Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Net zoals algemeen bekend was dat de I9000 een uitzondering was op alle huidige Samsung-telefoons?
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 6 days ago
dawasiknie wrote:Net zoals algemeen bekend was dat de I9000 een uitzondering was op alle huidige Samsung-telefoons?
Maar wat heb je liever? Een merk dat 9 van de 10 keer een poepapparaat maakt en 1 keer met hoge uitzondering een "goeie"? Of een merk welk een telefoon pas uitbrengt als ze zeker zijn dat hij goed werkt én blijft werken :whistle:

Zelf weten hoor haha, maar ik heb nu al zoveel mensen horen klagen over die Galaxy en spijt hebben :P
Donateur
last seen Mar 2017
Oh oké ik lees juist overal dat iedereen verbaast is over het feit dat ie zo goed werkt en dat hij weinig tot geen last heeft van kinderziektes. Moet hier en daar zelfs lezen dat hij beter is dan de Iphone, maar goed... ik wil het zelf maar eens ervaren.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Ja moet je ook zeker doen, zit je een beetje te stangen ;) Werkt sowieso met Android dus dat zit al goed. Ben wel benieuwd wat je ervan vindt.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 5 days ago
dawasiknie wrote:Net zoals algemeen bekend was dat de I9000 een uitzondering was op alle huidige Samsung-telefoons?
zit ook maar een beetje te fucken, samsung had met eerdere modellen niet zo'n goede naam, maar die nieuwe modellen zijn al een heel stuk verbeterd hoor ^^
Donateur
last seen Mar 2017
Bastards :P Ging me al stiekem zorgen maken haha (zou niet voor het eerst zijn dat ik een kuttelefoon te pakken heb).
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
dawasiknie wrote:Bastards :P Ging me al stiekem zorgen maken haha (zou niet voor het eerst zijn dat ik een kuttelefoon te pakken heb).
Ik heb niet gezegd dat het geen kuttelefoon was he :D
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Galaxy S is (zover ik weet) de snelste telefoon op het moment. Verslaat de iPhone 4 zonder problemen ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Teknizion wrote:Galaxy S is (zover ik weet) de snelste telefoon op het moment. Verslaat de iPhone 4 zonder problemen ;)
Samen met de Desire ja ;) Zit dezelfde processor in.

En de iPhone 4 is niet zo moeilijk te verslaan, als je die vastpakt gaat het al mis.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
maarten1410 wrote:
Teknizion wrote:Galaxy S is (zover ik weet) de snelste telefoon op het moment. Verslaat de iPhone 4 zonder problemen ;)

En de iPhone 4 is niet zo moeilijk te verslaan, als je die vastpakt gaat het al mis.
Haha inderdaad. Ik heb nu een 3GS, maar ik ga mooi overstappen op android (Galaxy S)
Niet zo een zin om een dure telefoon aan te schaffen met verbindingsproblemen ;)
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Android :worship:
Image
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Trainfreak wrote:Dat ik weer live ben? http://trainfreakhardstyle.listen2myradio.com/
Wat heb je eraan :S
Post dan gewoon een setje
G
Trainfreak wrote:Dat ik weer live ben? http://trainfreakhardstyle.listen2myradio.com/
kutsite xd
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
...Dit een facking geniale track is xd Simpel maar origineel en effectief!
View on YouTube

En die man op 0:47 owned iedereen :woot:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Refuze wrote:
Wat heb je eraan :S
Post dan gewoon een setje
Beide :)

En btw Kswoosh aka Snacktor plaats dan niks...
G
Trainfreak wrote:En btw Kswoosh aka Snacktor plaats dan niks...
snacktor :lol: :lol:
maar et is ook gewoon een kutsite: allemaal plugins die niet werken, lelijk uiterlijk :P
maar wel leuk dat je live was ^^
Donateur
last seen Mar 2017
Struikrover wrote:...Dit een facking geniale track is xd Simpel maar origineel en effectief!
View on YouTube

