Ah wel vet!, toch apart dat Black Identity daarzo staatwootum wrote:http://partyflock.nl/party/181991:Hards ... ntity.htmlfreddyadu8 wrote:Welk feest?wootum wrote:Heb kaartjes gewonne voor een feest met Black Identity in de line up
Verder niet echt boeiende namen. Misschien dat ik er wel ff ga kijken, toch dicht in de buurt.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
dat was volgens mij tijdens een editie van black een speciale act ofzo
Wie zijn Black Identity dan? Dat verschilde toch per jaar? 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik vind et eigenlijk raarder dat je nu nog sidespinnars bent, maar ook Raw Vision tegelijk...[/quote]
nee alleen me gebruikers naam op hardtraxx is nog sidespinnars
nee alleen me gebruikers naam op hardtraxx is nog sidespinnars
-
G
ja dat weet ik, maarja, zal wel ff wennen zijn dan zfothe sidespinnars wrote:nee alleen me gebruikers naam op hardtraxx is nog sidespinnarsKSwoosh wrote:ik vind et eigenlijk raarder dat je nu nog sidespinnars bent, maar ook Raw Vision tegelijk...
en is et btw: RAW Vision, RAW vision of Raw Vision?
Black Identity is gewoon een artiest hoor, met de combinatie Dov Elkabaz & JDXNoiseHunterZ wrote:Black Identity = MEGAMIX.
-
RHardtraxx Veteran
RAW vizion met de Z omdat het anders een beetje standaard isKSwoosh wrote:ja dat weet ik, maarja, zal wel ff wennen zijn dan zfothe sidespinnars wrote:nee alleen me gebruikers naam op hardtraxx is nog sidespinnarsKSwoosh wrote:ik vind et eigenlijk raarder dat je nu nog sidespinnars bent, maar ook Raw Vision tegelijk...
en is et btw: RAW Vision, RAW vision of Raw Vision?
NEEEEE geen z erin
dat is juist te standaard die kut z
-
RHardtraxx Veteran
ja maar op youtube zit al 1 of andere neger met de naam RAW vision kwam ik net achter dus daarom met de ZProfaNe wrote:NEEEEE geen z erin
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Dus vandaar dat het zo in je onderschrift staat hahathe sidespinnars wrote:ja maar op youtube zit al 1 of andere neger met de naam RAW vision kwam ik net achter dus daarom met de ZProfaNe wrote:NEEEEE geen z erin
-
RHardtraxx Veteran
oohja ik had dat er effe snel ingezet en toen had ik die naam pas 5 min ofzofreddyadu8 wrote:Dus vandaar dat het zo in je onderschrift staat hahathe sidespinnars wrote:ja maar op youtube zit al 1 of andere neger met de naam RAW vision kwam ik net achter dus daarom met de ZProfaNe wrote:NEEEEE geen z erin
..ik zo bier ga drinken en dan tegen 12 uur ga stappen
om vervolgens half 5 thuis te komen, half 8 er weer uit en half 10 op het voetbalveld te staan
-
RHardtraxx Veteran
en mag ik vragen hoe je dat vol wil houden?djpatt wrote:..ik zo bier ga drinken en dan tegen 12 uur ga stappenom vervolgens half 5 thuis te komen, half 8 er weer uit en half 10 op het voetbalveld te staan
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Zo gaat het hier elk weekend ook hoor..the sidespinnars wrote:en mag ik vragen hoe je dat vol wil houden?djpatt wrote:..ik zo bier ga drinken en dan tegen 12 uur ga stappenom vervolgens half 5 thuis te komen, half 8 er weer uit en half 10 op het voetbalveld te staan
uhmm al 5 seizoenen, we zijn vorig jaar en dit jaar gepromoveerdthe sidespinnars wrote:en mag ik vragen hoe je dat vol wil houden?djpatt wrote:..ik zo bier ga drinken en dan tegen 12 uur ga stappenom vervolgens half 5 thuis te komen, half 8 er weer uit en half 10 op het voetbalveld te staan
zoals het hoortfreddyadu8 wrote:Zo gaat het hier elk weekend ook hoor..the sidespinnars wrote:en mag ik vragen hoe je dat vol wil houden?djpatt wrote:..ik zo bier ga drinken en dan tegen 12 uur ga stappenom vervolgens half 5 thuis te komen, half 8 er weer uit en half 10 op het voetbalveld te staan
En 3 uur slaap is meer dan genoeg. 'T is toch weekend.freddyadu8 wrote:Zo gaat het hier elk weekend ook hoor..the sidespinnars wrote:en mag ik vragen hoe je dat vol wil houden?djpatt wrote:..ik zo bier ga drinken en dan tegen 12 uur ga stappenom vervolgens half 5 thuis te komen, half 8 er weer uit en half 10 op het voetbalveld te staan
de nieuwe session deel 7 met maximize er weer aan komt 
-
RHardtraxx Veteran
ik dinsdag me pioneer's ga halen 
...ik tegenwoordig weekend heb op zondag en maandag, wel heerlijk na de zware weekenden
the sidespinnars wrote:ik dinsdag me pioneer's ga halen
NICE!!
ik ga zo starcraft 2 halen
-
G
Jor-D wrote:ProfaNe wrote:ik ga zo starcraft 2 halen![]()
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1023422/1/JorzoR/