hahaha wat een held 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
.... sinds Maarten een vriendin heeft hij nooit meer op Hardtraxx komt...
Wist je dat mijn leidingevende nu op de Ipad 'muziek' aan het maken is
.
Inderdaad, hij is hier echt nooit meerKepro wrote:.... sinds Maarten een vriendin heeft hij nooit meer op Hardtraxx komt...
-
G
wist je dat National Geographic best een interessante zender is?
ik elke dag nog geen ene reet uitvoer en morgen jarig ben maar nog niet weet wat voorn cadeautje ik wil 
ik gebeten ben door het dartsvirus en nu een dartsbord gehangen heb in de garage waar op ik elke dag minstens uurtje oefen!!

haha zo begon ik ook jaartje geledenbourzwain wrote:ik gebeten ben door het dartsvirus en nu een dartsbord gehangen heb in de garage waar op ik elke dag minstens uurtje oefen!!
Haha vroeger altijd, als van Barneveld moest darten, tot een week daarna elke dag darten, en dan niet meer.bourzwain wrote:ik gebeten ben door het dartsvirus en nu een dartsbord gehangen heb in de garage waar op ik elke dag minstens uurtje oefen!!
-
G
Emre Is BackChukkels wrote:Wist je dat Emre back is? :')
-
G
heb et ook niet meegekregen, maar blijkbaar een of andere turkD-Ruz wrote:Wie is Emre dan
Update: And.. it's gone!Chukkels wrote:Wist je dat Emre back is? :')
Kan je hem dan niet een ip ban geven, zodat ie hier geen account meer kan aanmaken ? of is dat niet mogelijk.Khadber wrote:Update: And.. it's gone!Chukkels wrote:Wist je dat Emre back is? :')
Dadelijk komt er een, Emre is heel ff back 
Wist je dat ik voor het eerst fatsoenlijk torrents aan t downen ben, 1,5 mb per sec 
al die south park quotesKhadber wrote:Update: And.. it's gone!Chukkels wrote:Wist je dat Emre back is? :')
van khadber?
dat is niet van southpark jonguh, dat is van:

dat is niet van southpark jonguh, dat is van:

kan, maar kan ook van south park margarittaville zijn
gaat stan geld storten en dan gaat die bank medewerker een beetje klooien
en dan: AAAAAND it's gone
-
M
roberttt wrote:Kan je hem dan niet een ip ban geven, zodat ie hier geen account meer kan aanmaken ? of is dat niet mogelijk.Khadber wrote:Update: And.. it's gone!Chukkels wrote:Wist je dat Emre back is? :')
oh hahaha ja dat was toch ook zoiets met DSB bank ofzo?djpatt wrote:kan, maar kan ook van south park margarittaville zijn
-
G
die is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vetRavenwood wrote:oh hahaha ja dat was toch ook zoiets met DSB bank ofzo?djpatt wrote:kan, maar kan ook van south park margarittaville zijn
View on YouTube