...ik net deel 2 van 2 heb gehad van wortel kanaal behandeling.
maar dat ik toch een 3e keer moet trug komen
Wat een skeel gedoedjpatt wrote:...ik net deel 2 van 2 heb gehad van wortel kanaal behandeling.
that sucksdjpatt wrote:...ik net deel 2 van 2 heb gehad van wortel kanaal behandeling.
verdoving krijgen is al naardjpatt wrote:ja en het doet pijn20 verdovingen verder en je voelt het nog
dan vraag je de volgende keer of ze niet willen verdoven maar gewoon het lampje uit doendjpatt wrote:ja en het doet pijn20 verdovingen verder en je voelt het nog
veel succesDj C-Mind wrote:dat mijn vrouw en ik vrijdag de 20 weken echo krijgen van de baby en dan ook het geslacht te horen krijgen
Succes? Veel PLEZIER!the sidespinnars wrote:veel succesDj C-Mind wrote:dat mijn vrouw en ik vrijdag de 20 weken echo krijgen van de baby en dan ook het geslacht te horen krijgen
Veel plezier idd! Heb je een voorkeurDj C-Mind wrote:dat mijn vrouw en ik vrijdag de 20 weken echo krijgen van de baby en dan ook het geslacht te horen krijgen
Aaargg vervelend, met verdoving gehad gelukkig?djpatt wrote:...ik net deel 2 van 2 heb gehad van wortel kanaal behandeling.
1e deel deed ze zonder verdovingShowey wrote:Aaargg vervelend, met verdoving gehad gelukkig?djpatt wrote:...ik net deel 2 van 2 heb gehad van wortel kanaal behandeling.
Ik heb keer ontsteking gehad, moest ik dat ook maar konden ze niet verdoven, nogsteeds ''tering 't kriebelt'' als ik eraan terugdenk.
haha ik hoop het van harte voor je manDj C-Mind wrote:bedankt allemaal
ja we hebben al een dochter dus hopen nu op een jongentje
maar als het maar gezond is
joggie tochKSwoosh wrote:wist je dat ik vandaag van fking half 10 tot half 6 op school heb gezeten?
en nu helemaal gaar ben
werken = interessant en leukdjpatt wrote:joggie tochKSwoosh wrote:wist je dat ik vandaag van fking half 10 tot half 6 op school heb gezeten?
en nu helemaal gaar ben:P , ik van 8 tot 6 gewerkt
haha wie zijn dat dandjpatt wrote:haha ik hoop het van harte voor je manDj C-Mind wrote:bedankt allemaal
maar als het maar gezond is![]()
als je hem maar niet willem of justin (bieber) noemt
damn ik had na zo'n dag Ckers me ogen met een potlood eruit gestoken van vervelingKSwoosh wrote:werken = interessant en leukdjpatt wrote:joggie tochKSwoosh wrote:wist je dat ik vandaag van fking half 10 tot half 6 op school heb gezeten?
en nu helemaal gaar ben:P , ik van 8 tot 6 gewerkt
school = klein beetje interessant en nog minder leuk:
1e les: 2.5 uur ethiek = discussieren over nutteloze troep, en me kapotergeren omdat ik niet van discussies houd. ohja, ik was ook ngo vergeten een debat voor te bereiden, wat blijkbaar moest [net zoals de rest van me groepje dat niet had]
-1 uur tussen uur-: ultieme verveling [zie: ultieme verveling post @ zever]
2e les: 3 uur engels = heel klein beetje leuk, maar voornamelijk saai. lerares vond et helemaal geweldig dat ik in een grammatica oefening maar 2 fout had
-1 uur tussenuur-
3e les: 2 uur 3dsmax: eidenlijk een leuke les, erg vet programmaalleen is mijn aandacht al lang weg
precies ja.the sidespinnars wrote:damn ik had na zo'n dag Ckers me ogen met een potlood eruit gestoken van verveling
dat zijn uhm... headhunterz en een klein jong idioot die voor menig joggie/meisje een idool is(13/14 jaar)Dj C-Mind wrote:haha wie zijn dat dandjpatt wrote:haha ik hoop het van harte voor je manDj C-Mind wrote:bedankt allemaal
maar als het maar gezond is![]()
als je hem maar niet willem of justin (bieber) noemt
ik kan je niet vinden waar ergens?dawasiknie wrote:Wist je dat ik aan het begin van de Decibel-reportage (omstreeks 40 seconden) vol in beeld ben met m'n vrienden