..dat ik vrijdag moet draaien in een discotheek in Hengelo 
NiceRefuze wrote:..dat ik vrijdag moet draaien in een discotheek in Hengelo
NiceRefuze wrote:..dat ik vrijdag moet draaien in een discotheek in Hengelo
Ik hoop etKryptica wrote:NiceRefuze wrote:..dat ik vrijdag moet draaien in een discotheek in HengeloKomt daar wat volk in die discotheek ?
New York?Refuze wrote:..dat ik vrijdag moet draaien in een discotheek in Hengelo
pas maar op jongen, rijden NA een feest met zoveel man in de auto rijd een stuk anders als in je eentjemodernization wrote:Wist je dat ik net mijn rijbewijs heb gehaald voor de auto:D Word dan helaas bobben, maar wel vaker naar feesten
Nee niet in New York.Ravenwood wrote:New York?Refuze wrote:..dat ik vrijdag moet draaien in een discotheek in Hengelo
tis dat ik morgen jarig ben, anders was ik zeker gekomen!
wist je dat ik vanmorgen met mn pa naar de stad zou gaan (op de fiets want de auto heeft zn vriendin mee) om een nieuwe telefoon voor mij te halen, maar dat het nu zo gigantisch hard regent en weer moet wachten tot vanmiddag, maar ik had vanmiddag afgesproken met mensen
ah, okRavenwood wrote:wel van gehoord ja, nog nooit geweest.
Ja ik weet er alles van, vriend van me trok in een bocht keer na een feest aan de handrem. Was niet zo'n succes. Achja, eerst wat ervaring opdoenKSwoosh wrote:pas maar op jongen, rijden NA een feest met zoveel man in de auto rijd een stuk anders als in je eentjemodernization wrote:Wist je dat ik net mijn rijbewijs heb gehaald voor de auto:D Word dan helaas bobben, maar wel vaker naar feesten
wtf?!modernization wrote:Ja ik weet er alles van, vriend van me trok in een bocht keer na een feest aan de handrem. Was niet zo'n succes.
Held!Kevin-Raw wrote:.... ik nu net een vriend van hardtraxx ben geworden
wat heeft et eigenlijk voor zin, dat doneren?freddyadu8 wrote:Held!Kevin-Raw wrote:.... ik nu net een vriend van hardtraxx ben geworden

iddDj Skitzo wrote:ik zal een keer gaan investeren in hardtraxx als het echt nodig is
vind ik gepaster dan, ooh ik wil ook vriend van hardtraxx zijn![]()
Meteen terug sturen, plastic poepdawasiknie wrote:Wist je dat ik vanaf morgen in het bezit ben van een Samsung Galaxy S
daar ben ik wel is geweestRefuze wrote:..dat ik vrijdag moet draaien in een discotheek in Hengelo
Schei uit joh, denk je nou echt dat je stoer bent met je HTC-tjemaarten1410 wrote:Meteen terug sturen, plastic poepdawasiknie wrote:Wist je dat ik vanaf morgen in het bezit ben van een Samsung Galaxy S
gast, samsung zijn niet de beste telefoons hoor, dat ik wel algemeen bekenddawasiknie wrote:Schei uit joh, denk je nou echt dat je stoer bent met je HTC-tjemaarten1410 wrote:Meteen terug sturen, plastic poepdawasiknie wrote:Wist je dat ik vanaf morgen in het bezit ben van een Samsung Galaxy S
Behalve dat je HTC wat minder plastic is schopt Samsung dat ding van jouw keihard onder de graszoden.