Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:54 

wist je dat het qlimax 2010 anthem egt slecht is xd
wel lekker, maar imo niet egt qliamx waardig, en et thema ontbreekt helemaal :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:11 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Ik vind m wel fijn, kon wel beter, maar zit wel goed in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:16 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Wist je dat mn vrienden weer afhaken voor Dieka. :P Nu nog maar met z'n 2en, maar we gaan sws! Buurjongen en zn vrienden gaan ook, dus wordt wel gezellig! :bomb:

Wie haken er dit keer weer af? Nick?
enne, lekker stampen met Kjell. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:17 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
KSwoosh schreef:

Ik vind m wel fijn, kon wel beter, maar zit wel goed in elkaar.

Het thema vind ik wel heel vet dit jaar, inderdaad jammer dat die in de track niet echt terugkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:52 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

echt het enige wat een beetje fatsoenlijk klinkt is een deel van de mid intro :P
voor de rest is het gewoon echt bagger wat gelijk in de prullenbak kan :P
het is zelfs te slecht om te downloaden vanaf een sharesite :P

wist je dat ik vandaag een cijfer terugkreeg die ik 2 weken geleden op maandagmiddag heb gemaakt -de dag waarop ik kreeg te horen dat ik weer ziek ben, ongeveer anderhalf uur later-

een 2,7 :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:18 

Hardtraxx Addict

... Mijn HDJ-1000 kapot is :cry: Baal er echt van :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:34 

Ravenwood schreef:
wist je dat ik vandaag een cijfer terugkreeg die ik 2 weken geleden op maandagmiddag heb gemaakt -de dag waarop ik kreeg te horen dat ik weer ziek ben, ongeveer anderhalf uur later-

een 2,7 :')

wow lekker kut xd
laatste dat ik ooit een cijfer heb teruggekregen is na een half jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:13 

Hardtraxx Veteran

... Degos & Re-Done - Evolve de verrassing van dit jaar wordt in mijn top 50 van het jaar die ik mezelf bij hou, jesus christus, als je dit leest moet je hem gewoon een luisterbeurtje geven. Heerlijk... misschien wel een top 5 waard. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:27 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat... ik zo blij ben met mijn CDJ's dat ik er puur uit blijheid 1 speler heb aangesloten om cd's te kunnen draaien :P Snel een mengpaneel halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:17 

Artiest

maarten1410 schreef:
Wist je dat... ik zo blij ben met mijn CDJ's dat ik er puur uit blijheid 1 speler heb aangesloten om cd's te kunnen draaien :P Snel een mengpaneel halen.

Dan heb je wel een blits cd spelertje :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:48 

Hardtraxx Veteran

Trainfreak schreef:
maarten1410 schreef:

Dawel! Moet oppassen dat ik ze niet onderkwijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 01:49 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Trainfreak schreef:
maarten1410 schreef:

Dawel! Moet oppassen dat ik ze niet onderkwijl.

welke heb je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 13:32 

Hardtraxx Veteran

CDJ1000 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 17:25 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat..... ik het haat als iemand nummers aanvraagt bij een DJ, maar dat ik gister zelf 2 keer wat heb aangevraagd :$
Bij Deepack vroeg ik om Soundsnatcherz- Snatchz City(Vortex & Impakt remix) omdat ik verwachtte dat Ran-D die zou draaien, gebeurde dus niet. Maar helaas, Deepack kent het nummer niet eens :thumbdown:
En bij B-Front vroeg ik om B-Front- Inner Creativity en Chris One-Psycho, Inner Creativity kwam gelijk nadat ik hem aanvroeg en Psycho een kwartiertje later :loving: Wat een held!! :cry: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 18:00 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Wist je dat..... ik het haat als iemand nummers aanvraagt bij een DJ, maar dat ik gister zelf 2 keer wat heb aangevraagd :$
Bij Deepack vroeg ik om Soundsnatcherz- Snatchz City(Vortex & Impakt remix) omdat ik verwachtte dat Ran-D die zou draaien, gebeurde dus niet. Maar helaas, Deepack kent het nummer niet eens :thumbdown:
En bij B-Front vroeg ik om B-Front- Inner Creativity en Chris One-Psycho, Inner Creativity kwam gelijk nadat ik hem aanvroeg en Psycho een kwartiertje later :loving: Wat een held!! :cry: :love:

.....djs een hekel hebben aan mensen die steeds nummertjes aanvragen, terwijl ze gewoon een setje hebben voorbedacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 18:06 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
Daveytl schreef:

.....djs een hekel hebben aan mensen die steeds nummertjes aanvragen, terwijl ze gewoon een setje hebben voorbedacht

Kan ik ook best begrijpen hoor, maar wilde erg graag snatchz city horen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 18:23 

zelfde als dat ik aan HHZ vroeg of ie de Evil Edit van Sacrifice kon draaien, maar die had ie niet bij :P
tis gewoon, ze hebben egt wel wat voor bereid denkik hoor.
maarja, je kan et altijd proberen :P
zolang maar niet iedereen et doet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 18:30 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
zelfde als dat ik aan HHZ vroeg of ie de Evil Edit van Sacrifice kon draaien, maar die had ie niet bij :P
tis gewoon, ze hebben egt wel wat voor bereid denkik hoor.
maarja, je kan et altijd proberen :P
zolang maar niet iedereen et doet xd

tuurlijk bereiden ze voor, welke promos draaien we wel of niet ?? hoeveeltracks gebruiken we want we hebben maar een uur.

ik heb wel eens onvoorbereid ergens gedraaid. na 2 uur wist ik niet meer wat ik wel of niet had gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 18:45 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:

Believe me, b-front had sowieso die platen toch wel gedraaid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 19:24 

Met haghorst spektakel heb ik ook zo 10 nummers aangevragen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 19:28 

Hardtraxx Veteran

Ach, je moet wel de goede nummers aanvragen he. Je moet niet tijdens Crypsis Just as Easy aanvragen, en als D-Block & S-te-fan draaien moet je niet Atrocity gaan aanvragen. Denk dat B-Front het wel op prijs stelt als je een van zijn eigen platen aanvraagt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 19:31 

Hardtraxx Elite

tomb schreef:
Ach, je moet wel de goede nummers aanvragen he. Je moet niet tijdens Crypsis Just as Easy aanvragen, en als D-Block & S-te-fan draaien moet je niet Atrocity gaan aanvragen. Denk dat B-Front het wel op prijs stelt als je een van zijn eigen platen aanvraagt...

Agreed, bij deepack vroeg ik ook nog om het nummer van dj Desnar - 2h2h, wees deepack na een jongen die naast het publiek stond, bleek het zelf dj Dj desnar te staan. nummer werd spijtig niet gedraait, maar gelukkig wel MF Psycho van desnar, ook zeer lekker. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 13:58 

Hardtraxx Addict

Ik had Fire in the place nog bij Deepack aangevraagt maar kwartiertje later moest ik al weg omdat ik de taxi moest halen! Toen heb ik dus Fire In The Place gemist en het ergste is nog dat ik B-Front helemaal niet gzien heb! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 14:04 

Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
Ik had Fire in the place nog bij Deepack aangevraagt maar kwartiertje later moest ik al weg omdat ik de taxi moest halen! Toen heb ik dus Fire In The Place gemist en het ergste is nog dat ik B-Front helemaal niet gzien heb! :/

Het scheelt dat hij Fire in tha place niet gedraaid heeft ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 16:37 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat dit mijn 666e post is :evil:
Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic