
Eerste Oh Oh Cherso-huwelijk is een feit
Gepost op 05 jan 2011, 11u45
Kijk eens aan, waarvoor een inhoudloos televisieprogramma al niet goed voor kan zijn. Tijdens Oh Oh Cherso vielen Vincent (Sniper) en Roos (Little Princess) als een blok voor elkaar en nu zijn de twee zo zeker van hun stuk dat ze besloten hebben te trouwen.
Nochtans was het koppel in oktober ‘definitief’ uit elkaar. De twee kenden elkaar al voor het programma maar in het hete Chersonissos laaide de passie terug op. Niet voor lang want in de laatste aflevering blijkt hun liefde al weer over te zijn.
Maar nu is alles dus weer koek en ei en stappen de twee zelfs in het huwelijksbootje. Het koppel ging al gezellig samen huisjes bekijken want ze willen zo snel mogelijk gaan samenwonen. Al lijkt het ons toch beter daar even mee te wachten, want beiden zullen binnenkort samen de skipistes gaan onveilig maken in Oh Oh Tirol. Zal hun liefde dit avontuur overleven? Voor de die hard Oh Oh Cherso-fans, bekijk hier alle afleveringen. (HH)
UPDATE: Nu blijkt dat er toch wat onduidelijkheid bestaat over hun trouwplannen. Begrijpelijk, want tussen al dat gesnuif en gesmoor door weten ze waarschijnlijk zelf niet meer of ze elkaar het voorlopig ja-woord hebben gegeven. Of het feest nu doorgaat of niet, zoveel maakt het eigenlijk niet uit, zolang Little Princess haar kleren maar aanhoudt.
Gepost op 05 jan 2011, 11u45
Kijk eens aan, waarvoor een inhoudloos televisieprogramma al niet goed voor kan zijn. Tijdens Oh Oh Cherso vielen Vincent (Sniper) en Roos (Little Princess) als een blok voor elkaar en nu zijn de twee zo zeker van hun stuk dat ze besloten hebben te trouwen.
Nochtans was het koppel in oktober ‘definitief’ uit elkaar. De twee kenden elkaar al voor het programma maar in het hete Chersonissos laaide de passie terug op. Niet voor lang want in de laatste aflevering blijkt hun liefde al weer over te zijn.
Maar nu is alles dus weer koek en ei en stappen de twee zelfs in het huwelijksbootje. Het koppel ging al gezellig samen huisjes bekijken want ze willen zo snel mogelijk gaan samenwonen. Al lijkt het ons toch beter daar even mee te wachten, want beiden zullen binnenkort samen de skipistes gaan onveilig maken in Oh Oh Tirol. Zal hun liefde dit avontuur overleven? Voor de die hard Oh Oh Cherso-fans, bekijk hier alle afleveringen. (HH)
UPDATE: Nu blijkt dat er toch wat onduidelijkheid bestaat over hun trouwplannen. Begrijpelijk, want tussen al dat gesnuif en gesmoor door weten ze waarschijnlijk zelf niet meer of ze elkaar het voorlopig ja-woord hebben gegeven. Of het feest nu doorgaat of niet, zoveel maakt het eigenlijk niet uit, zolang Little Princess haar kleren maar aanhoudt.
+1 hahahaD-Ruz wrote:Die laatste zin.
-
G
D-Ruz wrote:Die laatste zin.
zeker waarKSwoosh wrote:D-Ruz wrote:Die laatste zin.![]()
![]()
![]()
![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Yoeloe wrote:zeker waarKSwoosh wrote:D-Ruz wrote:Die laatste zin.![]()
![]()
![]()
![]()