Haha bedankt, je maakt m'n verregende kutochtend weer he le maal goed. :thumbsup:
Briljant!
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
dawasiknie wrote:
Struikrover wrote:...Dit een facking geniale track is xd Simpel maar origineel en effectief!
View on YouTube

Haha bedankt, je maakt m'n verregende kutochtend weer he le maal goed. :thumbsup:
Briljant!
Hahaha indd!! geniaal nummer :yay: die vent ook bij 0:50 lekker los gaan! :clap:
Hardtraxxer
668 posts member since 2010
last seen Apr 2020
Teknizion wrote:
maarten1410 wrote:

Haha inderdaad. Ik heb nu een 3GS, maar ik ga mooi overstappen op android (Galaxy S)
Niet zo een zin om een dure telefoon aan te schaffen met verbindingsproblemen ;)

ik heb de galaxy s en het is echt een top ding!!!

zo fijn dingetje ben er echt blij mee... eerst wilde ik nooit een samsung maar met android werkt ie perfect!

met een hi xtra snel eindeloos online,, echt snel is dat internet! vriend en een broer van me hebben de 3gs wat een verschil hahaha
Donateur
last seen Mar 2017
Ik heb ook extra snel online, ben benieuwd, vandaag komt ie binnen :cool:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
ik heb mn Galaxy S binnen :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Hardtraxxer
668 posts member since 2010
last seen Apr 2020
dawasiknie wrote:Ik heb ook extra snel online, ben benieuwd, vandaag komt ie binnen :cool:

nice :D

het is echt een goeie telefoon

ik heb de volgende gedownloade apps:

nu.nl
ebuddy
tvgids.tv
hyves
buienradar
fokke en sukke
rockplayer
super Froggy
falling ball
throttle copter
mypaper plane 2 lite
paper toss
homerunBattle 3d
twitter
2player reactor
robo defense
zoek vershillen
pinball
abduction!
aircontrol lite
raging thunder
blowup (LITE)
traffic rush
airhorn
cinetrailer
drink recipes
knocking
AonlineRadio

en dan nog een zooi standaard apps :P

welke echt aan te raden is en bijna niemand heeft is de "Advanced Task Killer"
omdat je multitaskin hebt blijven er apps (tot 6) op het achtergrond draaien.. met de advanced app killer kan je die automatisch laten uitschakelen als je telefoon in normale ehhh broekzak stand staat :P dus bespaart hoop stroom en geheugen zodat ie snel blijft ;)

wat je ook meot doen is op de market een update downloade van google maps, dan heb je ook navigatie met stem...

en swype werkt echt goed :thumbsup:
Donateur
last seen Mar 2017
Nice, zal er een paar onthouden. Vooral die task-killer is erg handig had ik gelezen. Prima hoor!

Voor navigatie heb ik Sygic gedownload, aangezien sygic niet werkt via A-GPS zoals Google waardoor je geen internet nodig hebt en hem zonder belachelijk hoge kosten ook in het buitenland kan gebruiken.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
ProfaNe wrote:
welke echt aan te raden is en bijna niemand heeft is de "Advanced Task Killer"
omdat je multitaskin hebt blijven er apps (tot 6) op het achtergrond draaien.. met de advanced app killer kan je die automatisch laten uitschakelen als je telefoon in normale ehhh broekzak stand staat :P dus bespaart hoop stroom en geheugen zodat ie snel blijft ;)
Die heb ik dus ook, super handig. Maar je hebt het niet echt nodig hoor... alleen als je alle apps een keer geopend hebt is het wel lekker om het geheugen even leeg te gooien af en toe. Maar voor normaal gebruik heb je dit niet eens nodig want het verbruikt geen geheugen als je de app niet gebruikt ;)

En ook super snel internet van Hi, heerlijk :D En thuis natuurlijk wifi, hoppaaa