Wist je dat ik nu alweer bezig ben met een tracklistje samenstellen voor men volgende battle
Eerste 6 nummers zijn een feit !
Eerste 6 nummers zijn een feit !
Dat is echt heel triest :')
modernization wrote:Dat is echt heel triest :')
ik nog meer in de kerstvakantie!Hymn wrote:... ik zin heb in kerstmis
Haha hier hetzelfde, heb mn boek nog steeds op eerste pagina liggen.Kepro wrote:Ik mezelf al drie uur probeer om mn tentamen te leren wat niet lukt.
Heb morgen alleen project verdediging. Kun je niet echt voor leren. Daarna vrij tot Dinsdag, kan ik mooi leren voor tentamens, als het mij wel lukt verder dan pagina 1 te komen.wootum wrote:Haha hier hetzelfde, heb mn boek nog steeds op eerste pagina liggen.Kepro wrote:Ik mezelf al drie uur probeer om mn tentamen te leren wat niet lukt.
Ik hoef gelukkig volgende week pasRik wrote:Morgen ook tentamen, maar ben wel goed bezig vandaag
dat was ook de hele insteekoostzaner wrote:das een goede zaak.
Heeft waarschijnlijk ook geen kogels.djpatt wrote:dat was ook de hele insteekoostzaner wrote:das een goede zaak., zat een klein barstje in. maarja wie nooit schiet he
stop jij overal zomaar je vingers in?Hymn wrote:... ik net me vinger verband heb aan de aansteker in de auto? Ik wist niet dat het een aansteker was dus duwde ik me vinger er maar in. Dat deed dus pijn :')
Ik dacht oh "leuk een vering even mee spelen"...KSwoosh wrote:stop jij overal zomaar je vingers in?Hymn wrote:... ik net me vinger verband heb aan de aansteker in de auto? Ik wist niet dat het een aansteker was dus duwde ik me vinger er maar in. Dat deed dus pijn :')
Daar komt het wel op neer jaRavenwood wrote:je zag een gat en dacht, daar stop ik maar even mn vinger in?